Re: szczepienia - co powiecie?

From: "Mały Szu" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: szczepienia - co powiecie?
Date: Sun, 8 Apr 2007 00:35:51 +0200

> jaka Wasza opinia na temat szczepien ochronnych? chodzi mi o
> szczepienia przeciw np grypie czy ostatnio "popularnym" meningokokom.
> czy jest sens sie szczepic? a jesli tak to na ktore sie ludzie powinni
> decydowac? (czy jest jakas wiarygodna instytucja informujaca o
> realnych zagrozeniach?) jak nie popasc w przesade a jak nie zostac
> ignorantem?
>
> p.s. pytam ogolnie i w dodatku i o dzieci i doroslych wiec rozumie ze
> odpowiedz na to pytanie jest skomplikowana ale moze ktos sprobuje. TIA

o tym to można by książke napisać. Więc jakiejś "porządnej" odpowiedzi sie
chyba nie doprosisz. Lepiej opisz konkretnie stadium przypadku - wtedy coś
będzie można napisać. Można napisać "generalnie" ale to będzie i mało
wiarygodne... Są pewne "reguły" ale lepiej napisz o kim myślisz
(lata/choroby przebyte/odporność etc).