sympatyczne aniołki z masy solnej..

1. Data: 2004-07-29 08:57:44

Temat: sympatyczne aniołki z masy solnej..
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

...wypatrzyłam na allegro :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=28797859
http://allegro.pl/show_item.php?item=28797929
http://allegro.pl/show_item.php?item=28797510
http://allegro.pl/show_item.php?item=28797793

Chyba sobie takiego zrobię ;)

pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://www.szpilka.netnafta.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-07-29 09:13:52

Temat: Re: sympatyczne aniołki z masy solnej..
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba sobie takiego zrobię ;)

Zrób, zrób... to jest śmiesznie proste ;0)

pozdrawiam
Anai (Poznań)

1. Data: 2004-07-29 09:16:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Zrób, zrób... to jest śmiesznie proste ;0)

Wiem ;)
Tylko masę trzeba trochę podrasować ;)
A pomysł sympatyczny :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-07-29 09:18:42

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tylko masę trzeba trochę podrasować ;)

Tzn? Co masz zamiar dodać?

Ania (co w zeszłym roku miała fazę na solne aniołki)

1. Data: 2004-07-29 09:24:32

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@t...pl wrote:

> Tzn? Co masz zamiar dodać?
>
> Ania (co w zeszłym roku miała fazę na solne aniołki)

Wedle książki "Moje hobby"- bardzo drobną sól i łyżkę kleju do tapet+
oczywiście plakatówki.
Robiłam z takiej masy już figurkę i wyszła super- nie nasiąka wodą i ma
się świetnie. Żeby było śmieszniej, można taką masę baaardzo długo
przechowywać w lodówce i nie twardnieje, więc można sobie zrobić zapas
:), a jak parę dni poleży, to nawet jest bardziej plastyczna :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-07-29 09:34:46

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przechowywać w lodówce i nie twardnieje, więc można sobie zrobić zapas
> :), a jak parę dni poleży, to nawet jest bardziej plastyczna :)

fakt :-)
Dodawałam też łyżeczkę oliwy, żeby masa była elastyczna. A farbowałam... kawą
rozpuszczalną ;-) żeby aniołki miały brązowe włoski, hihi...
oczywiście wszystko metodą prób i błędów ;-)

pozdrowienia
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-07-29 09:41:44

Od: z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kawą
> rozpuszczalną ;-) żeby aniołki miały brązowe włoski, hihi...
> oczywiście wszystko metodą prób i błędów ;-)

a możecie podać pełny przepis na masę solną?chętnie bym sie pobawiła w
lepienie aniołków
pozdrawiam AGA

1. Data: 2004-07-29 09:50:07

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://republika.pl/kwiatkowska77/masa.html

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-07-29 09:52:27

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> a możecie podać pełny przepis na masę solną?chętnie bym sie pobawiła w
> lepienie aniołków
> pozdrawiam AGA

Najprostsza to:
200 g mąki
200 g soli
2 łyżki kleju do tapet
125 ml wody

wszystko mieszasz i... puszczasz wodze fantazji ;-)

możesz dodawać barwniki: spożywcze albo zwykłe farbki, albo co masz akurat
pod ręką ( np.curry > wychodzi aniołek blondasek i jeszcze ładnie pachnie ;-)

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-07-29 11:26:12

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaciekawiłyście mnie bardzo. Może i ja spróbuję? Tylko nigdy nic
lepiłam....oprócz ludzików z plasteliny i broszek z modeliny w szkole
podstawowej...Chyba trzeba mieć "dryg" w rękach..
Ola/Warszawa

fajny futerał na czajniczek :o) [szydełko]
Wedding Anniversary - xxx - niegdyś poszukiwany
Hafcik płaski - jak zwykle
skonczylam...
brazylijskie szydełko i xxx