syndrom Guillain-Barré

1. Data: 2005-11-03 12:43:34

Temat: syndrom Guillain-Barré
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam osob,ktorych dziecko mialo ww.chorobe. Nasz mlodszy wlasnie wrocil ze
szpitala z diagnoza Guillian-Barre i chcemy wymienic doswiadczenia. Choroba ta
jest bardzo rzadka (w NL w tym roku zachorowalo na nia okolo dziesieciorga
dzieci,z czego polowa ponizej 7 lat).Mamy juz kontakt z paroma rodzicami
tutaj,ale moze znajdziemy jeszcze kogos z Polski.

Serdecznie pozdrawiam z NL-Luiza oraz Jonathan'96 i Michael'99

==============
www.pol-ned.tk
==============

2. Data: 2005-11-03 15:20:35

Temat: Re: syndrom Guillain-Barré
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Luiza Groeneveld" <l...@h...com> wrote in message
> [...]
> dzieci,z czego polowa ponizej 7 lat).Mamy juz kontakt z paroma rodzicami
> tutaj,ale moze znajdziemy jeszcze kogos z Polski.

nie pomoge bo z Polsi nie znam ale moze cos to pomoze
http://www.guillain-barre.org/
http://www.guillain-barre.com/overview.html

iwon(k)a

3. Data: 2005-11-03 15:44:21

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie pomoge bo z Polsi nie znam ale moze cos to pomoze
> http://www.guillain-barre.org/
> http://www.guillain-barre.com/overview.html
>

> iwon(k)a

Dzieki, mamy juz strony niderlandzkojezyczne,ale te tez sie przydadza.Nie
wiem ,czy znajdziemy kogos z Polski (ze wzgledu na rzadkosc tej choroby),ale
sprobowac nie zawadzi.

Pozdrawiam-Luiza oraz Jonathan'96 i Michael'99

==============
www.pol-ned.tk
==============

4. Data: 2005-11-05 18:28:27

Temat: Re: syndrom Guillain-Barr
Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> napisał w
wiadomości news:2b97.00000294.436a05f5@newsgate.onet.pl...
> [...]
> tutaj,ale moze znajdziemy jeszcze kogos z Polski.
>
> Serdecznie pozdrawiam z NL-Luiza oraz Jonathan'96 i Michael'99

Polecam książkę "Nie ma się z czego śmiać" Hellera (tego od "Paragrafu 22").
Opisał jak on sam chorował na tę paskudę. Warto przeczytać, gdyż zawiera ona
wiele informacji medycznych. Pozdr. A.

5. Data: 2005-11-06 11:36:39

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:2b97.00000294.436a05f5@newsgate.onet.pl,
Luiza Groeneveld <l...@h...com> napisał/a:
> Witam,
> szukam osob,ktorych dziecko mialo ww.chorobe. Nasz mlodszy wlasnie
> wrocil ze szpitala z diagnoza Guillian-Barre i chcemy wymienic
> doswiadczenia. [...]

Nie wniosę za wiele do tematu, nawet raczej nic, ale mam pytanie - czy
szczepiłas syna na grypę i choroba jest z tym związana?

Zdrowia dla Michaela!

Pozdrawiam
Tatiana
--
Nie liczmy na potomnych - na nas także liczyli nasi przodkowie.

6. Data: 2005-11-06 12:02:04

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:2b97.00000294.436a05f5@newsgate.onet.pl, Luiza Groeneveld wrote:
> [...]
> zachorowalo na nia okolo dziesieciorga dzieci,z czego polowa ponizej
> 7 lat).Mamy juz kontakt z paroma rodzicami tutaj,ale moze znajdziemy

Oficjalnie to się nazywa "zespół Guillaina-Barrego", może to hasło pomoże
ci coś znaleźć w polskim necie.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

7. Data: 2005-11-06 12:36:12

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Nie wniosę za wiele do tematu, nawet raczej nic, ale mam pytanie - czy
> szczepiłas syna na grypę i choroba jest z tym związana?

Ta choroba jest przeciwskazaniem do szczepienia, dlatego wyskakuje tak
często w wyszukiwarce w połączeniu z grypą.

Eulalka

8. Data: 2005-11-06 13:08:37

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dkktbh$d38$1@theone.laczpol.net.pl, Eulalka wrote:

> Ta choroba jest przeciwskazaniem do szczepienia, dlatego wyskakuje tak
> często w wyszukiwarce w połączeniu z grypą.

To chyba nie do końca prawda. Według tego, co piszą w sieci, niekiedy
zespół ten występuje właśnie po szczepieniu na grypę, choć zdarza się to
tak rzadko, że może to być zupełny zbieg okoliczności.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

9. Data: 2005-11-06 15:06:00

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dkkv1m$hik$1@inews.gazeta.pl,
Hanna Burdon <b...@p...onet.pl> napisał/a:

> To chyba nie do końca prawda. Według tego, co piszą w sieci, niekiedy
> zespół ten występuje właśnie po szczepieniu na grypę, choć zdarza się
> to tak rzadko, że może to być zupełny zbieg okoliczności.

Własnie dlatego zadałam to pytanie. długo zastanawiałam się czy szczepic
dziewczynki w tym roku i post Luizy mnie trochę przeraził. Chciałabym
wiedzieć, czy to może być na przyszłość realnym przeciwskazaniem.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Mówi się, że kobiety kochają tych, którzy je kochają.
To nieprawda. Ulegają one temu, kto im mówi, że ulegną

10. Data: 2005-11-06 15:22:12

Od: l...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziewczynki w tym roku i post Luizy mnie trochę przeraził. Chciałabym
> wiedzieć, czy to może być na przyszłość realnym przeciwskazaniem.

Witam i juz odpowiadam:
-Michael zachorowal na GBS (Guillain-Barre syndrome) po zapaleniu gornych drog
oddechowych.
Szczepienie przeciwko grypie mial dopiero tydzien temu (dwa tygodnie po
opuszczeniu szpitala).
Link na temat tej choroby:http://tiny.pl/xx18

Pozdrawiam-Luiza oraz Jonathan'96 i Michael'99

www.pol-ned.tk

programy edukacyjne dla dzieci
okulista Krakow (zez)
GetSell.com Internetowa Gra Giełdowa
zabawy dzieci z różnych stron świata
masa solna czy palstelina? Pytanie do plastyków