swierk srebryzsty

11. Data: 2002-03-19 11:48:35

Temat: Odp: swierk srebryzsty
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:a72veu$b$2@news.tpi.pl...

> Użytkownik "ja" <j...@t...pytajcie> napisał w wiadomości
> Za rok-dwa może wyglądać całkiem fajnie.

Albo jakiś powojnik botaniczny. Szkoda wyrzucać duże drzewo.
Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2002-03-19 15:03:37

Temat: Re: swierk srebryzsty
Od: "ja" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

z tymi pnacymi to raczej nie przejdzie poniewaz w poblizu (znacznym) sa
jeszce sosna amerykanska i pospolita. Szkoda zeby i je oplotl ten
buszcz/powoj. Jeszcze zaczekam z wycinaniem moze z sezon dwa. Jak cos sie
zacznie dziac to zostawie. dzieki za rady :) Pozdr./ ja.

Ogród Botaniczny we Wrocławiu - kwitną różaneczniki
wybor kosiarki-marka?
kominek w ogrodzie?
jak strzyc drzewko bonzai?
aronia