szczepionka na grypę

1. Data: 2004-10-15 12:03:23

Temat: szczepionka na grypę
Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś tydzień temu w radiu pojawiła się (w skrócie informacji) że jakaś
szczepionka została wycofana (bo było coś złego, ale nie dosłyszałemn
dokładnie co). Czekałem na ta informację w pełnym serwisie i w telewizji a
tu nic.

Czy ktoś wie jaka (jakiej firmy to była szczepionka)? (przemilczam pytanie
jak to się stało, że informacja zniknęła, bo łatwo się domyślić)

Marek

2. Data: 2004-10-15 12:22:04

Temat: Re: szczepionka na grypę
Od: cherokee <c...@a...able.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Wierzbicki wrote:

> Czy ktoś wie jaka (jakiej firmy to była szczepionka)? (przemilczam pytanie
> jak to się stało, że informacja zniknęła, bo łatwo się domyślić)

ZTCP jakiegos angielskiego producenta.

pozdr

cherokee

3. Data: 2004-10-15 15:09:56

Temat: Re: szczepionka na gryp
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> napisał w
wiadomości news:ckodv6$13ks$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
>
> Czy ktoś wie jaka (jakiej firmy to była szczepionka)? (przemilczam pytanie
> jak to się stało, że informacja zniknęła, bo łatwo się domyślić)

jak juz sie domyslisz to daj znac bo ja nie moge
a tu masz wyjasnienie:
http://www.mp.pl/kurier/index.php?aid=24886/&print=1
&_tc=4AAC13F27CE04C01BEBCACBDFCF73C45

4. Data: 2004-10-18 08:11:28

Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak juz sie domyslisz to daj znac bo ja nie moge
> a tu masz wyjasnienie:

http://www.mp.pl/kurier/index.php?aid=24886/&print=1
&_tc=4AAC13F27CE04C01BEBCACBDFCF73C45

Sytuacja wygląda tak (z tego co przeczytałem i dostałem info od innej
osoby): Szczepionka została wycofana bo były jakieś problemy z jej jakością
(nie wiem jakie).

Ciekawe dlaczego ta informacja nie została upubliczniona (a konkretnie
przyblokowana)?

Marek

5. Data: 2004-10-18 18:12:00

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> napisał w
wiadomości news:ckvtg4$28g8$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> jakością
> (nie wiem jakie).
>
> Ciekawe dlaczego ta informacja nie została upubliczniona (a konkretnie

ty na prawde przeczytales tego linka czy tylko nie zrozumiales?

ropniak
prostata - prośba o wyjaśnienie wyników
Co to jest KONOGRAFIA?
choroba