sytuacje spoleczne dzieci w rodzinie uzależnionej

1. Data: 2000-10-19 17:13:04

Temat: sytuacje spoleczne dzieci w rodzinie uzależnionej
Od: "alighn1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hi !!!
"Sytuacje spoleczne dzieci w rodzinie uzależnionej"
Jak myslicie , czym w tak sformulowanym temacie są "sytuacje społeczne".

I jakie sytuacje spoleczne mozna rozpatrywac u dzieci z rodzin np.
alkoholowych.
s...@p...com

1. Data: 2000-10-19 17:45:34

Od: Kanaan <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie kazdy kontakt z innym czlowiekiem to sytuacja spoleczna...
Sprecyzuj prosze...

Kanaan

1. Data: 2000-10-20 18:47:41

Od: "alighn1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie!
ale na razie nic wiecej nie wiem-jak sie dowiem to dam znac.
Moge sie tylko domyslac-czy moze chodzic o sytuacje spoleczna w znaczeniu
ogolnym(porownanie tych sytuacji dzieci z roznych rodzin alkoholowych) -mam
rebus
alighn1

1. Data: 2000-10-22 18:39:48

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kanaan wrote:

> W sumie kazdy kontakt z innym czlowiekiem to sytuacja spoleczna...
W naukach ekonomicznych to się nazywa stosunkiem społecznym;-)))

1. Data: 2000-10-23 08:03:39

Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa lata temu napisałam pracę licencjacką o postawach dzieci w rodzinie z
problemem alkoholowym. Myślę, że te postawy, które pomagają im funkcjonować
w takiej rodzinie przenoszą później w dorosłe życie, w kontakty społeczne
itp. Jeżeli Ci to coś pomoże prześlę Ci tą pracę.
E-Milka

1. Data: 2000-10-24 07:24:26

Od: "Dark" <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik E-Milka <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39f3f036$...@n...vogel.pl...
> [...]
> w takiej rodzinie przenoszą później w dorosłe życie, w kontakty społeczne
> itp. Jeżeli Ci to coś pomoże prześlę Ci tą pracę.

Witam

Jak zdefiniowałaś postawę a jak problem alkoholowy? Bardzo mnie to ciekawi,
ponieważ w socjologii teterminy wydają się być mało ostre.

pozdrawiam
Dark

depresja&alkoholizm
Medytacja transcendentalna