sylwester

31. Data: 2001-01-05 11:24:27

Temat: Re: sylwester 2001
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Bo tak jest dużo sympatyczniej :)

> "Niejaki" A.A. - określenie moim zdaniem wielce cyniczne, zważywszy że
> ów A.A. wiele zrobił dla mnie, dla Ciebie, dla nas.

Źle to odebrałeś to nie miało być cyniczne ale smutne że go tu nie ma i
jakoś wszyscy (no prawie) zapomnieli o nim. Ja wyobraź sobie pamiętam i
żywie ogromny szacunek do niego, wiec prszę bądź uprzejmy nie posądzać
mnie o cynizm w stosunku do A.A. ani o takie inne pododne rzeczy
dobrze?! zresztą każde słowo można dowolnie interpretować...a byli na
tej grupie specjaliści od wykręcania kota ogonem być może są nadal
Ja nie zapominam w przeciwieństwie do innych co zrobił A.A

> Poza tym A.A. nikomu do garów nie zagląda. Każdy może organizować na
> niniejszej grupie to co chce, jeśli nie chce z A.A. Czyż nie mam racji?

Właśnie A.A. nie zagląda ale kilka osób zadlądało A.A. Zapomniałeś?
Co do racji to masz ale nie do końca.
To tyle w temacie

Apik
a...@c...pl
www.pzn.intertele.pl

32. Data: 2001-01-05 18:16:18

Temat: Re: sylwester 20 000?
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marian L <m...@e...bielsko.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:92nt4j$f03$...@n...tpi.pl...
[...]

> Chciał bym tego ostatniego sylwestra z 200wieku
> w dobrym towarzystwie spędzić :-))
>
> Marian L

Witam!
Wierzysz w reinkarnację? :-)

Pearl

33. Data: 2001-01-05 21:38:09

Temat: Re: sylwester
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RS/Szymon <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92oat5$fs1$...@n...onet.pl...

Witam!

> Ups. Sory. To nie ten podpis :-(

Za co to lub te sory, co to jest ups?

Wykazałeś się cwaną reklamą swojej strony. Nie można było tego zrobić jawnie?

Głupie pytanie zadałem, przepraszam. Rzadko kiedy zagląda się na WWW zapisane w
podpisie, chyba, że zaistnieją szczególne potrzeby wynikające z zainteresowań
czytelnika.

Zastosowanym chwytem reklamowym spowodowałeś, że dowiedziałem się rzeczy, o
których już
dawno chciałem się dowiedzieć, a mianowicie o pewnych niebezpieczeństwach
czyhających na "świeżych" użytkowników nagrywarek CD.

Nie posiadam jeszcze tego sprzętu, ale najwięcej wiadomości na dany temat zwykle
chce uzyskać marzyciel.

Wcale się nie dziwię, że tak postąpiłeś, i popieram ten wybieg, mając na
względzie opory niektórych grupowiczów, którzy za wszelką cenę chcą sprowadzić
dyskusje na grupie tylko do tematów dotyczących protez, para-, tetra- czy
hiper-. Jak gdyby nie rozumieli, że poza problemami dla nas ważnymi
(pozazdrowotnymi) istniały inne ważne problemy.

Jestem za ujawnieniem się w naszej grupie wszystkich, którzy zaprezentowali się
na stronach WWW całemu światu, tylko nie nam (oklaski - dla mnie).

Bo to jest tak, że... ach szkoda gadać. Nie piję w tej chwili tylko do Ciebie
Rysiu (Ty tę sprawę już załatwiłeś), ale do wszystkich, którzy są na WWW, ale
nam wstydzą się o tym powiedzieć).
Ciekawe, dlaczego akurat nam, skoro na swoich stronach piszą o swoich
dolegliwościach...
A może są podwójne strony? Dla "białych" i dla "czarnych"?

--
Pozdrawiam.
Pearl

P.S.
Ach przecież miałem zmienić sygnaturkę... (na marynarską)
Nie zrobiłem żadnego interesu na FM.- smutek...
Piszę słownie, mimo, że na grupę puściłem dawno (98) cały slownik ASCII...

