swieze ryby - Warszawa

1. Data: 2005-07-04 00:25:38

Temat: swieze ryby - Warszawa
Od: "smok" <i...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów może się orientuje gdzie w Warszawie
można kupić bardzo świeże ryby (takie do sushi) ? Pewnie nie jest
to łatwe, ale z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie :)

2. Data: 2005-07-04 06:37:27

Temat: Re: swieze ryby - Warszawa
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

smok napisal(a):

>Czy ktoś z grupowiczów może się orientuje gdzie w Warszawie
>można kupić bardzo świeże ryby (takie do sushi) ? Pewnie nie jest
>to łatwe, ale z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie :)

Swieze ryby to ja kupuje na targowisku (na przyklad przy Banacha). Ryb
w sm od dawna nie kupuje. Ale latem jest klopot z rybami na
targowiskach...

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

3. Data: 2005-07-04 10:22:59

Od: "Zbigniew Góralski" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"smok" <i...@v...com.pl> napisał(a):
> Czy ktoś z grupowiczów może się orientuje gdzie w Warszawie
> można kupić bardzo świeże ryby (takie do sushi) ? Pewnie nie jest
> to łatwe, ale z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie :)

Spróbuj Bazar Polna na Polnej. Jak nawet nie ma od razu, to zawsze można
zamówić i Ci dostarczą. Mają też świeże ostrygi.

Pozdrawiam,
Z.

4. Data: 2005-07-04 11:29:40

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj Bazar Polna na Polnej. Jak nawet nie ma od razu, to zawsze można
> zamówić i Ci dostarczą. Mają też świeże ostrygi.

Na polnej nie ma juz stoiska ze swiezymi rybami (na dole), w paru miejscach
maja wedzone i mrozone (na gorze).

pozdrawiam WM

5. Data: 2005-07-04 15:53:02

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smok" <i...@v...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z grupowiczów może się orientuje gdzie w Warszawie
> można kupić bardzo świeże ryby (takie do sushi) ? Pewnie nie jest
> to łatwe, ale z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie :)

świeże ale nie na sushi kupuje pod halą mirowską na bazarku
do sushi do supermarketów są dostawy świeżych w czwartki

6. Data: 2005-07-05 06:01:17

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alko" <N...@X...pl> napisał w wiadomości
> świeże ale nie na sushi kupuje pod halą mirowską na bazarku

A na którym stoisku? Bo na trzy jakie znam, żadne nie ma lodówki.

pozdr

cherokee

7. Data: 2005-07-05 09:55:13

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> A na którym stoisku? Bo na trzy jakie znam, żadne nie ma lodówki.

Dziś przyjrzałam się dokładnie - lodówki są, ale ryb w nich nie trzymają, z
wyjątkiem jednego stoiska przy którym jest kartka "ryby podajemy z chłodni".
Do tej pory na tym stoisku nawet dla psa niczego nie kupiłabym, bo bym sie
bała, ze się otruje.

pozdr

cherokee

8. Data: 2005-07-05 12:56:00

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisal(a):

>Dziś przyjrzałam się dokładnie - lodówki są, ale ryb w nich nie trzymają, z

Latem nie trzymaja. To samo na Banacha.

>wyjątkiem jednego stoiska przy którym jest kartka "ryby podajemy z chłodni".
>Do tej pory na tym stoisku nawet dla psa niczego nie kupiłabym, bo bym sie
>bała, ze się otruje.

No wiesz, masz do wyboru: albo swieze ryby w nedznych warunkach na
targowisku, albo smierdzace ryby w ladnych warunkach w sm. Wybor
nalezy do Ciebie. Ja wybieram targowisko.
A poza tym od brudu (i wodki) jeszcze nikt nie umarl ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

9. Data: 2005-07-05 15:49:39

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Alko" <N...@X...pl> napisał w wiadomości
>
> A na którym stoisku? Bo na trzy jakie znam, żadne nie ma lodówki.

na ostatnim najbliżej parku najdalej od hali,
ja dogaduje się ze sprzedawcą o której jest dostawa i przychodzę jak jeszcze
muchy nie zdążą ich obsiąść

10. Data: 2005-07-05 19:39:29

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na ostatnim najbliżej parku najdalej od hali,
> ja dogaduje się ze sprzedawcą o której jest dostawa i przychodzę jak
jeszcze
> muchy nie zdążą ich obsiąść

No chyba, ze się dogadujesz. Zazwyczaj mają wszystko wystawione w
plastikowych koszach ot tak na słoneczku, fuj.

pozdr

cherokee

estragon, lubczyk, mięta, melisa
Wino musujące plus ....