szczepionka MMR2

1. Data: 2002-11-13 12:13:51

Temat: szczepionka MMR2
Od: "puchy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn ma mieć jutro przypominające szczepienie, szczepionką MMR2.
W aptekach nigdzie jej nie ma, ale udało mi się znaleźć jedno opakowanie.
Zaniepokoiła mnie informacja, że producent ja wycofał.
Czy jest ona bezpieczna???

Będę wdzięczny za informacje.

Tomek

2. Data: 2002-11-13 12:41:17

Temat: Re: szczepionka MMR2
Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchy wrote:
> Czy jest ona bezpieczna???

oczywiscie. jakis czas temu co prawda grupy histerycznych rodzicow
twierdzily, ze powiklaniem po mmr/mmr2 moze byc autyzm, ale szczesliwie
wladze medyczne, naukowcy i producenci szczepionek uspokoili wszystkich,
ze to tylko wymysly histerycznych rodzicow. ciezkie powiklania po
szczepieniach zdarzaja sie tak rzadko, ze sa statystycznie nieistotne.

p8on
--
"Bo też nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować.
Nigdy narzucić." - ks. prof. Włodzimierz Sedlak

3. Data: 2002-11-13 12:45:53

Od: "Evian" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchy" <p...@w...pl> wrote in message
> Mój syn ma mieć jutro przypominaj?ce szczepienie, szczepionk? MMR2.
> W aptekach nigdzie jej nie ma, ale udało mi się znaleĽć jedno opakowanie.
> Zaniepokoiła mnie informacja, że producent ja wycofał.
Przez jakiś czas trudno było ją kupić, nie wiem z jakiego powodu ale znów
się pojawiła w aptekach- kupowałam ze 2 tygodnie temu.
> Czy jest ona bezpieczna???
Nasz pediatra twierdziała ze tak i ze jest to b. dobra i bezpieczna
szczepionka.

Gosia

4. Data: 2002-11-13 12:53:05

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze to tylko wymysly histerycznych rodzicow. ciezkie powiklania po
> szczepieniach zdarzaja sie tak rzadko, ze sa statystycznie nieistotne.

ROTFL :-)))))

Anna

5. Data: 2002-11-13 12:59:02

Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ze to tylko wymysly histerycznych rodzicow. ciezkie powiklania po
> szczepieniach zdarzaja sie tak rzadko, ze sa statystycznie nieistotne.

A pamiętasz może słynną aferę z paracetamolem w roli głównej?
A teraz jest to chyba najpopularniejszy składnik leków przeciwbólowych i
przeciwgorączkowych, stosowany u dzieci i kobiet w ciąży.

6. Data: 2002-11-13 14:15:09

Od: "Rafal" <rkacprzy@WON_SPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Peyton" <p...@t...pl> wrote in message news:3DD2486D.BFC717A7@tlen.pl...

> oczywiscie. jakis czas temu co prawda grupy histerycznych rodzicow
> twierdzily, ze powiklaniem po mmr/mmr2 moze byc autyzm,

???
Przecież autyzm to schorzenie o podłożu genetycznym, człowiek z autyzmem się
rodzi - jakim cudem może ono być nabyte?

7. Data: 2002-11-13 14:24:59

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal wrote:
> Przecież autyzm to schorzenie o podłożu genetycznym, człowiek z
> autyzmem się rodzi - jakim cudem może ono być nabyte?

To wcale nie jest takie pewne.......
Zajrzyj tu.
http://www.dzieci.bci.pl/strony/autyzm/twoj.html

--
Ania Björk
Björn (7 grudnia 1997), Leonard?/Valerié? (26 grudnia 2002)

8. Data: 2002-11-13 14:26:13

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj tu.
> http://www.dzieci.bci.pl/strony/autyzm/twoj.html

I jeszcze tu:
http://www.dzieci.bci.pl/strony/autyzm/dieta.html

9. Data: 2002-11-14 02:18:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ze to tylko wymysly histerycznych rodzicow. ciezkie powiklania po
> szczepieniach zdarzaja sie tak rzadko, ze sa statystycznie nieistotne.

Peyton ty jak taka katarynka, ktorej tylko wystarczy nacinac guzizk i zaczynasz
swoje, bez ladu i skladu. Po pierwsze udowodniono, ze szczepionka nie wywoluje
autyzmu. jesli wywola powiklanie, nie autyzm bo go juz z powiklan wykluczono,
to wystapi rzadziej anizeli powiklanie po chorobie w przypadku niezaszczepienia.
chyba wiec dla rozsadnego rodzica opierajac sie wlasnie na statystyce, ktora
pokazuje iz powiklania po chorobie sa czestrze anizlei po szczepionce, a te
z reguly sa nie do porowania lzejsze anizlei po przechorowaniu, lepiej jest
wlasnie jako dla indywidulanej jednostki zaszczepic dziecko.

iwon(k)a

10. Data: 2002-11-14 07:50:13

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:
> Po pierwsze udowodniono, ze szczepionka nie wywoluje
> autyzmu.

a ja twierdze, ze wywoluje?

> lepiej jest
> wlasnie jako dla indywidulanej jednostki zaszczepic dziecko.

pewnie!

sama widzisz, ze w pelni sie zgadzamy. nie powinno to zreszta dziwic, bo
jestes dla mnie autorytetem medycznym i wiem, ze twoje rady pozwola
zachowac dziecko w zdrowiu. nawiasem mowiac, zbieram sie na odwage zeby
do ciebie zadzwonic. :-)

p8on(ek)
--
"Bo też nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować.
Nigdy narzucić." - ks. prof. Włodzimierz Sedlak

Ból w stawie palca ręki
Niegojące się zajady...
Jak znaleźć immunologa?
Doswiadczenie+grzyby