34. Data: 2001-01-05 22:34:16

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):

> Użytkownik Marian L <m...@e...bielsko.pl> w wiadomości do
> [...]

On moze nie ale jego pecet ma szytne plany:)

> Pearl

3mka Apik
a...@c...pl

35. Data: 2001-01-06 11:17:53

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-))
Użytkownik Pearl zauważył moją wypowiedź :-))

Dowcipnie spuentował :-))

> Wierzysz w reinkarnację? :-)

W związku z tym muszę złożyć oświadczenie :-))

Mój pogląd na reinkarnację jest nie wykrystalizowany.
To znaczy chciał bym istnieć w następnych wcieleniach.
Moja wypowiedź nie była pisana pod wpływem znaczącej
dawki napoi umownie zwanych alkoholowymi.
Obiecuję że jeżeli reinkarnacja istnieje to postaram
się Ciebie Pearl znaleźć w tym 200-wieku w celu
wymiany poglądów. Choć by na temat które to już
nasze kolejne wcielenie od niniejszej korespondencji :-)).

Z poważaniem.
Marian L

36. Data: 2001-01-06 12:03:13

Temat: Odp: sylwester
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:935f72$dq$...@n...tpi.pl...

- ciach -

> Za co to lub te sory, co to jest ups?
>
> Wykazałeś się cwaną reklamą swojej strony. Nie można było tego zrobić
jawnie?

Jawnie ?
a moze by ten sposob nie zadzialal :-(
a moze by mnie posadzono o reklame ,spam , itd.
sam niewiem jak to nazwac
a tak - ups pomylka ...... a reklama poszla :-)))

> Głupie pytanie zadałem, przepraszam.

nie przepraszaj - niema za co :-)

> [...]
> czyhających na "świeżych" użytkowników nagrywarek CD.
>
> Nie posiadam jeszcze tego sprzętu, ale najwięcej wiadomości na dany temat

bardzo mi milo ze przez ta cwana reklame (jak to nazwales)
dowiedziales sie czegos nowego
( ogolnie mowiac "nie ma takiego zlego co by na dobre nie wyszlo" )

> [...]
> hiper-. Jak gdyby nie rozumieli, że poza problemami dla nas ważnymi
> (pozazdrowotnymi) istniały inne ważne problemy.

Zgadzam sie z Toba

> [...]
> na stronach WWW całemu światu, tylko nie nam (oklaski - dla mnie).
>
> Bo to jest tak, że... ach szkoda gadać. Nie piję w tej chwili tylko do

super ! co ? ale mam tupet :-)
Tutaj widze efekt ( cwanej reklamy ) poznales moje imie :-)

> [...]
> dolegliwościach...
> A może są podwójne strony? Dla "białych" i dla "czarnych"?

Czy ja wiem ?
Zostawmy to pytanie grupie - moze ktos sie odwazy i odpowie

Ps.
aaaaaaaaaa moze pozniej.

> --
> Pozdrawiam.
> Pearl
> ==================================
> Najlepsze radio FM to RADIO TAXI

A gdzie adres strony ??????????????? :-))))))

--

Pozdr. - RS/Szymon

37. Data: 2001-01-06 19:35:58

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał(a):

> [...]
> wymiany poglądów. Choć by na temat które to już
> nasze kolejne wcielenie od niniejszej korespondencji :-)).

Hmmm - a to będzie wtedy internet, a może już go nie będzie ?
Któż to wie jak wtedy będą wyglądać grupy dyskusyjne ?

Z pozdrowieniami

Jacek K.

