szkoly prywatne - warszawa

1. Data: 2003-06-26 16:20:52

Temat: szkoly prywatne - warszawa
Od: "Lisciu" <s...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos zna jakies DOBRE prywatne szkoly w warszawie gdzie mozna by
studiowac psychologie? niestety nie udalo mi sie dostac ani na UW ani na
UKSW :( czasu coraz mniej a ja nie mam pojecia na ktora isc bo po reklamach
wynika ze na kazda warto.... bardzo prosze o pomoc...
PS. Czy wiecie cos o szkole znajdujacej sie pod adresem www.vizja.pl ?
PS2. Z gory dziekuje za szybka odpowiedz!
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-06-26 16:48:16

Temat: Re: szkoly prywatne - warszawa
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisciu napisał:
> [...]
> PS. Czy wiecie cos o szkole znajdujacej sie pod adresem www.vizja.pl ?
> PS2. Z gory dziekuje za szybka odpowiedz!

polecam SWPS, w internecie znajdziesz strone na temat tych studiow ,
rekrutacji itd
pozdrowka

1. Data: 2003-06-26 17:09:45

Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

też jestem zainteresowana studiowaniem w tej szkole, więc jeśli znalazł by
się ktoś kto wie cokolwiek na jej temat to proszę o wpisy,
z góry dziękuję

1. Data: 2003-06-26 21:20:20

Temat: Odp: szkoly prywatne - warszawa
Od: "Lisciu" <s...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam SWPS, w internecie znajdziesz strone na temat tych studiow ,
> rekrutacji itd
> pozdrowka

moze ta swps to i dobra szkola ale strasznie droga bo 7500zl za rok. Zna
ktos jakas szkole gdzie oplaty sa ciut nizsze i w przeliczeniu wynosza okolo
400 - 500zl na miesiac? oczywiscie chodzi mi o warszawe i najlepiej aby
szkola reprezentowala dobry poziom. Bardzo prosze o pomoc... po prostu
reklamom nie chce ufac a napewno na grupie sa osoby ktore juz gdzies
studiuja psychologie...
Ps. Moze naprawde ktos wie cos blizszego o szkole pod adresem www.vizja.pl ?
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-06-27 07:25:16

Temat: Re: Odp: szkoly prywatne - warszawa
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciu <s...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Ps. Moze naprawde ktos wie cos blizszego o szkole pod adresem www.vizja.pl ?
> Pozdrawiam!

Z tego co się orientują SWPS jako jedyna szkoła prywatna ma uprawnienia do
nadania tytułu mgr psychologii. Wiele szkół (nie wiem jak jest w przypadku
tej podanej przez Ciebie) oferuje studia psychologiczne, a nie ma do tego
prawa. Wiele osób zostanie przez to na lodzie, bo po wejściu ustawy nie będą
mieli prawa wykonywania zawodu.
Może wieczorow na UW by Cię zainteresowałY?

Pozdrawiam...

Jak pomóc się zmienić?
mozliwosci
[KRAKÓW] szukam praktyki w gabinecie psychologicznym
zdjęcie.... z ewidencji
kinezjologia edukacyjna