szkola dla przyszlych zon

31. Data: 2004-03-31 09:00:17

Temat: Re: szkola dla przyszlych zon
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 00:06:57 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
> A jesli chodzi o to pospisywanie się pod nazwiskiem to po co ci to?
> Żeby uderzac personalnie?
> Na innej grupie przyglądałem się dyskusji nt. właśnie podpisywania
> się. Czy podpisanie się "Ewaryst Waligórski" da ci pewnośc, że to
> właśnie ta osoba pisze? Czy różnego rodzaju spamerzy i Trolle muszą
> wiedzieć jak się dana osoba nazywa?

Temat poruszany po wielokroć na wielu grupach. I tak krótki przegląd
grup pokazuje, że im poważniejsza grupa, to tym więcej na niej osób
podpisujących się normalnie, a im grupa bardziej "popularna", to tym
więcej na niej zi0m41i czy innych nicków.

Zanim zaczniesz dyskutować, to przejrzyj archiwum usenetu.

32. Data: 2004-03-31 10:20:22

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote
in message
edu.pl...

Rozumiem, że pl.soc.rodzina to grupa niepoważna bo tylko parę osób
podpisuje się imieniem i nazwiskiem (nie wiadomo czy własnym a nie
ulubionego wroga).

33. Data: 2004-03-31 10:35:24

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message

> P.s. Qrcze, mam gdzieś zaczęta odpowiedz na Twoją post w wątku o
rodzicach,
> ale parę innych spraw mnie pochłonęło :(

W wątku o rodzicach?

34. Data: 2004-03-31 11:20:42

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Zanim zaczniesz dyskutować, to przejrzyj archiwum usenetu.

Oby nie, bo jeszcze trafi na Twoje niedawne wynurzenia, na temat jak to
nie oceniasz ludzi których nie znasz. :-D

Sowa - co nie pragnie dowartościowywać się podpisem świadczącym o
uczestnictwie w różnych "poważnych" grupach dyskusyjnych

"jeśli wiesz co chcę powiedzieć"

35. Data: 2004-03-31 12:35:50

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> "idiom" <i...@w...pl> wrote in message

> rodzicach,
>
> W wątku o rodzicach?

Nie, w realu :(

36. Data: 2004-03-31 19:11:55

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Jeśli rozmawiają na jakiś temat typu "rozmnażanie mrówek", to w sumie
> żadna. A jeśli rozmawiają o wojujących feministkach, to zasadnicza.

To znaczy?
Masz w tej dyskusji konkretne zagadnienie - jak byś odpowiedział
oyster-kobiecie, a jak oyster-mężczyźnie?
Ola

37. Data: 2004-03-31 19:47:22

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 21:11:55 +0200 I had a dream that Olga <o...@b...wroc.pl>
wrote:
> Masz w tej dyskusji konkretne zagadnienie - jak byś odpowiedział
> oyster-kobiecie, a jak oyster-mężczyźnie?

Ehm, nie mam na tyle czasu, by rozmyślać na takie tematy.
Jak ktoś nie dorósł, to nie dorósł i tyle.

38. Data: 2004-03-31 21:18:13

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Ehm, nie mam na tyle czasu, by rozmyślać na takie tematy.
> Jak ktoś nie dorósł, to nie dorósł i tyle.

A tego to nie rozumiem - a w zasadzie rozumiem - chlapnąłeś coś, nie umiesz
wytłumaczyć swojego stanowiska i zasłaniasz się brakiem czasu oraz
stwierdzasz, ze interlokutor "nie dorósł" do Twojego poziomu.
Żenada.
O.

> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.

39. Data: 2004-04-01 08:42:39

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 23:18:13 +0200 I had a dream that Olga <o...@b...wroc.pl>
wrote:
> [...]
> wytłumaczyć swojego stanowiska i zasłaniasz się brakiem czasu oraz
> stwierdzasz, ze interlokutor "nie dorósł" do Twojego poziomu.

Żenadą jest choćby takie nieumiejętne pisanie na newsy z zostawianiem
cudzych sygnaturek - zanim zaczniesz innych poprawiać, to sama
przynajmniej nie rób podstawowych błędów.

Poza tym przyjmij do wiadomości, że na usenecie się pisze/dysktuje
dobrowolnie, nie ma żadnego przymusu i każdy dyskutuje tylko z tymi
ludźmi, którzy mu odpowiadają.

40. Data: 2004-04-01 08:55:42

Temat: Re: szkola dla przyszlych zon [OT]
Od: "Michal Koziara" <a...@...stopce.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:slrnc6nl4t.loe.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl,
niejaki(a): Grzegorz Janoszka z adresu
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał(a):

> Żenadą jest choćby takie nieumiejętne pisanie na newsy z zostawianiem
> cudzych sygnaturek - zanim zaczniesz innych poprawiać, to sama
> przynajmniej nie rób podstawowych błędów.

Czepialstwo. Popatrz, w ilu postach Olga pozostawiła niewyciętą
sygnaturkę.

> Poza tym przyjmij do wiadomości, że na usenecie się pisze/dysktuje
> dobrowolnie, nie ma żadnego przymusu i każdy dyskutuje tylko z tymi
> ludźmi, którzy mu odpowiadają.

Wygodne tłumaczenie dla unikania niewygodnych dyskusji.

Michel

--
Tento post je odeslan s pocitace a preto neobsahuje original podpisu
http://www.michelek.republika.pl (w budowie)

Re: Jak naprawic malzenstwo
Re: Jak naprawic malzenstwo
Re: Jak naprawic malzenstwo