sygnaturka :)

1. Data: 2002-12-02 12:36:50

Temat: sygnaturka :)
Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam sobie świąteczną krówkę :) ze śnieżkami bo Olsztyn cały zasypany
:)

... wiem że OT, ale musiałam się pochwalić :) Wybaczycie? ;)

--
* o *
* ,/\, Olcia

1. Data: 2002-12-02 13:04:25

Temat: Re: sygnaturka :)
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> [...]
> :)
>
> ... wiem że OT, ale musiałam się pochwalić :) Wybaczycie? ;)

Wcale nie OT,ostatecznie to też robótka:-))))
Agatek

1. Data: 2002-12-03 11:16:31

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> * o *
> * ,/\, Olcia
> ()'.".'() *
> * ((o o)) * kroowka
> (..) ^ (..) Olsztyn
> * ('")__('") *

Jest naprawde sliczna :-)))

Pozdrawiam
Asia
(Grudziadz - tu tez zasypane od soboty, a od nocy jedno wielkie lodowisko
!.... oczywiscie wychodzac z psem od razu na chwile bylam upadla kobieta !)

1. Data: 2002-12-05 08:05:44

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> !.... oczywiscie wychodzac z psem od razu na chwile bylam upadla kobieta
!)

Ja tez chce śniegu.......buuuuuuu.......
Kinga

1. Data: 2002-12-05 11:21:19

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> !)
>

> Ja tez chce śniegu.......buuuuuuu.......
> Kinga

Snieg sie zmrozil na obrzydliwe grudy :-(((( Nei bede wiec Ci slac paczki z
lodem :-))))

Pozdrawiam
Asia (jak widac zima tylko ortopedow i chirurgow u nas nie zaskakuje, jak
latwo sie domyslec izby przyjec pekaly w szwach ;-( )

Skróty z katalogu "Hobby Studio"
nowy Adriafil
Śląskie spotkanie - Myslowice - 07.12.2002 godz. 14.00
Do witrazy i haftu plaskiego
Nowa książka o robótkach :)