szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

161. Data: 2007-09-18 07:50:39

Temat: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
news:fcnvvk$m3i$4@nemesis.news.tpi.pl...

> BTW dzięki, siwa - teraz moje zdanie na pewno BARDZO się będzie liczyło w
> dyskusji :/

Nie wydaje mi się, żeby przed postem siwej nikt nie wiedział, co to SOS. Za
naszej młodości dużo o tym było w programach młodzieżowych.

Agnieszka wspomnieniowa

162. Data: 2007-09-18 07:55:49

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

18.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Owszem zapłacą. Mało tego - dzieciaki w takich szkołach często są
> rozwydrzone, pozwalają sobie stanowczo na zbyt wiele a nawet (tak, tak)
> handlują prochami. Świetny rynek zbytu - snobistyczne małolaty z kasą.

Nie masz racji.
W szkole do której chodzi Magda to zjawisko nie występuje.
Był to pierwszy warunek wyboru szkoły. Oczywiście opacznie tłumaczony
przez co poniektórych.
Doczytaj sobie.

> Jakoś nie zauważyłam.
Nie zauwazyłaś czy jest czesne czy nie ma ?

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

163. Data: 2007-09-18 08:41:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> Odwrotnie. Noszenie dwóch kolczyków nie jest dla mnie kryterium
> oceniania tego co w człowieku. Paradoksalnie często ci, ktorzy noszą
> się "dziwnie" są bardziej normalni od hordy skromnie ubranych
> panienek. Pedagodzy powinni o tym pamiętać.

No i dobra. Tyle, że w tej placówce obowiazują pojedyncze kolczyki i
taki, a nie inny strój, co dyrekcja oznajmia na "dzieńdobry". W zamian
oferuje spokój, odpowiedni poziom nauczania, brak dealerów i współpracę
z rodzicami. Ale dla każdego wedle potrzeb.
Justyna
GG 6756000

164. Data: 2007-09-18 09:08:30

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski"

> Twoja teoria nie wytrzymuje zderzenia z rzeczywistością.

Kiepsko obserwujesz rzeczywistość, skoro nie widzisz wokół siebie ofiar
"dobrego wychowania" zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.

Holly

165. Data: 2007-09-18 09:10:05

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Nie wydaje mi się, żeby przed postem siwej nikt nie wiedział, co to SOS.
> Za naszej młodości dużo o tym było w programach młodzieżowych.

Piotr mam wrażenie nie widział a głównie z nim rozmawialam. Znając jego
stosunek do "dzieci z podwórka" śmiem wątpić czy dalsza rozmowa ma sens.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

166. Data: 2007-09-18 09:24:55

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Za moich czasów nie. Ale tam praktycznie wtedy już nie było narkomanów.

Ja tam pracowałam jakoś w połowie lat '90, więc patrzę z drugiej
strony. Narkomanów nie było i miało nie być -- stąd testy.
To była rzeczywiście kolorowa szkoła, ale dostawalność na studia po
niej i zdawalność matury, za moich czasów, pozostawiała wiele do
życzenia. Z całą sympatią dla moich byłych uczniów stwierdzam -- nie
chciałabym, zeby moje dziecko tam wylądowało.
To była i jest szkoła dla ludzi z problemami.

--
s i w a

167. Data: 2007-09-18 09:28:08

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

18.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Piotr mam wrażenie nie widział a głównie z nim rozmawialam. Znając jego
> stosunek do "dzieci z podwórka" śmiem wątpić czy dalsza rozmowa ma sens.

Mój stosunek do "dzieci z podwórka" jest taki jak widze i słyszę.
Mieszkam na parterze, a kilka metrów od okna jest ławka na której
przesiaduje "młodzież".
Co wieczór jakas "ekipa" wulgranie się wyraża o wszystkich i o
wszystkim. "Kurwa" jako przecinek. Piwo i bekanie, kto głosniej.
Taka jest młodzież na tym podwórku i ja ani Magdy, ani Marcina nie
puszczę aby się z nimi bawili.
Mozesz sobie "śmieć watpić" i "znać mój stosunek" dla mnie to bez
znaczenia.

168. Data: 2007-09-18 10:25:43

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Narkomanów nie było i miało nie być -- stąd testy.

U mnie nie było. Może potem przyszły.

> To była rzeczywiście kolorowa szkoła, ale dostawalność na studia po
> niej i zdawalność matury, za moich czasów, pozostawiała wiele do
> życzenia.

Z mojego roku nie dostała się jedna osoba (nie ja).

> Z całą sympatią dla moich byłych uczniów stwierdzam -- nie
> chciałabym, zeby moje dziecko tam wylądowało.
> To była i jest szkoła dla ludzi z problemami.

Ja nie polecam SOSu jako szkoły dla każdego. A tym bardziej dla
gimnazjalisty. Napisałam tylko, że tam tak było. Że nie wartościowali
ludzi po ilości kolczyków w uchu. I uważam to za chwalebne bez względu
na profil szkoły.

LL

169. Data: 2007-09-18 10:44:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Holly" <2...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr Majkowski"

> Kiepsko obserwujesz rzeczywistość, skoro nie widzisz wokół siebie ofiar
> "dobrego wychowania" zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.

Jak to już ładnie zostało ujęte, każdy osądza po sobie.

Qra

170. Data: 2007-09-18 10:53:58

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> U mnie nie było. Może potem przyszły.

Przedtem.
SOS powstał jako szkoła dla ex-narkomanów i pracowali tam terapeuci.
Potem ewoluował w szkołę dla ludzi z problemami, ale przepisy
dotyczące narkotyków zostały niesłychanie rygorystyczne.
W normalnej szkole nikt nie sprawdza po feriach, czy pacjent czegoś
nie ćwiczył w domciu. Tam sprawdzali.
Kilka osób wyleciało za to.

--
s i w a