szalik

1. Data: 2003-12-09 16:28:26

Temat: szalik
Od: "Małgosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

umiem tylko scieg "na prawo" a wiem, ze do zrobienie szalika chyba najlepszy
jest "sciagacz". czy mozecie mi wytlumaczyc jak sie go robi, bo nie mam
zadnej ksiazki. a moze jest jakas strona gdzie pokazuja sciegi?prosze o
szybka odp bo to ma byc prezent.
dziekuje
Gosia

1. Data: 2003-12-09 16:42:21

Temat: Re: szalik
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Małgosia" <m...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jest "sciagacz". czy mozecie mi wytlumaczyc jak sie go robi, bo nie mam
> zadnej ksiazki. a moze jest jakas strona gdzie pokazuja sciegi?

Jesli prawo juz umiesz to musisz sie nauczyc robic lewo:
http://www.dnt-inc.com/barhtmls/knit/pb.html. Sciagacz robisz robiac na
zmiane o. prawe i o. lewe (mozesz tez robic 2 (3,4,5...) o. prawe i 2
(3,4,5...) o. lewe) i tak na zmiane.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-12-10 13:22:16

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>http://www.dnt-inc.com/barhtmls/kn it/pb.html. Sciagacz robisz robiac na
>zmiane o. prawe i o. lewe (mozesz tez robic 2 (3,4,5...) o. prawe i 2

Szalik robi się wzorkiem, który jest taki sam, z prawej i lewej strony. Możesz
zatem robić wszystko prawo (z prawej i lewej strony). Jak nauczysz się w lewo,
to z najprostszych masz ryż pojedynczy (prawo, lewo; kolejne rzędy prawe nad
lewym, lewe nad prawym), podwójny ryż poziomy (dwa prawe, dwa lewe; kolejne
rzędy prawe nad lewymi lewe nad prawymi), podwójny ryż pionowy (prawe, lewe;
parzyste rzędy przerabiać jak się układają - prawe nad prawymi, lewe nad
lewymi; nieparzyste zmienić - prawe nad lewymi, lewe nad prawymi). Można też
pokósić się o kratki (z prawych i lewych oczek).
Mam nadzieję, że nie namieszałam...
Są też bardziej skomplikowane wzorki świetnie nadające się na szale - sama
taki mam. Nabierz trochę wprawy. Chętnie podeślę.
Miłego dziergania
Lenka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

[OT] Do Krakowianek - piatkowe spotkanie
Do dzrewka :)
książka - allegro - na szydełko
Re: [OT]zobacz anio3ki
Re: [OT]zobacz anio3ki