szkodliwe hormony?

1. Data: 2002-07-11 14:41:28

Temat: szkodliwe hormony?
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W TV podali, ze Amerykanie stwierdzili, ze zazywanie hormonow jest szkodliwe
dla kobiet. Jak to jest z premella???
ret

2. Data: 2002-07-11 19:32:47

Temat: Re: szkodliwe hormony?
Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message
> W TV podali, ze Amerykanie stwierdzili, ze zazywanie
> hormonow jest szkodliwe
> dla kobiet.

Nie, stwierdzono, ze MOZE byc szkodliwe, a to zasadnicza roznica.
pzdr
Krzysztof

3. Data: 2002-07-11 23:12:50

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W TV podali, ze Amerykanie stwierdzili, ze zazywanie hormonow jest
szkodliwe
> dla kobiet. Jak to jest z premella???
> ret

kiedys na murach byly takie napisy: "Telewizja klamie"... i widze ze nic sie
nie zmienilo...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2002-07-11 23:25:53

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedys na murach byly takie napisy: "Telewizja klamie"... i widze ze nic sie
> nie zmienilo...

Potrafisz to udowodnic?
ret

5. Data: 2002-07-12 11:19:27

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> Potrafisz to udowodnic?

Nie obraź się, ale ... włącz swój mózg, a sam to stwierdzisz. To tacy sami ludzie
jak wszyscy inni.

Leszek

6. Data: 2002-07-12 11:25:53

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie obraź się, ale ... włącz swój mózg, a sam to stwierdzisz. To tacy sami
ludzie
> jak wszyscy inni.
>
> Leszek

Tylko dlatego kontynuuje, ze sprawa dotyczy zdrowia i zycia, inaczej tylko pyl
strzepnac.
Chodzi o to czy Autor jest w stanie udowodnic matactwo TV w tym konkretnym
przypadku! Mowiac wprost, hormony w tabletkach sa szkodliwe czy nie? Jesli sie
nie zna jednoznacznej odpowiedzi to prosze nie zasmiecac Internetu.
incz

7. Data: 2002-07-12 11:47:44

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał ...

> Mowiac wprost, hormony w tabletkach sa szkodliwe czy nie?

Wszystko (albo prawie), co w tabletkach, jest szkodliwe -
mniej lub bardziej. Ale też na coś tam zazwyczaj pomaga,
czyli jest też pożyteczne - mniej lub bardziej.
Cały szkopół w tym, żeby zyski przewyższały straty.
A w przypadku terapii hormonalnej jest to wyjątkowo
delikatna, skomplikowana i indywidualna spraw.
Co jednego/jedną postawi na nogi, może drugiego/drugą
nieomal do grobu wpędzić.
Tak więc raczej nie dziennikarzom o tym wyrokować.
I nie "wirtualnym doktorom" o tym jednoznacznie decydować.

Pozdrawiam !
Mała Mi

8. Data: 2002-07-12 12:27:00

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> Chodzi o to czy Autor jest w stanie
> udowodnic matactwo TV w tym konkretnym przypadku!
> Mowiac wprost, hormony w tabletkach sa szkodliwe czy nie?

Co do tego wprost, to zadajesz zbyt szerokie pytanie. JAKIE hormony, JAKA dawka,
JAKIE wskazania/powody przyjmowania - i wtedy dopiero JAKI bilans zysków i strat.
Wg doniesień TV: bilans jest negatywny w odniesieniu do tzw. suplementacji
hormonalnej u kobiet po menopauzie. Przeczytam, poczekam na fachowe komentarze,
pomyślę - na razie to nie wiem nic ponad to, że wielokrotnie już media (nie tylko
TV) wypowiadały się niekompetentnie w sprawach - jak to ujmujesz - zdrowia i
życia. Cierpliwości! I nie generalizuj.

Leszek

9. Data: 2002-07-12 14:09:25

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
> TV) wypowiadały się niekompetentnie w sprawach - jak to ujmujesz - zdrowia i

Chodzi mi o to czy kompetentnie mozna w tej chwili potwierdzic lub zaprzeczyc
wynikom uzyskanym w USA i podanym w TV. Krotko mowiac statystyka podana przez
USA jest prawdziwa czy nie. Czy tez, trudno powiedziec. Bo moze to jest wojna
firm, po prostu.
A konkretnie chodzi o premallin po menopauzie. Zazywany 1.5 roku.
incz

10. Data: 2002-07-12 14:53:11

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko (albo prawie), co w tabletkach, jest szkodliwe -
> mniej lub bardziej. Ale też na coś tam zazwyczaj pomaga,
Tak, np. cyjanek pomaga na depresje...
inczz

<!!!----- Laserowa korekta wzroku -----!!!>
soczewki kontaktowe - jak dlugo