szkodnik - kopiaca suka

1. Data: 2003-06-13 17:05:27

Temat: szkodnik - kopiaca suka
Od: "Agnieszka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Mam problem z moja suczka - jak wiadomo na drzewko nie nasika ale za to
podkopuje iglaki a zwlaszcza najwiekszy i najladniejszy swier. Co mam z ta
slodka paskuda zrobic- rozkladanie siatki drucianej pod kora nie pomaga -
siatka rano zamiast pod swirkami czesciowo jest na korze a reszta przed
buda. Moze mieliscie podobny problem i z nacie jakies skuteczne sposoby na
PUPILKA.

pozdrowienia
Agnieszka

2. Data: 2003-06-13 17:11:02

Temat: Re: szkodnik - kopiaca suka
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

rozkladanie siatki drucianej pod kora nie pomaga -
> siatka rano zamiast pod swirkami czesciowo jest na korze a reszta przed
> buda.
przyszpilic siatke do ziemi tak zeby jej pies nie odciagnął...

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

3. Data: 2003-06-13 19:43:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <s...@i...pl> wrote in message
l...
> [...]
> buda. Moze mieliscie podobny problem i z nacie jakies skuteczne sposoby na

Obłóż drzewko dużymi kamieniami. Zlikwidowałam w ten sposób uporczywe
kopanie norki pod bukszpanem:-) Dodatkowo kamienie mogą wyglądać
dekoracyjnie.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-06-13 20:19:22

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:19379-1055523932@as1-216.kalisz.dialup.inetia.p
Agnieszka <s...@i...pl> napisał(a):

> Mam problem z moja suczka - na drzewko nie nasika ale za to
> podkopuje iglaki a zwlaszcza najwiekszy i najladniejszy swier.

Hejka. Należy rozwijać wrodzoną inteligencję psa, tzn. suki. :-)
Tłumaczyc, zawstydzać, karcić, aż zrozumie, że ukochana pańcia nie życzy
sobie kopania w ogrodzie. :-)
Pozdrawiam dydaktycznie Ja...cki

5. Data: 2003-06-14 06:36:17

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Hejka. Należy rozwijać wrodzoną inteligencję psa, tzn. suki. :-)
> Tłumaczyc, zawstydzać, karcić, aż zrozumie, że ukochana pańcia nie życzy

Jak to jamniczka, to nie ma słów. Kopanie leży w ich naturze :).
Goldie

6. Data: 2003-06-14 09:05:22

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłam drucianą siatkę o wysokości 60 cm (mam wilczurkę), taką w rolce,
czasem sprzedawaną na metry, zrobiłam z niej okrągłe ogrodzenie z dolnymi
drutami wkopanymi w ziemię. Trzyma się.
Z książek wiem, że dobrze robi, jak ktoś znienacka ( i bez krzyku) obleje
kopiącego psa wodą z węża. Podobno kojarzy (pies), że kopanie jest
nieprzyjemne samo w sobie, a nie że jest karane i lepiej kopać gdy nie ma
właściciela (czyli np. przez całą noc ;-)).
Joanna

7. Data: 2003-06-16 07:08:39

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

/ciach/
z nacie jakies skuteczne sposoby na
> PUPILKA.
łańcuch byle nie za długi
huck
lubie psy tylko trzeba je strasznie długo gotowac

wierzcholek swierka
Mrówki i Slimaki
Jesiotr w oczku
chora werbena:(