szkla kontaktowe

1. Data: 2001-10-29 08:30:37

Temat: szkla kontaktowe
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dylemacik
czy okreslenie, ze szkla sa 30 dniowe oznacza, ze mozna ich uzywac przez 30 dni
od momentu otwarcia opakowania, czy tez, ze mozna je zalozyc 30 razy np. co
drugi dzien (czyli od otwarczia opakowania mija 60 dni)
Moze ktos sie orientuje jak to jest _na pewno_:)
Bo moje informacje od okulisty sa teraz mieszane z blotem na innej grupie:)
pozdrawiam
skuter

2. Data: 2001-10-29 20:43:39

Temat: Re: szkla kontaktowe
Od: "Uncas" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> drugi dzien (czyli od otwarczia opakowania mija 60 dni)
> Moze ktos sie orientuje jak to jest _na pewno_:)

Jestem w trakcie testowania tej drugiej teorii (30 założeń w przeciągu _max_
60 dni).
Też tak mi powiedziała okulistka.

--
Pozdrawiam Uncas