szalik w pionowe paski

11. Data: 2009-10-21 09:28:51

Temat: Re: szalik w pionowe paski
Od: "kubeczka" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może zrobisz szalik w poprzek, np ściegiem francuskim zmieniająć kolor co
2 rzędy. W ten sposób uzyskasz pionowe paski.

12. Data: 2009-10-21 14:43:19

Od: Inez <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> Dzieki, ale to sa chyba paski poziome ;).
>
> th
No nie bardzo, pionowe... Przynajmniej na zdjęciu! Z jednej strony
bardziej rzuca sie w oczy jeden kolor (ten którym przerabia się razem
jedno oczko z narzutem) a z drugiej drugi (analogicznie) :)
Na razie udalo mi sie rozpracowac zwykly patentowy, ale moze kiedy
skusze sie i na taki w paski.

13. Data: 2009-10-21 14:44:51

Od: Inez <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

igulinda pisze:

> wielki dzieki,
> a gdyby tak się chciało zrobić szalik z 5 kolorów?
Takie rzeczy tylko w e... ;)

[Poznań] decoupage - pytanie
Sląskie spotkanie 17.10
wykonczenie szala
bluzka z kalinki
[ot] Październikowe spotkanie w Krakowie