szczepionka przeciw nadcisnieniu

11. Data: 2007-11-22 06:43:33

Temat: Re: szczepionka przeciw nadcisnieniu
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> nie nie nie, rynek nie działa w ten sposób. Znika gałąź, znikają zyski.
> Koniec, nie ma że "zastępstwo" się pojawi.
http://www.reciprocality.org/Reciprocality/r1/index.
html
za duzo czytasz reciprocality.org, odpocznij troche, zjedz pigule, wyluzuj
sie.

12. Data: 2007-11-22 06:46:00

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Any User wrote:

> Zdrowy model biznesowy - tyle tylko, że akurat przemysł medyczny nie
> powinien kierować się jedynie ekonomią.
zauwaz ze w przypadku nowotwora zlosliwego , komorki nowotwora sa
najbardziej zdrowymi i odzywionymi komorkami w organizmie pacjenta =)

od kiedy taki model jest zdrowy?

13. Data: 2007-11-22 07:37:16

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anostrowska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Co sadzicie o szczepionce przeciw nadcisnieniu, ktora ma wejsc za min. 5
> lat ?
> Ciekawe jakie beda przeciwskazania do zastosowania takiej szczepionki. Czy
> szczepionki wogole sa bezpiecznie ?
> Moim zdaniem to bardzo dobra nowina i nadzieja dla chorych.
> Pozdrawiam serdecznie
> Renata

U osób starszych - z reguły chorujących na nadciśnienie problemem jest
utrzymanie w miarę stałego ciśnienia w ciągu całej doby. A najczęściej
występują znaczne przeregulowania, które w pewnych okresach znacznego
nadciśnienia grożą wylewami, a w okresach znacznego spadku ciśnienia -
udarami niedokrwiennymi - tak samo groźnymi. Sama obniżka ciśnienia nie jest
aż takim problemem, ale jak je w odpowiednim momencie podnieść?
I co na to szczepionka?
Pozdr.
Janusz

14. Data: 2007-11-22 08:20:23

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
<c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> a co sadzisz o : http://en.wikipedia.org/wiki/Ubiquinone w terapii
> zaburzen
> pracy systemu krazenia w geriatrii? ma to szanse dzialac, czy to tez tylko
> scam firm farmaceutycznych?

O to też gdzieś niedawno pytałem. Czy to tylko moda?
Podobno bardzo wolno się wchłania a jego działanie (źr. egzogenne) jest
problematyczne. Wygląda to na nową modę (jak szeroko reklamowana glukozamina
na stawy).
K. Q10 jest niezbędny, ale czy przyswajalny z preparatów?
A z żywności? Rozpuszcza się w tłuszczach. Wysoka temperatura go niszczy.
Spożywać surowe mięso? Bo w roślinach jest go "co kot napłakał".
Pozdr.
Janusz

15. Data: 2007-11-22 08:27:24

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> [...]
> A z żywności? Rozpuszcza się w tłuszczach. Wysoka temperatura go niszczy.
> Spożywać surowe mięso? Bo w roślinach jest go "co kot napłakał".

zuc lodygi. lepiej przyswaja sie ze szczawianami.
surowe mieso w polsce... nie spotkalem sie z czyms co byloby dopuszczone do
sprzedazy, raz konsumowalem sushi z islandii i faktycznie, dziala bardzo
podobnie , ale trzeba zjesc bardzo duzo)

to z wlasnych doswiadczen (czysto amatorskich, niepotwierdzone
laboratoryjnie, raczej obserwacja wplywu na galke oczna zatruta larwami)

przyswaja sie rowniez z preparatow, rowniez przez skore, dosc dobrze zalecza
mi wykwity ktore pojawily sie po zazyciu mebendazolu (smarowanie preparatem
<spam>firmy naturkaps</spam>
(olej sojowy, lecytyna sojowa, olej kokosowy, olej palmowy, wosk pszczeli,
zelatyna, glicerol, sorbitol, sol sodowa Aseptyny A, sol sodowa Aseptyny P,
tlenek zelaza czarny)

inne preparaty przyswajaja sie wyraznie gorzej, zarowno przez skore jak i
przez zoladek (jesli chodzi o subiektywne uczucie ustepowania objawow , np
wysypki, i regulowaniu cisnienia krwi przy stresie (wplyw antyoksydacyjny
przy glodowce)

16. Data: 2007-11-22 10:01:06

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> surowe mieso w polsce... nie spotkalem sie z czyms co byloby dopuszczone
> do sprzedazy, raz konsumowalem sushi z islandii i faktycznie, dziala
> bardzo
> podobnie , ale trzeba zjesc bardzo duzo)

Surowe mięso w Polsce - wołowina na tzw. "tatara" - je się ją na surowo.
A zagrożenia? Ktoś wie?

17. Data: 2007-11-22 11:24:01

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zauwaz ze w przypadku nowotwora zlosliwego , komorki nowotwora sa
> najbardziej zdrowymi i odzywionymi komorkami w organizmie pacjenta =)
>
> od kiedy taki model jest zdrowy?

Tak jak napisałem - wtedy, gdy jest stosowany w innych dziedzinach, niż
medycyna, np. handel drewnem (tak mi się strzeliło).

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com

18. Data: 2007-11-22 13:22:34

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Any User wrote:

> Tak jak napisałem - wtedy, gdy jest stosowany w innych dziedzinach, niż
> medycyna, np. handel drewnem (tak mi się strzeliło).
uzywales kiedys earth.google.com ?

obejrzyj wplyw takiego modelu na organizm

19. Data: 2007-11-22 13:42:10

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
> <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w wiadomości
>
> Surowe mięso w Polsce - wołowina na tzw. "tatara" - je się ją na surowo.
> A zagrożenia? Ktoś wie?
lol, wszystkie rodzaje pasozytow , barbiturany, antybiotyki, metale ciezkie,
wirusy... zalezy od zrodla padliny ktora zamierzasz zjesc, moge wiedziec
jaki jest koszt jednej dawki takiego miesa , w sensie od strony
laboratorium i weryfikacji 'norm' w miejscu w ktorym mieszkasz?
bo tu raczej nie dla smiertelnika i takie mieso nie jest dopuszczone do
sprzedazy

20. Data: 2007-11-22 14:48:24

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzywales kiedys earth.google.com ?
>
> obejrzyj wplyw takiego modelu na organizm

Nie używałem, ale co ma Google Earth do organizmu?

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com

chodzi o życie człowieka proszę o pomoc!
pasozyt niewrazliwy na benzydamidy
Prosze o interpretacje wynikow !!! pilne
długotrwałe bóle brzucha
Gdzie leczą Korsakowa?