38. Data: 2001-01-06 19:51:32

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

RS/Szymon napisał(a):

> Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:935f72$dq$...@n...tpi.pl...
>

> - ciach -

Ups - ma trzy znaczecia :)

Ups jako Ups

Ups - jako zasilacz awaryjny - jak spadnie na nogę to boli :) Ups :)

Ups - jako jakaś firma przesyłkowa - jak nie przyślą jej na czas to ... :) Ups
:)

> [...]
> a moze by mnie posadzono o reklame ,spam , itd.
> sam niewiem jak to nazwac
> a tak - ups pomylka ...... a reklama poszla :-)))

Niestety byli tu tacy co mieli rózne ale do reklam w podpisach :)

> nie przepraszaj - niema za co :-)

To takie ciekawe - muszę tam zajrzeć.

> Zgadzam sie z Toba

A te rozmowa o euanazji, aborcji, routerach i inne :)
Trzeba by znowu cosik wymyśleć kontrowersyjnego - bo grupa usypia :)

Już się ujawniam:

http://www.proinfo.pl/jacek.k - to o mnie :)
http://www.proinfo.pl - oto o moim interesie :)

> super ! co ? ale mam tupet :-)
> Tutaj widze efekt ( cwanej reklamy ) poznales moje imie :-)

Aa - Rysiu - :)
No to teraz nic innego tylko pozostawić nowy podpis z imieniem koniecznie :-)
a nie tylko RS/Szymon

Może ? :-)
Któż to wie :-)
Tylko co się stanie jak ten biały wejdzie na szarne i odwrotnie ?
Szachownica :-D

> Czy ja wiem ?
> Zostawmy to pytanie grupie - moze ktos sie odwazy i odpowie

Jestem odważny ???????????????????????????????????????

> A gdzie adres strony ??????????????? :-))))))

No właście :-D - gdzie te www - adres , telefon

Z pozdrowieniami

Jacek K.

39. Data: 2001-01-07 08:18:03

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RS/Szymon <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9371ub$4sq$...@n...onet.pl...
[...]
> Tutaj widze efekt ( cwanej reklamy ) poznales moje imie :-)

Cześć!
Tak naprawdę Twoje imię i nazwisko poznałem przez Gadu-Gadu (jak również innych
grupowiczów).

> A gdzie adres strony ??????????????? :-))))))

A z tym jest mały kłopot. Projekt już mam, ale ciekawych dodatków brak.

Pozdrawiam
Pearl

GG#304246

40. Data: 2001-01-07 13:17:58

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>

- ciach -

> A te rozmowa o euanazji, aborcji, routerach i inne :)
> Trzeba by znowu cosik wymyśleć kontrowersyjnego - bo grupa usypia :)

Oooooo !
to bylo super
szczegolnie o routerach - demobilu :-)
to byla lekcja pokazowa - a moze jakis tam kurs
wiekszosc mogla sie czegos cikawego dowiedziec
a przy sprzyjajacych waronkach nawet zastosowac
pomysly ktore tam padaly i tanim kosztem kozystac
z SDI
szkoda ze moje warunki nie pozwalaja na to :-(
( mialbym wtedy dostep poprzez
SDI i wtedy ooooooo ...... - a co do aborcji lub
eutonazji to tylko bicie piany
bo i tak jestesmy za nisko aby cos zmienic :-( )

> Już się ujawniam:
>
> http://www.proinfo.pl/jacek.k - to o mnie :)
> http://www.proinfo.pl - oto o moim interesie :)

u mnie ten adres juz dawno widnieje :-)

> [...]
>
> Aa - Rysiu - :)
> No to teraz nic innego tylko pozostawić nowy podpis z imieniem koniecznie

wyobrazasz sobie taki podpis...Rysiu ......... :-D (glupie imie)
a tak jest wszystko razem :
RS - bo Ryszard Szymański
Szymon - bo od szkolnych lat do dzis tak mnie nazywaja :-)
a wlasciwie powinno byc tak.. SzymON :-)

- ciach -

> Jestem odważny ???????????????????????????????????????

Oczywiscie !!! Jacku :-)))

> No właście :-D - gdzie te www - adres , telefon
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.
- Pozdr. - RS/Szymon

Nowy Rok, Nowy Wiek, Nowe tysiąclecie