szczęście w kartach

1. Data: 2001-03-20 21:49:18

Temat: szczęście w kartach
Od: "Anka-Adso" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrcze, muszę mieć piekielne szczęście w kartach, bo w
tym drugim to za grosz! ;( Mam farta do zakręconych
osobników, z którymi baaaardzo trudno dojść do
porozumienia i w końcu staje na tym, że jestem sama. A
przecież jestem taka miła, sympatyczna, kochana,
inteligenta... ;))) i w ogóle mam tyle przymiotów... ;)
Chodzi o to, że od jutra mamy wiosnę, a u mnie ciągle
zima zima i zima... Smutno mi po prostu i trochę żal,
bo wokół tyle szczęścia, radości i miłości...

Pozdrawiam wszystkich witających wiosnę w pojedynkę ;)
Anka-Adso

PS. OBJAŚNIENIA:
- coś takiego - ";)" - oznacza "traktuj z PRZYMRÓŻENIEM
OKA
- a ten post to wcale nie jest ogłoszenie
matrymonialne! ;)

1. Data: 2001-03-20 21:59:10

Temat: Re: szczęście w kartach
Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 998j3c$ssl$...@n...tpi.pl, Anka-Adso at a...@p...onet.pl
wrote on 20-03-01 22:49:

> [...]
> - coś takiego - ";)" - oznacza "traktuj z PRZYMRÓŻENIEM
> OKA
> - a ten post to wcale nie jest ogłoszenie

Moze zalozymy druzyne brydzowa - razem ogramy wszystkich:)
J.

1. Data: 2001-03-21 08:31:58

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze zalozymy druzyne brydzowa - razem ogramy wszystkich:)
> J.

Ja zawsze chcialem sie nauczyc grac w brydza. Jestem za :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-21 08:33:44

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - coś takiego - ";)" - oznacza "traktuj z PRZYMRÓŻENIEM
> OKA
> - a ten post to wcale nie jest ogłoszenie
> matrymonialne! ;)

ale to wlasnie brzmi jak ogloszenie matrymonialne :))
Tylko nie napisalas jeszcze czego oczekujesz od partnera :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-21 09:19:23

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> bo wokół tyle szczęścia, radości i miłości...

ze niby gdzie?
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-03-21 09:35:06

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:

(...)
> [...]
> - coś takiego - ";)" - oznacza "traktuj z PRZYMRÓŻENIEM
> OKA
> - a ten post to wcale nie jest ogłoszenie

A ile latek powinien miec on, abys stracila szczescie w kartach?

pozdrawiam cieplo i wiosennie :)
--
Zelig9

P.S. Szkoda, ze do Kalisza mam tak daleko :(
Nie ja to inny :)))

1. Data: 2001-03-21 09:41:11

Od: "{K}erad" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...
> ze niby gdzie?
> --
> Anna
> -- http://mitica.w.interia.pl

wokol Ciebie... ale moze ono Cie nie dotyczyc, nie zauwazasz bo nie chcesz,
nie umiesz lub tez jestes typem istoty wiecznie nieszczesliwej... odpowiedz
znasz chyba tylko Ty

1. Data: 2001-03-21 09:45:29

Od: "KER" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Ann !

jeśli masz rower możemy przywitać wiosnę razem :-)
Pozdrawiam.
A.

1. Data: 2001-03-21 10:25:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Cytuje:
'...Jak ktos ma szczescie to ma szczescie we wszystkim...'
/madrosc ludowa/

Pozdrawiam :)
Czarek

1. Data: 2001-03-21 10:31:44

Od: "pawlos" <m...@z...po.opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki rower lepiej wybrac sie na narty :-))))))))))))))))

Użytkownik KER <K...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:999t7p$1n8p$...@n...ipartners.pl...

JEŚLI MOŻECIE POMÓŻCIE
Help - materiały do pracy