szczera rozmowa.

11. Data: 2006-12-16 21:20:11

Temat: Re: szczera rozmowa.
Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 22:14:14 +0100, yoshi napisał(a):

> Hmm jesli rozumiem to masz na mysli to drastyczne wyjscie w "ten sposób
> z toba nie rozmawiam" bo odpowiedzia na moja szczerosc jest flirt!
> chyba ze złapie za nogi wystawie nad prepascia głowa w dół i zażądam
> prawdy ;)

Nie bardzo jarzę, może jestem już zbyt wstawiony,
ale nie sądzę..., coś mi chyba nie kontaktuje w mózgownicy,
sorry, ale mam dobrą wolę, wyraźnie to czuję...

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

12. Data: 2006-12-16 21:32:20

Od: yoshi <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sugerujesz ze do niej powiedzieć: "w ten sposób z Toba nie rozmawiam". Z
góry moge ci powiedziec ze na szczerosc z mojej strony ona zareaguje
równiez flirtem. Jedyna metoda aby ja zmusic do szczerej, prostej
odpowiedzi jest złapanie za nogi i wystawienie głowa w przepasc :D wtedy
mogłbym byc pewien ze szczerze odpowiada na moje pytania gdybym jej
zagroził ze puszcze jak bedzie owijac i zwodzić :D

13. Data: 2006-12-16 21:33:20

Od: "Janusz H." <h...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

yoshi news:em1km5$mad$1@opal.futuro.pl :
> Jak sprawić żeby osoba która cały czas "gra", nie zachowuje sie
> naturalnie, w kontaktach ze mną przestała to robić. Nie jestem w stanie
> jej zrozumieć bo zmienia ton głosu, styl wypowiedzi nie wiem co z tego
> co mowi mam traktowac powaznie a co nie? Powiedzmy nie moge zapytac
> wprost ani tego zasugerować.

Złapać wreszcie za pysk... (p. niżej)

yoshi news:em1ms8$ph1$2@opal.futuro.pl :

> niestety nie moge tego zrobić :D

Złapać wreszcie za pysk... siebie.
Szczera rozmowa? Wolne żarty...

Zniesmaczony,
JH

14. Data: 2006-12-16 21:35:19

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 22:32:20 +0100, yoshi napisał(a):

> Sugerujesz ze do niej powiedzieć: "w ten sposób z Toba nie rozmawiam".

A gdzie to zasugerowałem ?
Ow2szem jeśli chcemy znaleźć prawdę,
to nie da się nieszczerze...

> góry moge ci powiedziec ze na szczerosc z mojej strony ona zareaguje
> równiez flirtem.

To chyba dobrze, albo czegoś nie rozumiem, tak ? :o)

Tak się postępuje z mężczyznami,
i toi jest sprawiedliwe,
ale nie z kobietami...

Raczej weź różę w zęby :o)

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

15. Data: 2006-12-16 21:37:42

Od: yoshi <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej nie bede sie tłumaczył ale Gdybys poszukał na tej grupie kilka dni
wstecz to Bys zrozumiał ze bardziej szczerym ode mnie w sprawie tej Pani
byc nie mozna. Nie wiem czy sam Bys sie zdobył na wieksza szczerość.
Nie bede juz kontynuował dysusji z Ta osoba gdy ktos poda moja szczerosc
do wątpliwości...

16. Data: 2006-12-16 21:42:55

Od: yoshi <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się postępuje z mężczyznami,
> i toi jest sprawiedliwe,
> ale nie z kobietami...

CZasem dochodze do wniosku ze z niektórymi kobietami tez tak trzeba:)

ech ide sie przespac z moim problemem fajnie by było gdybym nie spał z
nim sam wiec dzięki za wszelkie sugestie postępowania.

Jak mam z nia rozmawiac jeszcze raz powtórze pytanie sam nie chcem
udawac brzydze sie tym :/ ale no wymyslcie cos :d

17. Data: 2006-12-16 21:47:07

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 22:42:55 +0100, yoshi napisał(a):

> CZasem dochodze do wniosku ze z niektórymi kobietami tez tak trzeba:)

Ni8e myśl sobie czasem, że i mnie
takie myśli nie chodzą po głowie, ale nie...,
poważnie, możesz mi wierzyć...

Zresztą najlepoiej spytaj Hanki.
Tak ! Ona Ci powie, co masz zrobić,
i zrób to bez wnikania w szczegóły...

Dam sobie uciąć, że podziała... :o)

Czym się brzydzisz ?
Od tego trzymnaj się z daleka,
to ja sam mogę Ci poradzić i jestem
pewien, że dobrze radzę...

Ale bez Hanki sie nie obejdzie.

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

18. Data: 2006-12-16 21:50:27

Od: yoshi <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze Hanke o rade zatem jeśli mozna?

I przepraszam musze sie juz "kimnac" bo mi sie palce na klawie plączą i
muzg wysiada... jutro rankiem zajrze. Dobrej nocy wszystkim :)

19. Data: 2006-12-16 21:53:19

Od: "Janusz H." <h...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

yoshi news:em1ov6$ufq$1@opal.futuro.pl :
/.../
> Nie bede juz kontynuował dysusji z Ta osoba gdy ktos poda moja szczerosc
> do wątpliwości...

Mogę poddać w wątpliwość i inne rzeczy. Tylko czy to ci pomoże zrozumieć
intencjonalność swoich działań, starań, a przede wszystkim myśli?
Ona gra z tobą, bo grasz w tę grę... Ale jej czy swoją?

JH

P.S.
Jak siebie łapać za pysk? Do cyngla od podejmowania decyzji i wyciągania
wniosków masz bliżej niż do linki namysłu i zastanowienia?

20. Data: 2006-12-16 22:35:36

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

yoshi napisał :

> Prosze Hanke o rade zatem jeśli mozna?

Ale ja nic nowego nie wymyślę :)
Dziewczyna prowadzi z Tobą jakąś dziwną grę,
ponadto widzi lub czuje, że Ci na niej zależy,
więc ciągnie temat po swojemu.

Jak długo będzie chciała kryć się za tą
swoją maską, tak długo nie zmusisz jej
do konkretów i szczerości.

To jest takie błędne koło i moim zdaniem
należy sobie dać z tym spokój.
Jeśli chcesz jeszcze raz spróbować
- przestań się z nią kontaktować i po
prostu sprawdź jej reakcję.

Nic więcej Ci nie poradzę, bo osobiście
wolę rozmowy szczere i konkretne, więc
trudno mi ocenić, co siedzi u dziewczyny
w głowie i jakie ma pomysły na dalszy ciąg
waszej znajomości .

Powodzenia.
Hanka

dupa jasiu