"Niedobory wit.D mogą podwyższać ciśnienie krwi"

11. Data: 2007-07-27 13:26:04

Temat: Re: "Niedobory wit. D mogą podwyższać cisnienie krwi"
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T, napisala:

> Masz rację. NIE NALEŻY NAMAWIAĆ. Ja staram się tego nie robić. Pomijam tu
> sporadyczne moje rzeczowe komentarze ad personam wynikające z oszczerczych
> wycieczek adwersarza, jedynej w swoim rodzaju - Jeff (Annaklay).

Zalosna, biedna oszustko i manipulatorko, a ten tekst napisal przedstawiciel
mafii medyczno-farmaceutycznej, wegetarianin czy ta annaklaj, ktora istnieje w
twojej chorej wyobrazni?
Jesli twierdzisz, ze to co pisze o waszej sekcje nie jest prawda, podaj mnie do
sadu.

A ja ciebie juz kolejny raz oszczegam, bo moja ciertpliwosc zaczyna sie konczyc,
abys zaprzestala ordynarnych, personalnych oszczerstw pod moim adresem w
miejscach publicznych, bo bede zmuszony pociagnac cie do odpowiedzialnosci karnej.

======================================

"W tym stowarzyszeniu mają rację bytu tylko klakierzy, którzy uznali naszego
"GURU" bogiem i nic ani nikt nie jest w stanie posunąć ich wiedzy do przodu. Ich
zadaniem są działania mające na celu robienie majątku na głupocie i naiwności
ludzkiej. Każdy człowiek, który ma nieco inny sposób myślenia lub próbuje
dociekać jest od razu eliminowany.

W takim kształcie Stowarzyszenia, (i mówię to ustami wielu optymalnych, którym
zdrowie i życie własne i innych nie jest obojętne) jesteśmy i musimy być
nazywani "SEKTĄ"."

"Lecz pewnikiem jest już, iż nie jest ona optymalna. Dowodem na to jest wiele
osób cierpiących na swoje schorzenia nadal.
Spośród nich wielu jest już w ZAŚWIATACH."

"Apogeum osiągnęło stwierdzenie jednego z właścicieli Arkadii z ścisłej czołówki
twórcy naszego żywienia, który na moje uwagi, iż niepokojącym jest tak duży
odsetek optymalnych umierających w młodym wieku odparł
"Umierają? A niech
umierają, a co cię to obchodzi- czym się martwisz."

"Niewlasciwa dieta jest

http://www.arkadia-polania.pl/ciekawostki.htm

12. Data: 2007-07-27 13:37:47

Temat: Re: sorry, ale mialem napisac OSTRZEGAM !
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Poprawiam blad, aby ci nie dac kolejnego pretekstu do personalnych oszczerstw.

13. Data: 2007-07-27 14:05:29

Temat: Koniec zabawy z obrazliwymi postami !
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz dopuszczasz sie od wielu miesiecy notorycznego szkalowania mojej osoby
na grupach dyskusyjnych administrowanych zarowno przez syna Kwasniewskiego jak i
Tomasza T., chcialem cie poinformowac o stanowisku polskiego S.N. w tej sprawie:
Redaktorzy tych stron internetowych moga byc rowniez pociagnieci do
odpowiedzialnosci karnej.

"I redaktor naczelny także odpowiada za teksty od czytelników - co najmniej od
momentu gdy jest w stanie zadziałać, czyli od chwili gdy zostanie zawiadomiony o
treści wyrażonej przez czytelnika opinii, która może naruszać czyjeś dobra lub w
inny sposób łamać prawo" - zaznaczył sąd, sprzeciwiając się wypowiadanym
publicznie opiniom, że za wpisy na internetowych forach wydawca nie odpowiada.

http://www.wirtualnemedia.pl/print.htm?article=18204
1

14. Data: 2007-07-27 17:36:19

Temat: Re:
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Taaa... Pij mleko!! (ale NIE-odtłuszczone!) - tak to leci? ;)
> A kto poleca te wszystkie odtłuszczone jogurty z owocami lub bez jako
> zdrowe?

Łomatko - trujące są....

> Zapytaj kogokolwiek, które mleko jest zdrowsze: 3,5% czy 2% ... 8)

Zdrowsze jest to, co komu smakuje. Tobie smakuje tłuste - mi chude. Gdyby
przyszło się nam zamienić szklankami - i ty, i ja byłybyśmy jednakowo
niezadowolone. Tyle, że ty dorzuciłabyś do narzekań ideologię.

> 3. Na domiar złego statnio badania wykazały, że cały syf chemikaliów itp.
> trucizn produkowany przez kraje ze strefy z klimatem umiarkowanym spływa
> wraz z prądami morskimi i oceanicznymi na północne tereny podbiegunowe...

