Odp: sytuacja w Norwegii

11. Data: 2011-07-30 21:10:09

Temat: Re: Odp: sytuacja w Norwegii
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0879244d-7d93-4e76-bc0e-81ea88d7f725
@glegroupsg2000goo.googlegroups.com>, t...@g...com says...

> http://rebelya.pl/discussion/31564/zastanawiajace-zd
jecie-zamachowca-z-norwegii/#Item_60

Zastanawiające powielanie schematów myślowych narzuconych przez
współczesny świat - "jeżeli coś się stanie, to ktoś musi za tym
stać". Prymitywizm myślowy? Sprowadzenie wielu zmiennych do
jednego *zrozumiałego* i *prymitywnego* wątku?

Pozdrawiam
Flyer

12. Data: 2011-07-30 21:13:29

Temat: Re: sytuacja w Norwegii
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j0kovp$erq$1@news.onet.pl>, z...@p...onet.pl
says...

> Uzytkownik "tren R" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
2000goo.googlegroups.com...
jecie-zamachowca-z-norwegii/#Item_60

> "Anders Behring Breivik, znakomicie wyksztalcony, mieszkal z matka w bogatej
> czesci Oslo. Proizraelski islamofob, mason, "antyrasista", wielbiciel
> Churchilla, zwolennik pedalowania oraz liberalizmu gospodarczego."
> za
> http://www.konserwatyzm.pl/artykul/1090/syjonistyczn
y-fanatyk-morduje-w-norwegii

> "... o wiele bardziej blizsze prawdy byloby takie okreslenie - "prozydowski
> antymuzulmanski syjonista i mason o sympatiach neonazistowskich ". [...]
> Breivik byl w Partii Postepu tylko dwa lata, potem wstapil do. masonerii
> (Loza Saint Johannes w Oslo). Rzecznik norweskiej masonerii potwierdzil ten
> fakt. Co wiecej, Breivik byl z przekonan syjonista i majaczyl cos o
> Templariuszach, co takze pachnie masoneria."
> za
> http://www.konserwatyzm.pl/artykul/1097/czy-mason-mo
ze-byc-chrzescijanskim-fundamentalista

W robocie miałem znajomego, który nienawidził księży, komunistów
i kobiet.

Wolność wyboru w nienawidzeniu nie zna granic - można
jednocześnie nienawidzić Żydów i Arabów, faszystów i
antyfaszystów. ;> Współczesna Kultura "zaraża" ludzi
nienawidzeniem.

Pozdrawiam
Flyer

13. Data: 2011-07-31 22:23:48

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
y-fanatyk-morduje-w-norwegii

ze-byc-chrzescijanskim-fundamentalista

> W robocie miałem znajomego, który nienawidził księży, komunistów
> i kobiet.

To się na polskiego Breivika nie nadaje bo tamten nienawidził tylko jedną
grupę ,resztę nawidził.
zx

14. Data: 2011-08-05 19:26:16

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j14klj$tme$1@news.onet.pl>, z...@p...onet.pl
says...

> [...]
ze-byc-chrzescijanskim-fundamentalista

> To się na polskiego Breivika nie nadaje bo tamten nienawidził tylko jedną

Każde zwierzę traktuje się jako skrajnie niebezpieczne, kiedy
przekroczy próg ataku na zwierzęcie-człowieka [a przynajmniej
powinno się]. Póki tej granicy nie przekroczy może gadać i
wyczyniać różne rzeczy. Jeżeli jednak przekroczy, to ...
uśpienie.

Gościu, o którym pisałem granicy nigdy nie przekroczył, ale
Breivik owszem. Chociaż prawdopodobnie B przekroczył z
przypadku. B był zanurzony w Kulturze niczym w basenie - zapewne
oczekiwał, że kiedy stanie z karabinem na skale, to za chwilę
umrze [samobójstwo sprowokowane - wiem, nie ma takiego
pojęcia;>] albo zostanie aresztowany. A tu d... .
No to zaczął strzelać - zapewne pierwszy nabój/naboje posłał w
powietrze, później zaczął strzelać do ludzi. Przez tę ponad
godzinę strzelania do ludzi walczyły w nim chęć ucieczki,
świadomość nieuchronnej kary i złość, że nikt z nim nic nie
robi. B jest załosny i na żałosne położenie do końca życia
zasługuje.

Pozdrawiam
Flyer

15. Data: 2011-08-06 16:23:31

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze-byc-chrzescijanskim-fundamentalista

> To się na polskiego Breivika nie nadaje bo tamten nienawidził tylko jedną

Ludzie często nie posiadają jasnych pobudek swojego działania -
budują je dopiero w momencie, kiedy ktoś o nie spyta. Nawet
"nienawidzenie" nie musi być pobudką - jest słowem użytym na
użytek publiczności.

PF

16. Data: 2011-08-06 16:55:56

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> budują je dopiero w momencie, kiedy ktoś o nie spyta. Nawet
> "nienawidzenie" nie musi być pobudką - jest słowem użytym na

Zwłaszcza ci stale naspawani.

17. Data: 2011-08-07 00:49:08

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4e3d7223$2$2451$65785112@news.neostrada.pl>,
veronika_veronika@spam_op.pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

ze-byc-chrzescijanskim-fundamentalista

> Zwłaszcza ci stale naspawani.

A co ma do tego naspawanie? Ktoś się Ciebie o coś zapyta, Ty na
szybko odpowiesz. Czy łatwo będzie Ci się z tej odpowiedzi
wycofać, czy może będziesz ją uparcie podtrzymywać, ba, nawet
uwierzysz w nią, jako logiczną?

PF

18. Data: 2011-08-16 21:20:00

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> budują je dopiero w momencie, kiedy ktoś o nie spyta. Nawet
> "nienawidzenie" nie musi być pobudką - jest słowem użytym na

Ten konkretny człowiek wyglądal na takiego co to uprzedził pytania;->
zx

19. Data: 2011-09-03 22:48:25

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j2emu1$m2r$1@news.onet.pl>, z...@p...onet.pl
says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

ze-byc-chrzescijanskim-fundamentalista

> Ten konkretny człowiek wyglądal na takiego co to uprzedził pytania;->

Nieszczególnie. Gdzieś mi mignął tekst, że Brecośtam bardzo
chciał się poddać, tylko nikt nie chciał go zatrzymać.
Teoretycznie mógł kłamać, ale jego reakcja na policję, która
przypłynęła po ponad godzinie potwierdza zeznanie. Gdyby w
momencie jego przybycia na wyspę pojawił się policjant i
powiedział "poddaj się", to B. zapewne poddałby się, tak jak
kilkadziesiąt minut później.

PF

sytuacja w Norwegii
czasami