sytuacja w Norwegii

21. Data: 2011-07-25 18:40:33

Temat: Re: sytuacja w Norwegii
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-25 13:46, Vilar pisze:

> Ze skąpych przekazów medialnych wynika, że właśnie taki obrót sprawy
> zakładał.
> No poświęcił się facet (swoim zdaniem) dla idei.

To IMO taki typ człowieka, który na okrągło powtarza, że nie cieszcie
się bo ktoś przyjdzie i was podpali i na poparcie swoich słów podpala
najbliższy dom...

Stalker

22. Data: 2011-07-25 21:45:09

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A ja, nie wiem czemu pomyślałam o naszych swojskich pochodach z
> pochodniami na Krakowskim Przedmieściu, czy innej bitwie o krzyż..... MK

Bo nie myślisz , nie szukasz sama tylko powtarzasz podaną papkę? Z blogu
Norwega: "Nie jesteśmy w sytuacji w której możemy swobodnie wybierać
partnerów. Musimy więc zrobić wszystko w celu wpłynięcia na innych
,,kulturowych konserwatystów", aby przyjęli naszą antyrasistowską,
pro-homoseksualną i pro-izraelską linię. Kiedy to się uda, możemy przejść na
wyższy poziom."
zx

23. Data: 2011-07-25 22:30:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-25 23:45, zeusx pisze:

> [...]
> ,,kulturowych konserwatystów", aby przyjęli naszą antyrasistowską,
> pro-homoseksualną i pro-izraelską linię. Kiedy to się uda, możemy

Coraz ciekawiej się robi. Teraz znowu dla odmiany jest homikiem?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

24. Data: 2011-07-25 22:58:55

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-lipiec-11 w ramce <news:j0jam6$lec$1@news.dialog.net.pl> pędzel
Stalker zmalował:

> Stalker

Nie wkręcaj się tak w intelektualizowanie, bo Cię kiedyś własne myśli
zjedzą :)

"Jak to jest, ze pewien przypadkowy właściciel łodki zdołał obrócić trzy
razy z wyspy na brzeg i z powrotem, ratując uciekających ludzi, a policja
jakoś nie mogła w żaden sposób się tam dostać, choćby rowerem wodnym, choć
wystarczyło, ze postawili stopę na wyspie, by morderca rzucił broń i się
poddał?"

"Jakby zadwonili z tej wyspy po pizzę i zestaw Mc Chicken, to by
dostarczono je szybciej, niż przybyła tam policja"

http://j.mp/riugqP

Uważaj - niezwykle mało wiem o tym zdarzeniu. Nie szukam niczego na siłę.
Zresztą - co tam :)

25. Data: 2011-07-26 07:21:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 00:58, Nowy lepszy tren R pisze:

> Dnia 25-lipiec-11 w ramce<news:j0jam6$lec$1@news.dialog.net.pl> pędzel

> Nie wkręcaj się tak w intelektualizowanie, bo Cię kiedyś własne myśli
> zjedzą :)

Ale może będę mógł się przenieść na psi :-)

> [...]
>
> "Jakby zadwonili z tej wyspy po pizzę i zestaw Mc Chicken, to by
> dostarczono je szybciej, niż przybyła tam policja"

Uwielbiam te komentarze z kosmosu i okolic...

> Uważaj - niezwykle mało wiem o tym zdarzeniu.

Dzięki za ostrzeżenie, będę uważał :-)

> Nie szukam niczego na siłę.

A te wszystkie powyższe wątpliwości, to co to jest? :-)

> Zresztą - co tam :)

No właśnie, co tam! :-)

Stalker, ale BTW: plakat na blogu świetny:

http://img256.imageshack.us/img256/7423/husaria1smal
l.jpg

NIe zaryzykowałbym tylko w tym kontekście skojarzeń z kamaszami...

26. Data: 2011-07-26 08:36:10

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 09:21, Stalker pisze:

> [...]
l.jpg

> NIe zaryzykowałbym tylko w tym kontekście skojarzeń z kamaszami...

Kamasze jak kamasze ale te polskie"odziewaly". :)

michał

27. Data: 2011-07-26 10:23:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ,,kulturowych konserwatystów", aby przyjęli naszą antyrasistowską,
> pro-homoseksualną i pro-izraelską linię. Kiedy to się uda, możemy przejść

Zanim zacznę z Tobą rozmawiać,
powiedz mi proszę ile masz lat Szanowny ZeuSx'ie.

MK

28. Data: 2011-07-27 22:26:43

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1986q0a453qtn$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
>
> "Jakby zadwonili z tej wyspy po pizzę i zestaw Mc Chicken, to by
> dostarczono je szybciej, niż przybyła tam policja"

Bo policja jest państwowa?;->
zx

29. Data: 2011-07-27 22:29:42

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zanim zacznę z Tobą rozmawiać,
> powiedz mi proszę ile masz lat Szanowny ZeuSx'ie.
>
> MK

hmm, widzę masz zasady. Już wcześniej rozmawialiśmy, więc jakby za późno.
Moze po prostu mnie zignoruj?
zx

czasami
Obrazek z tramwaju