Kurze jajka, śmietana i boczek nie zawierają żadnych trucizn, Są zdrowe - bo
tak ma być.

> Koszerne nie znaczy chude. Natomiast oznacza, że produkt żywnościowy jest
> przygotowany ścisle wg określonych żydowskich zasad.

.. przede wszystkim - bez wieprzowiny - źródła życia dla optych.

/Hindusi/
> Też nie mieszają w diecie paliw (czyli tłuszczu i cukru w podobnych
> ilościach).

Próbowałaś kiedyś hinduskie słodycze?

> Nie znaczy to, że ich model żywienia jest zdrowy, stan zdrowia
> Hindusów (i stan rozwoju gospodarki Indii) to potwierdza.

Mhmm. Stan indyjskiej gospodarki jest efektem ich diety. Rewelacja.

> Masz rację. NIE NALEŻY NAMAWIAĆ. Ja staram się tego nie robić.

Nie wychodzą ci te starania, oj nie.

Ania

15. Data: 2007-07-27 18:48:24

Temat: Re: Re:
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Łomatko - trujące są....

No to w końcu o co Ci chodzi? Trujące nie są, ale jeśli i tłuszcz z mleka
jest OK. to dlaczego się je odtłuszcza? Dla widzimisię, czy żeby był
"zdrowszy"?

> Zdrowsze jest to, co komu smakuje. Tobie smakuje tłuste - mi chude.
> Tyle, że ty dorzuciłabyś do narzekań ideologię.

Taaa... i oczywiście ideologia unikania tłuszczu nie ma wpływu na to, że
bardziej "smakuje" Ci mleko chude... hehe... zabawne... ;)

Gdyby
> przyszło się nam zamienić szklankami - i ty, i ja byłybyśmy jednakowo
> niezadowolone.

Słusznie. Ja mleka w ogóle nie piję, wolę śmietankę 30%.

> Kurze jajka, śmietana i boczek nie zawierają żadnych trucizn, Są zdrowe -
> bo
> tak ma być.

No trzeba dążyć do tego, aby w tych produktach syfów nie było i tyle.

> .. przede wszystkim - bez wieprzowiny - źródła życia dla optych.

W czasach biblijnych to miało sens - klimat śródziemnomorski, brak lodówek,
kanalizacji, ścieki uliczne na których żerowały świnie, brak sanepidu,
trychinoza u świń - to dość powodów by wieprzowina nie była zdrowa.
Obecnie nie ma takich przeciwskazań.

> /Hindusi/
>
> Próbowałaś kiedyś hinduskie słodycze?

Są tłuste?

> Mhmm. Stan indyjskiej gospodarki jest efektem ich diety. Rewelacja.

Prawda? :)

> Nie wychodzą ci te starania, oj nie.

Czujesz się namawiana? 8)

Krystyna
--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

16. Data: 2007-07-27 19:29:01

Temat: Re: szkoda słów
Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> No to w końcu o co Ci chodzi? Trujące nie są, ale jeśli i tłuszcz z mleka
> jest OK. to dlaczego się je odtłuszcza? Dla widzimisię, czy żeby był

Żeby ludzie mieli wybór? Chude i tłuste?

> Taaa... i oczywiście ideologia unikania tłuszczu nie ma wpływu na to, że
> bardziej "smakuje" Ci mleko chude... hehe... zabawne... ;)

Jak ty dużo o mnie wiesz. Więcej niż ja.

Dziecięciem bedąc wycinałam "oczka" z kiełbasy, nie jadłam niczego, co
tłuste /poza chlebem ze smalcem, bo dobry smalec na chlebie lubię/ i
dostawałam bąbli po salcesonie. Według ciebie z powodów ideologicznych.

> Słusznie. Ja mleka w ogóle nie piję, wolę śmietankę 30%.

Również z powodów ideologicznych. A ja na myśl o wypiciu szklanki takiej
śmietanki puściłabym pawia. Bez ideologii.

Nie zauważyłaś, że jedni ludzie smarują chleb cienko, a inni grubo? Robią
tak, bo lubią albo nie, a nie ideologizują.

> [...]
> kanalizacji, ścieki uliczne na których żerowały świnie, brak sanepidu,
> trychinoza u świń - to dość powodów by wieprzowina nie była zdrowa.

Co nie zmienia faktu, że do dziś nie jedzą wieprzowiny i nie wymierają, a
ich gospodarka ma się nieźle. Mimo sugerowanych przez ciebie powiązań smalcu
i zndeksami giełdowymi.

I nie ma trychinozy? A ostatnia afera w Świerznie?

> Są tłuste?

Mało słodkie? Nie próbowałaś... Ale wiesz.

> Prawda? :)

Szkoda słów.

