sylwester

11. Data: 2000-12-31 22:11:35

Temat: Odp: sylwester
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

- ciach -

Ups. Sory. To nie ten podpis :-(

--

Pozdr. - RS/Szymon

12. Data: 2001-01-01 12:11:25

Temat: Re: sylwester
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Karmanski napisał(a):

> Wszystkiego najlepszego w nowym stuleciu zyczy
> podgladajacy Was
> Pawel

Nawzajem

ps. nie podglądaj tylko się ujawnij:) i pogadaj:)

3mka Apik
a...@c...pl

13. Data: 2001-01-02 05:52:15

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Nie ma co zazdroscic :-) to takie samo zycie jak i twoje. Moze ja i
niektorzy lepiej sie czujemy od Ciebie, ale nikt nie powiedzial ze przyszly
Sylwester nie spedzimy podobnie. Najwazniejsze zdac sobie z tego sprawe i
pchac wozek dalej :-) - w koncu to tylko Sylwek.
pozdrawiam Arek

14. Data: 2001-01-02 14:14:12

Temat: sylwester 2001
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy musi tak być jak napisał Robert?
A może Sylwestra 2001 spędzimy inaczej?
Kiedyś czytałam że odbył się jakiś zjazd grupowiczów.Dlaczego nastepnego takiego
zjazdu
nie można by zorganizować właśnie w Sylwestra.Poznalibyśmy nowych ludzi,z krórymi
piszemy na grupie a których nigdy nie widzieliśmy,pobawilibyśmy
się,potańczylibyśmy...a
przede wszystkim nikt w tym dniu nie byłby sam.
Co Wy na to na taką propozycję?
Agata

15. Data: 2001-01-02 15:16:21

Temat: Re: sylwester 2001
Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

"Agata Kopeć" napisał(a):
> Czy musi tak być jak napisał Robert?
> A może Sylwestra 2001 spędzimy inaczej?

O, i na to właśnie liczyłem! :)
Czasu jest jeszcze od groma, ale warto myśleć o tym, a na początku
listopada zacząć działać z gotowym planem.

Najlepszego w Nowym Roku
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

16. Data: 2001-01-02 16:55:11

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam,

> Czy musi tak być jak napisał Robert?

Nie.
To sprawa wyboru.
Kilkanaście lat temu, pomimo kartek, bawiono się przy herbacie.
Tylko ocet był w sklepach ale oczy były wolne.
Dziś mamy pełne sklepy aleśmy oślepli, "siano" nam na oczy padło.

> A może Sylwestra 2001 spędzimy inaczej?
> Kiedyś czytałam że odbył się jakiś zjazd grupowiczów.

Szkoda, że nie dane nam było poznać tam Ciebie.
Może wówczas wiele spraw mielibyśmy za nami.

> [...]
się,potańczylibyśmy...a
> przede wszystkim nikt w tym dniu nie byłby sam.

Wiesz Agata, mam dwie ręce i dwie nogi
i tymi wszystkimi kończynami podpisuję
się pod tą propozycją.
A na stoliku wystarczy kawa i tylko kawa.

pozdr. - Józek

17. Data: 2001-01-02 21:53:49

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" napisał(a):

> [...]
się,potańczylibyśmy...a
> przede wszystkim nikt w tym dniu nie byłby sam.

Propozycja jest bardzo zachęcająca. A może tak dwa razy w roku ?
Sylwesterjest wspaniałą okazją, tylko że ma jedną wadę - jest to zima :-( - a
podróż
zimą z jednego krańca Polski na drugi może być uciążliwa.

Poza tym jestem za a nawet przeciw :)
Tylko określic miejsce salę i listę uczestników :)

Z pozdrowieniami

Jacek K.

18. Data: 2001-01-03 20:14:42

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> "Agata Kopeć" napisał(a):

ciach

> [...]
> podróż
> zimą z jednego krańca Polski na drugi może być uciążliwa.

Tak tak nawet latem jest uciążliwie:(

> Poza tym jestem za a nawet przeciw :)
> Tylko określic miejsce salę i listę uczestników :)

Marne widoki na powodzenie i realizację pomysłu,o wiele bardziej pilne
sprawy dla ON padały a dlaczego no cóż z winy ON ale życzę powodzenia w
organizacji i kuupę wytrwałości bo to nie jest takie proste. Co
poniektórzy dowiedzieli się po sobie jak to jest naprawdę organizować.

3mka Apik
a...@c...pl

19. Data: 2001-01-04 10:02:54

Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik dlaczego ty jestes takim pesymista?
Moze mi powiesz w takim razie dlaczego nieslyszacy maja swoje strone,czat,zjazdy
Sylwestrowe?
Ja Ci powiem -bo działają razem.Czy my też tak nie mozemy?
Zgadzam sie ze może są ważniejsze sprawy od Sylwestra (chociaż nie bardzo wiem jakie)
ale my niepełnosprawni przez caly rok mamy problemy z ktorymi staramy sie uporac-czy
nie zaslużylismy na to zeby chociaz w Sylwestra zapomnieć na chwile o problemach i
dobrze sie bawic?
Bez takiej odskoczni trudno jest egzystować..
Jeżeli znajdą się osoby ktore mi pomogą,jeżeli zaczniemy działać naprawdę razem -uda
nam się!!WIERZĘ W TO!!!!!
Pozdrawiam Agata

20. Data: 2001-01-04 11:46:11

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" napisał(a):

> Apik dlaczego ty jestes takim pesymista?

A powiedz mi czego mam być optymista??

> Moze mi powiesz w takim razie dlaczego nieslyszacy maja swoje strone,czat,zjazdy
> Sylwestrowe?
> Ja Ci powiem -bo działają razem.Czy my też tak nie mozemy?

Mogli byśmy czemu nie gdybyśmy nie byli skłóceni miedzy sobą
Zresztą zapytaj niejakiego A.A.

> Zgadzam sie ze może są ważniejsze sprawy od Sylwestra (chociaż nie bardzo wiem
jakie)

Od jak dawna jesteś na grupie??

> [...]
uporac-czy
> nie zaslużylismy na to zeby chociaz w Sylwestra zapomnieć na chwile o problemach i

Och mamy pewnie że mamy

> Bez takiej odskoczni trudno jest egzystować..
> Jeżeli znajdą się osoby ktore mi pomogą,jeżeli zaczniemy działać naprawdę razem
-uda

Były takie osoby ale niestety usunęły się w cień

> nam się!!WIERZĘ W TO!!!!!

Ja przestałem

Apik
a...@c...pl