szczesliwi polacy

1. Data: 2008-02-13 02:06:19

Temat: szczesliwi polacy
Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzis w wiadomosciach mowili o jakims sondazu wedlug , którego 3/4
polakow jest szczesliwych :) , ciekawe jak oni to zbadali :)
Ja przytocze czyjes slowa "Nie mow mi ze jestes szczesliwy bo zycie msci
sie srogo".Wedlug wiadomosci wplyw na to nasze "szczescie" ma wejscie do
unni i zmiejszenie bezrobocia.
Ponoc prawdziwe szczescie to takie które nie jest uzaleznione od niczego
ani nikogo ale widac w wiadomosciach sa madrzejsi :)

2. Data: 2008-02-13 08:46:42

Temat: Re: szczesliwi polacy
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomas" <t...@n...dsfhjwer.pl> wrote in message

To sa cuda Donalda, o ktorych mowil.
Wczoraj tez merdia podawaly ze Donald to
najlepszy premier od 1989 i ze poparcie dla niego
bardzo wysokie.
Tak ze przed nami tylko szczescie i szczescie i szczescie :)
I strajki :)
Duch

3. Data: 2008-02-13 09:35:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomas pisze:
> Witam
> Dzis w wiadomosciach mowili o jakims sondazu wedlug , którego 3/4
> polakow jest szczesliwych :) , ciekawe jak oni to zbadali :)

zwyczajnie, bada się deklaracje poczucia szczęścia.
co w tym niezwykłego?

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

4. Data: 2008-02-13 15:23:08

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> zwyczajnie, bada się deklaracje poczucia szczęścia.
> co w tym niezwykłego?

Smieszy mnie ta glupia duma narodowa i kompleksy od stuleci Polaków.
Ten sondaz o szczesciu padaje jak nasze spoleczenstwo jest manipulowane
przez media.Ludzie mysla ze jak bedzie ich stac na tv 32' lcd to beda
szczesliwi albo ze jak pojada do innego kraju zarabiac slone pieniadze
sprzatajac ulice to ich status sie poprawi.Nie da sie ukryc ze po
powrocie czeka ich ta szara nedzna polska rzeczywistosc o czym spiewal
Kazik w swojej piosence Polska.
http://pl.youtube.com/watch?v=-W4OpUYeYe8
Jeszcze 5 lat i wogole bedziemy wszyscy polacy szczesliwi i sobie rączki
podamy zwlaszcza sluchacze radia maryja.

5. Data: 2008-02-13 16:02:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 16:23:08 +0100, tomas napisał(a):

> Smieszy mnie ta glupia duma narodowa i kompleksy od stuleci Polaków.

Nie masz pojęcia, o czym piszesz i dlatego nawet nie będę Ci mieć za złe
:-)
Głupcom sie wybacza, ale tylko dlatego, że są przydatni do celów
emerytalnych równo z mądrymi. No, chyba, że planujesz wyjazd z tego...
kraju :-)

> [...]
> szczesliwi albo ze jak pojada do innego kraju zarabiac slone pieniadze
> sprzatajac ulice to ich status sie poprawi.

Sądzisz innych wg własnej miary :-)

> [...]
> Jeszcze 5 lat i wogole bedziemy wszyscy polacy szczesliwi i sobie rączki
> podamy zwlaszcza sluchacze radia maryja.

I Ty wtedy jeszcze tu będziesz? - dziwię Ci się, powinienes pojechać do
krainy szczęścia prawdziwego - gdzie otrzymasz wszystko wg potrzeb :-)

6. Data: 2008-02-13 16:56:09

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomas" <t...@n...dsfhjwer.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeszcze 5 lat i wogole bedziemy wszyscy polacy szczesliwi i sobie rączki
> podamy zwlaszcza sluchacze radia maryja.

Eeee.. Coś HRABOLISZ.
Co ma wspólnego emigracja, media, lcd32' z tym, że ktoś deklaruje że jest
szczęśliwy ? :>

Pozdr
Marcin

7. Data: 2008-02-13 17:32:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin pisze:

> Co ma wspólnego emigracja, media, lcd32' z tym, że ktoś deklaruje że
> jest szczęśliwy ? :>

należy się spodziewać, że tomas tego wszystkiego nie ma i jest letko
sfrustrowany :)

8. Data: 2008-02-13 18:38:51

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> należy się spodziewać, że tomas tego wszystkiego nie ma i jest letko
> sfrustrowany :)

No...
Można się zastanowić dlaczego tomas wkłada swoją frustracje do maila,
adresuje do grupy dyskusyjnej i wysyła ten cenny 'skarb'.

Pozdr
Marcin

9. Data: 2008-02-13 18:51:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin pisze:

> No...
> Można się zastanowić dlaczego tomas wkłada swoją frustracje do maila,
> adresuje do grupy dyskusyjnej i wysyła ten cenny 'skarb'.

ponieważ uważa, że w związku ze swoją frustracją otrzyma pomoc na grupie
pl.sci.psychologia
być może też wyładowuje po prostu swoją agresję waląc w klawisze?

10. Data: 2008-02-13 19:04:00

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponieważ uważa, że w związku ze swoją frustracją otrzyma pomoc na grupie
> pl.sci.psychologia
A czemu tomas nie napisze po prostu "Jestem sfrustrowany bo inni są
szczęśliwi a ja nie, pocieszcie mnie, pomóżcie mi", tak byłoby jaśniej...

> być może też wyładowuje po prostu swoją agresję waląc w klawisze?
Nie, raczej nie - podczas agresywnego uderzania w klawiaturę ciągi symboli
układają się pseudo losowo. Tekst tomasa wygląda jakby został wstukany w
ostrożny sposób.

Pozdrawiam
Marcin

PIEPRZE WALENTYNKI
Macie tę swoją psp.
Kolor a samopoczucie, wpływ barw na leczenie
Optymalizacja...
Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)