świerki

1. Data: 2004-10-17 09:37:02

Temat: świerki
Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie, czy to prawda, że korzenie swierka są bardzo rozległe
powierchniowo, że nie rosną wgłąb tylko poziomo i że w pobliżu nic nie wyrośnie?
W jakim tempie rośnie świerk i kiedy najlepiej go przesadzić? Czy mozna teraz?

pozdrawiam

ArturL

2. Data: 2004-10-17 10:46:57

Temat: Re: świerki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyrośnie?
> W jakim tempie rośnie świerk i kiedy najlepiej go przesadzić? Czy mozna

Moze nie bardzo, mniej więcej w promieniu 3 metrów od dorosłego świerka,
trudno cokolwiek posadzić :) Z tym nic bym, nie przesadzała, ale mało co
(susza i cień) u mnie rosną zawilce gajowe, nieźle radzi sobie ciemiernik
cuchnący, konwalie, jasnota, tiarella, od biedy miodunki, w przyszłym roku
sprawdzę jak sobie poradzi epimedium a pod samymi świerkami mam usypany
kopczyk i rosną tam lewizje, wiosną wygląda to tak
http://www.softel.com.pl/~kattka/gal5/photos/photo_4
4.html :) jak dobrze się
przyjrzeć to na samej górze widac pień świerka. Tak więc wykorzystać miejsce
można nieźle.

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-10-17 10:58:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> mam pytanie, czy to prawda, że korzenie swierka są bardzo rozległe
> powierchniowo,

Prawda.

> że nie rosną wgłąb tylko poziomo i że w pobliżu nic nie wyrośnie?

Nie prawda.

> W jakim tempie rośnie świerk

To zależy od wielu czynników.

> i kiedy najlepiej go przesadzić? Czy mozna teraz?

W lutym.

> pozdrawiam
>
> ArturL

Pozdrawia boletus

4. Data: 2004-10-17 11:03:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
4.html :) jak dobrze
> się
> przyjrzeć to na samej górze widac pień świerka. Tak więc wykorzystać

Nareszcie ogród, o jakim marzycie.

Pozdrawia kamiennie boletus

buk strzępolistny
Kilka zdjęć jesiennych