Re: szafki kuchenne - cargo pod zlewem?

From: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: szafki kuchenne - cargo pod zlewem?
Date: Thu, 22 May 2003 13:25:58 +0200

Użytkownik "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
news:bagrvu$he9$1@foka.acn.pl...
> Czy ktoś ma u siebie w kuchni pod zlewem wysuwaną szafkę typu cargo, w
> której jest kosz na śmieci? Jak to się sprawuje?

Jeśli ci chodzi o "normalne" szerokie cargo na którym postawisz kosz na
śmieci, to pomysł jest ciekawy, choć ciut drogawo to wychodzi.
natomiast te gotowe patenty z wysuwanymi koszami na smieci wyjeżdżającymi w
trakcie otwierania drzwi - osobiście nie podoba mi się to, te kosze są
malutkie i dostosowane do normalnej na zachodzie a u nas cały czas bardzo
egzotycznej segregacji odpadów - jakos mi się to nie podobało.
A niezależnie od własnego widzimisie - jak to oglądałem, to mój stolarz
powiedział, ze odradza, że założył to komuś i klient nie był zadowolony,
zacinac się podobno lubiło, czy coś takiego.

J.