> Czujesz się namawiana? 8)

Czuję się traktowana jak nieuk i niedowiarek, którego trzeba przekonać,
mimo, że o to nie proszę. Kto rozpoczął wątek? W dodatku nie widząc we
wpisanym temacie słowa "mogą", jakoś dziwnie nie tożsamego z "muszą".

Jedz sałatę i banany!

Ania

17. Data: 2007-07-27 21:51:24

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Żeby ludzie mieli wybór? Chude i tłuste?

No widzisz, mleko mają do wyboru, a z dietami już tak nie jest, "zdrowe"
są tylko wysokowęglowodanowe na tysiąc sposobów. Czy to jest w porządku?

> Jak ty dużo o mnie wiesz. Więcej niż ja.

Dokładnie tyle ile Ty o mojej ideologii.

> Dziecięciem bedąc wycinałam "oczka" z kiełbasy, nie jadłam niczego, co
> tłuste /poza chlebem ze smalcem, bo dobry smalec na chlebie lubię/ i
> dostawałam bąbli po salcesonie. Według ciebie z powodów ideologicznych.

A to normalna reakcja z tym wydłubywaniem tłustych oczek na diecie
wysokowęglowodanowej. Ja kiedyś salcesonu nie lubiłam, ale na diecie
NISKO-węglowodanowej inaczej mi smakuje (zresztą smak zależy też od
jakości wyrobu), ale w końcu zrozumiałam że ma coś wartościowego dla
moich stawów, kręgosłupa no i skóry - kolagen. Nawet producenci kremów
z kolagenem zaczęli go doceniać jako bardzo ważny składnik zdrowej skóry.
Nie muszę chyba dodawać, że kolagen w diecie jest tańszy od preparatu do
smarowania.

> Również z powodów ideologicznych. A ja na myśl o wypiciu szklanki takiej
> śmietanki puściłabym pawia. Bez ideologii.

1. Przecież ja nie napisałam, że piję całą szklankę śmietanki na raz.
2. Kiedyś na diecie wysoko-cukrowej też by mnie odrzuciło na taką porcję
śmietanki.
3. A dzisiaj mnie odrzuca od dużej porcji np. tortu.
4. Tu nie chodzi o ideologię. Po prostu ilość zjadanego białka, tłuszczu
i węglowodanów ma wpływ na reakcje naszej poczciwej wątroby :)
Ona po prostu nie lubi mieszania w diecie cukrów z tłuszczami (w dużych
ilościach). Twoja wątroba jest przyzwyczajona do węglowodanów jako podstawy
żywienia, więc odrzuca Cię sama myśl o dużej porcji tłuszczu.
Poza tym wbrew obiegowym opiniom nawet byś nie poznała patrząc na optymalną
potrawę na talerzu, że zawiera sporo tłuszczu i mało węglowodanów. Objętość
składników potrawy nie przekłada się na gramowe ilości składników
pokarmowych (tj. białka, tłuszczu i węglowodanów). To dwa różne pojęcia
wprowadzające w błąd potoczną opinię o opty potrawach rzekomo pływających
w tłuszczu. Ludzie sami siebie manipulują...

> Nie zauważyłaś, że jedni ludzie smarują chleb cienko, a inni grubo? Robią
> tak, bo lubią albo nie, a nie ideologizują.

Znam jedną i drugą reakcję mojego organizmu na te dwa składniki w
odwrotnych ilościach. Po prostu są to ludzie stosujących żywienie
wysokowęglowodanowe albo żywienie mieszane (najgorsze z możliwych),
gruba pajda chleba z grubą warstwą masła - to szkodliwy nawyk żywieniowy.

Bez przesady, wieprzowina nie jest podstawą diety optymalnej:
-------Cytat:
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=79

Produkty najlepsze dla człowieka (ułożone według ich wartości biologicznej)

1. Szpik kostny, żółtka jaj, wątróbki gęsie stłuszczone, wątroba cielęca i
wieprzowa, nerki, całe jaja, móżdżek, gęste rosoły, kawior.
2. Mięso wieprzowe: boczek, karkówka, nogi wieprzowe, salcesony,
pasztetowa.
3. Mięso cielęce, wołowe, tłuste gęsi, mięso i inne części ciała innych
zwierząt trawożernych, wszystkie rodzaje serów - najlepsze tłuste.
4. Masło, smalec gęsi, słonina, smalec wieprzowy łój wołowy, gęsta
śmietana.
5. Oliwa z oliwek, olej słonecznikowy, orzechy włoskie, laskowe, inne
orzechy oraz jadalne nasiona oleistych, mleko (tylko do 0,5 litra na
dobę) - tłuste.
6. Kaczka tuczona, tłusta kura, kurczaki wiejskie.
7. Tłuste ryby: węgorz, łosoś, makrela, tuńczyk, konserwy rybne w oleju,
majonez.
8. Ser twarogowy chudy, chude ryby, indyk - zawsze z dużym dodatkiem
tłuszczu.
9. Jarzyny w ograniczonych ilościach.
10. Płyny nie zawierające cukru.

