szmery uszne - piszczenie

1. Data: 2004-04-20 20:04:01

Temat: szmery uszne - piszczenie
Od: "Basia lub Damian" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mojemu brat zaraz po przeziebieniu zaczelo piszczec w uszach tak mocno, ze
nie moze spac. Oczywiscie poszedl do lekarza, ten skierowal go do szpitala
na laryngologie, ale po badaniach sluchu stwierdzono brak uszkodzen ( i
chyba to dobrze ze nie ma), mial tez badania neurologiczne... i nic. A
piszczy coraz mocniej. Ma tez skierowanie na rezonans magnetyczny i badanie
zyl szyjnych.
Moze ktos mial z czyms takim doczynienia i wie co to lub jak to leczyc,
jakie badania jeszcze zrobic, bo w szpitalu narazie rozkladaja rece.
Kroplowa nic nie daje ... cokolwiek w niej jest.

Pozdrawiam
Baska

2. Data: 2004-04-20 20:15:28

Temat: Re: szmery uszne - piszczenie
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia lub Damian wrote:

> [...]
> jakie badania jeszcze zrobic, bo w szpitalu narazie rozkladaja rece.
> Kroplowa nic nie daje ... cokolwiek w niej jest.

witaj
na wstepie: nie jestem lekarzem, pisze jako laik. ja po przeziebieniu z
jakims syfem w zatokach mialem przez 2-3 tygodnie przytkane uszy,
slyszalem szum w glowie itp. z czasem przeszlo.

3. Data: 2004-04-21 08:15:24

Od: "Piotr Chabowski" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miewam podobne klopoty. Czasem slysze w lewym uchu jak bije mi serce.
Sytuacja ta wystepuje najczesciej w przypadku stresu. Nie zasiegalem jeszcze
porady lekarza w tej sprawie.

Pozdr
Piotrek

Użytkownik "Basia lub Damian" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c63vn8$q95$1@news.onet.pl...
> [...]
> jakie badania jeszcze zrobic, bo w szpitalu narazie rozkladaja rece.
> Kroplowa nic nie daje ... cokolwiek w niej jest.

Podwyższone ryzyko nowotwora ?...
dlaczego lekarze bazgrola tak na receptach...
podwyższona echogeniczność
szczyty przybylskiego
lato+słońce = krwawienie z nosa