świeży szpinak

1. Data: 2004-10-15 08:52:25

Temat: świeży szpinak
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się robi szpinak, mam go już dzisiaj trzeci dzień w lodówce i niedługo
przestanie być świeży.
Gosia

1. Data: 2004-10-15 09:05:21

Temat: Re: świeży szpinak
Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
1.Ja robiłem tak, najpierw blanszowałem, potem na patelnie masełko i do tego
szpinak poddusić lekko, potem wyciśniety czosnek i np. tymianek, lub iine
zioło
2.mogą być kopytka ze szpinakiem tzn w cieście razem wszystko.
3.Jajecznica ze szpinakiem.
4. a jak masz dużo to zamrozić też mozna

1. Data: 2004-10-15 09:08:26

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego
> szpinak poddusić lekko, potem wyciśniety czosnek i np. tymianek, lub iine

Ja robię podobnie, z tym, że nie blanszuję (za dużo zachodu). Na gorącym
maśle lub oliwie zblanszuje się sam :) Dodaję jeszcze nieco śmietany.

Poza tym szpinak udatnie komponuje się z serami do farszu np. naleśnikowego,
lazaniowego... A już z serem kozim sprawia, że dostaję kociokwiku z rozkoszy
podniebienia. Polecam.

A taki bardzo świeży, majowy, to jem na surowo z vinaigrette. Może być
czosnkowym.

Margola

1. Data: 2004-10-15 09:22:00

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tutaj też się spotykamy?
Proszę, proszę - idę gotować szpinak

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-10-15 09:49:14

Temat: OT: świeży szpinak
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
>I tutaj też się spotykamy?
> Proszę, proszę - idę gotować szpinak

Świat, zwłaszcza newsowy, jest mały. No nie?
Zaznaczam jednak, że to, iż spieram się w jednym wątku, nie znaczy, że w
innym się programowo nie zgodzę oraz, że jeśli nie pokocham czyjejś ostawy w
jednej grupie, w innej będę negować go a priori. Mam nadzieję, iż
przyświecają Ci podobne zasady :)

Margola

1. Data: 2004-10-15 10:52:07

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, iż
> przyświecają Ci podobne zasady :)
>
> Margola

Jasne, tym bardziej, ze szpinak był super.
Gosia

Proszę o pomoc !
tradycje slaskie
Bosch MUM 4655 i salatki warzywne