szczepionka przeciw nadcisnieniu

21. Data: 2007-11-22 19:46:16

Temat: Re: szczepionka przeciw nadcisnieniu
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykladowo znikna leki na nadcisnienie to fimry farmaceutyczne odbija sobie
> te braki innymi lekami.
> Bez przesady nadcisnienie to nie jedyna choroba i nie tylko z niej firmy
> farm maja zyski.

O, na przykład coś takiego, jak w tym artykule:
http://alzheimer.pl/patients/news.html?news=17259
to byłoby jeszcze lepsze zastosowanie leków na nadciśnienie. I poprawiłoby
komfort życia wielu ludziom...

pozdrawiam,
sure

"Najlepszy jest ten czas, który mam przed sobą" - Milton Hyland Erickson

22. Data: 2007-11-24 05:36:50

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Any User wrote:

> Nie używałem, ale co ma Google Earth do organizmu?

dopiero ogladajac ziemie z satelity zauwazylem wplyw systemow ekonomiczncyh
i spolecznych na ziemie , zwroc uwage np. jak polska i niemcy roznia sie
samym kolorem roslinnosci, i nie jest to efekt bynajmniej tego ze zdjecia
pochodza z roznych zrodel (wlaczaj sobie widoki z roznych satelitow jak nie
wierzysz.

jest ciekawe ze kazdy kraj ma swoj 'kolor' ekosystemu, to dowodzi jak
potezny wplyw wywiera polityka ludzi na srodowisko naturalne

23. Data: 2007-11-29 10:45:31

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
<c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> lol, wszystkie rodzaje pasozytow , barbiturany, antybiotyki, metale
> ciezkie,
> wirusy... zalezy od zrodla padliny ktora zamierzasz zjesc, moge wiedziec
> jaki jest koszt jednej dawki takiego miesa , w sensie od strony
> laboratorium i weryfikacji 'norm' w miejscu w ktorym mieszkasz?
> bo tu raczej nie dla smiertelnika i takie mieso nie jest dopuszczone do
> sprzedazy

W każdej restauracji w Polsce można sobie zamówić tatara.
Wykonuje się go z surowego mięsa wołowego, prawdopodobnie polędwicy
mielonej, żółtka jaja, ogórka kiszonego, cebulki, itd.
Jeśli ktoś z Was - czytaczy - jest kucharzem i zna szczegóły, to prosimy.
Janusz

24. Data: 2007-11-29 10:47:59

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mielonej, żółtka jaja, ogórka kiszonego, cebulki, itd.
> Jeśli ktoś z Was - czytaczy - jest kucharzem i zna szczegóły, to prosimy.

A tu są szczegóły:
http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=31
63

chodzi o życie człowieka proszę o pomoc!
pasozyt niewrazliwy na benzydamidy
Prosze o interpretacje wynikow !!! pilne
długotrwałe bóle brzucha
Gdzie leczą Korsakowa?