szczepienie starej jabloni i sliwy

1. Data: 2004-06-25 11:09:57

Temat: szczepienie starej jabloni i sliwy
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Chcialbym sie dowiedziec, czy stare 20 letnie drzewa moga byc uzyte do
zaszczepienia na nich nowych zrazow?
Marx

2. Data: 2004-06-25 11:22:29

Temat: Re: szczepienie starej jabloni i sliwy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:cbh1av$7h3$1@nemesis.news.tpi.pl Marx
<m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal(a):

> Chcialbym sie dowiedziec, czy stare 20 letnie drzewa moga byc uzyte
> do zaszczepienia na nich nowych zrazow?

Hejka. Moga. Mielismy tez taki zamiar ale zostalismy przekonani, ze
lepiej w zamian posadzic drzewka odmian odpornych na choroby.
Pozdrawiam zastepczo Ja...cki

3. Data: 2004-06-25 13:19:15

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Moga. Mielismy tez taki zamiar ale zostalismy przekonani, ze
> lepiej w zamian posadzic drzewka odmian odpornych na choroby.

tzn wyciales stare, a posadziles nowe?
Marx

4. Data: 2004-06-25 14:05:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:cbh8td$6oi$1@nemesis.news.tpi.pl Marx
<m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal(a):

> tzn wyciales stare, a posadziles nowe?

Hejka. Nie, posadzilem obok. :-) Stara jablon stanowi parasol
przeciwsloneczny, pod którym urzadzamy letnie biesiadki. :-)
Pozdrawiam równolegle Ja...cki

5. Data: 2004-06-25 14:40:33

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomosci news:cbh8td$6oi$1@nemesis.news.tpi.pl Marx

> Hejka. Nie, posadzilem obok. :-) Stara jablon stanowi parasol
> przeciwsloneczny, pod którym urzadzamy letnie biesiadki. :-)
> Pozdrawiam równolegle Ja...cki

tak dobrze to nie mam, bo bym mial same jablonie i nic wiecej
Swoja droga jaki to sens, skoro stare jablonie nadal sa zzerane przez
szkodniki a te nowe za przez nie zacieniane i pewnie slabo rosna?
Marx

witam
ciecie winorośli
Dlaczego?