Produkty niejadalne dla człowieka

1. Cukier, słodycze, miód, słodzone płyny.
2. Owoce i przetwory owocowe.
3 Ryż, kasze, zboża, kukurydza.
4. Chleb i pieczywo.
5. Ciasta, kluski, potrawy mączne.
6. Płatki owsiane, mąka ziemniaczana, budyń, kisiel.
7. Groch, fasola, bób (fasolkę szparagową można traktować jak jarzynę -
zawiera 8-10 gramów węglowodanów).
8. Inne produkty pochodzenia roślinnego.
9. Sól kuchenna według smaku aż do zaprzestania dodawania soli do potraw,
co zwykle następuje po 2-3 tygodniach, gdy produkty solone stają się
niesmaczne.

Uwaga: każdy produkt z niejadalnych można spożywać w ilości ograniczonej
zawartością węglowodanów - do 50-60 gramów na dobę łącznie wszystkich
węglowodanów.

--------------------------------------------------Ko
niec cytatu.

> lodówek,
>
> Co nie zmienia faktu, że do dziś nie jedzą wieprzowiny i nie wymierają,

A kto twierdzi, że wieprzowina jest warunkiem zdrowia i długowieczności?
Nie wyciągaj błędnych wniosków. W DO nie chodzi o produkt spożywczy taki
czy inny, chodzi o jakość i proporcję składników pokarmowych. Odróżniaj
te dwa pojęcia. DO zaleca zaleca kierować się składem produktów
żywnościowych (B:T:W), a nie samymi produktami.

> I nie ma trychinozy? A ostatnia afera w Świerznie?

Ale są służby powołane do eliminowania takich incydentów.

> Mało słodkie? Nie próbowałaś... Ale wiesz.

Przecież pytam, bo nie wiem.

> Czuję się traktowana jak nieuk i niedowiarek, którego trzeba przekonać,
> mimo, że o to nie proszę.

Tylko dlatego tak się czujesz, że zamieściłam ten wątek? Ja z Tobą rozmowy
nie zaczynałam (?) Mogłaś temat zignorować, a jesli Cię drażni to zgłoś też
swoje uwagi do serwisu, na którym zamieszczają takie prowokacyjne naukowe
nowinki ;)

> Kto rozpoczął wątek?

Przeszkadza Ci wynik badań i mój ISTOTNY komentarz?
Może kogoś to interesuje, bo np. ma własne problemy z ciśnieniem krwi
i może skojarzy ze swoją dietą i ewentualnym niedoborem wit. D?
A w ogóle dlaczego temat znika w Twoich odpowiedziach?

> W dodatku nie widząc we
> wpisanym temacie słowa "mogą", jakoś dziwnie nie tożsamego z "muszą".

Ależ o diecie optymalnej też piszą że może być szkodliwa... co nie znaczy,
że musi... To taka naukowa retoryka :)

> Jedz sałatę i banany!

...a będziesz głupi jak barany ;P

...żartuję ;)
NieMogłamSięPowstrzymać... ;P

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

18. Data: 2007-07-27 22:10:48

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

Juz ja prawie przekonałaś, napiszesz jeszcze parę stronek tych bzdur to sie może
skusi nawet na szklankę śmietany 30%.
I tak właśnie działa optymalna sekta _)))

Cancer

19. Data: 2007-07-27 22:26:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*"
>
> Juz ja prawie przekonałaś, napiszesz jeszcze parę stronek tych bzdur to
> sie może skusi nawet na szklankę śmietany 30%.
> I tak właśnie działa optymalna sekta _)))

:)
Ja tam jeszcze nigdy nie wypiłam całej szklanki śmietanki, ale lubię sobie
zrobić deserek z 3/4 szklanki śmietanki z dwiema łyżeczkami niskosłodzonych
konfitur z czarnych jagód, albo owoców leśnych... mmmmniam :P

Krystyna
--
Ucz się na cudzych błędach. Życie jest za krótkie na to, abyś zdążył
je wszystkie popełnić. Gilbert Becaud

20. Data: 2007-07-28 01:06:42

Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
> [...]
> zrobić deserek z 3/4 szklanki śmietanki z dwiema łyżeczkami
> niskosłodzonych konfitur z czarnych jagód, albo owoców leśnych... mmmmniam

To co piszesz to jest jakis chory film nie mowie oczywiscie o smietanie -
jestescie SEKTA i niedlugo wasza dzialalnosc sie zakonczy - obiecuje Ci
Krysiu to !!!

Stan po eradykacji helicobacter pylori
Jak zdiagnozować który ząb boli gdy sam nie wiem?
homocyneina lub hormocyneina? na co to jest badanie??
Jakie badania na grzybice????
klinodaktylia