szkoła integracyjna warszawa- dramat

31. Data: 2006-02-05 19:06:33

Temat: Re: szkoła integracyjna warszawa- dramat OT oczywiście;)))
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds5h6u$l5q$1@atlantis.news.tpi.pl>
Slav <s...@p...onet.pl> pisze:

Zresztą jak pisałem
> jest to świadectwo złego wychowania - jak widać z postu początkowego
> tego wątku nieodosobnione. Martwię się nie swoim splamionym i
> zszarganym ego ;-)))) a miejscem gdzie takie zachowanie jest
> powszechnie spotykane. Jeśli mnie, osobę dorosłą i nieznaną
> sekretarka tak potraktowała to jak traktuje ucznia??!! Sam fakt
> konieczności czekania na korytarzu też nie był miły i nie widzę dla
> niego uzasadnenia.

Sorki, ale nie dogadamy się ;-)
Dla Ciebie prośba o poczekanie na zewnątrz to potraktowanie Cię jak uczniaka
[1] i nie widzisz żadnego usprawiedliwienia takiej prośby. Dla mnie tak nie
jest. Może dlatego, że sama również proszę [oczywiście uprzejmym tonem i z
uśmiechem na ustach, a nie wydając rozkaz głosem naburmuszonej jędzy] osoby
do nas przychodzące o poczekanie w miejscu, gdzie swoją obecnością nie będą
przeszkadzać pracownikom lub ich krępować [nie każdy musi słyszeć, o czym
rozmawia się w firmie]. I może dlatego rozumiem, że z punktu widzenia owej
sekretarki jej prośba jest jak najbardziej uzasadniona. Weź pod uwagę, że w
całej tej sytuacji nie musisz być stroną, która na pewno ma rację, bo sama
tak uważa.

[1] nadal nie wiem, czy poproszenie przez lekarkę, byś poczekał na zewnątrz
również będzie taką prośbą?

--
PozdrawiaM

32. Data: 2006-02-05 19:39:37

Temat: Re: szkoła integracyjna warszawa- dramat
Od: uhu <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalecam pewnym osobom naukę logicznego czytania. Jest cos takiego jak
kształcenie ustawiczne - gorąco polecam.

33. Data: 2006-02-05 19:52:11

Od: uhu <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu, czy i jak nawrzeszczałą, to wie tylko ona sama i autorka maila.
> Już kilka osób zwróciło uwagę na to, że styl wypowiedzi tej dziewczyny
> nie świadczy o tym, by była to osoba szczególnie spokojna i
> zrównoważona. Tak więc równie dobrze woźna mogła spytać w miarę
> normalnie czy nawet oschle, a od słowa do słowa skończyło się pyskówką.
> Jakoś trudno mi wyobrazić sobie kobietę atakującą kogoś bez żadnej
> przyczyny.

jaką pyskówką - patrzyłam się na nią przerażona a ona mnie atakowała.
Jestem bardzo spokojnym człowiekiem, raczej w takich sytuacjach nie
odzywam się, bo nie rozumiem o co takim znerwicowanym ludziom chodzi.
Czy to moja wina że nie potrafią cieszyć się z życia?

34. Data: 2006-02-05 20:23:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds5l16$tqg$1@news.onet.pl>
uhu <u...@o...pl> pisze:

> jaką pyskówką - patrzyłam się na nią przerażona a ona mnie atakowała.

Naprawdę weszłaś do szkoły, zaczęłaś się rozglądać, a ona od razu rzuciła
się na Ciebie z wrzaskiem?
A potem (Ty oczywiście stoisz przerażona, ale nadal opanowana) identycznie
traktuje Cię sekretarka?
Jeśli to faktycznie prawda, to szczerze współczuję, ale jakoś naprawdę
trudno mi uwierzyć w taką wersję wydarzeń.

> Jestem bardzo spokojnym człowiekiem

Trudno się z tym zgodzić czytają Twój pierwszy post.

--
PozdrawiaM

35. Data: 2006-02-05 20:44:05

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uhu napisał(a):

> [...]
> odzywam się, bo nie rozumiem o co takim znerwicowanym ludziom chodzi.
> Czy to moja wina że nie potrafią cieszyć się z życia?

Tak z ciekawości - jaki kończysz kierunek?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

36. Data: 2006-02-05 21:11:42

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:ds5h6u$l5q$1@atlantis.news.tpi.pl>
> Slav <s...@p...onet.pl> pisze:
>
> Zresztą jak pisałem
>
> Sorki, ale nie dogadamy się ;-)

Więc zostawmy to i już. :-)))

> I może dlatego rozumiem, że z punktu widzenia owej sekretarki jej prośba
> jest jak najbardziej > uzasadniona.

Nie wydaje mi się. A i sposób przekazania tej "prośby" odbiegał od moich
oczekiwań - opisywałem, był na tyle niegrzeczny i agresywny, że mam obawy o
sposób traktowania uczniów. Ten temat jakby uszedł Twojej uwadze.

EOT

pozdrawiam

Sławek

37. Data: 2006-02-05 21:28:22

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds5por$a1t$1@nemesis.news.tpi.pl>
Slav <s...@p...onet.pl> pisze:

Nixe:

> Nie wydaje mi się.

Pisałam o punkcie widzenia sekretarki, a nie Twoim :)
Skąd możesz wiedzieć, co ona sama myśli?

> [...]
> moich oczekiwań - opisywałem, był na tyle niegrzeczny i agresywny, że
> mam obawy o sposób traktowania uczniów. Ten temat jakby uszedł Twojej

Nieprawda. Przecież nawet napisałam, że może sama forma faktycznie była
nieuprzejma i nieuzasadniona, ale sens takiej prośby nie wydaje mi się taki.
Ale faktycznie EOT, bo kręcimy się w kółko.

--
PozdrawiaM

38. Data: 2006-02-05 21:40:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"uhu" <u...@o...pl> wrote in message news:ds5l16$tqg$1@news.onet.pl...

> Jestem bardzo spokojnym człowiekiem, raczej w takich sytuacjach nie
> odzywam się, bo nie rozumiem o co takim znerwicowanym ludziom chodzi. Czy
> to moja wina że nie potrafią cieszyć się z życia?

frustratki jakies :)

iwon(k)a

39. Data: 2006-02-06 10:33:59

Od: uhu <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli to faktycznie prawda, to szczerze współczuję, ale jakoś naprawdę
> trudno mi uwierzyć w taką wersję wydarzeń.

Nie chcesz - nie wierz, ale dokładnie tak było.

40. Data: 2006-02-06 10:47:19

Od: uhu <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Tak z ciekawości - jaki kończysz kierunek?

(Pedagogika)- Polityka Społeczna

Piwo - pytanie do facetów
Re: meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5 - przepraszam za zameszanie:)
meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5
adwokata dla ojca szukam.
By znów pokochała...