szpara miedzy zebami

1. Data: 2004-06-19 15:24:16

Temat: szpara miedzy zebami
Od: "news" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie sa sposoby zklikwidowania szpary miedzy zebami u 25letniej osoby.
Szpara szerokosci 1,5mm.
Wiem ze aparat ale czy sa jakies inne sposoby?
Prosilbym tez o ceny takich zabiegow.
Andrzej

2. Data: 2004-06-19 18:38:03

Temat: Re: szpara miedzy zebami
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa sposoby zklikwidowania szpary miedzy zebami u 25letniej osoby.
> Szpara szerokosci 1,5mm.
> Wiem ze aparat ale czy sa jakies inne sposoby?
> Prosilbym tez o ceny takich zabiegow.

innych sposobów nie ma chociaz podobno cindy croford tez miala szpare i
zakladała sobie gumki na te zeby tak długo az sie zeszły :))
aparat założysz na pół roku -ceny w zaleznosci od miasta i gabinetu
,najtanszy i najlepszy aparat metalowy kosztuje 1300 zł.
wiek nie ma tu zadnego znaczenia.
pzdr.
p.>

3. Data: 2004-06-19 22:06:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message

> innych sposobów nie ma chociaz podobno cindy croford tez miala szpare i
> zakladała sobie gumki na te zeby tak długo az sie zeszły :))

a co ze szparami, ktore powstana miedzy jedynkami o dwojkami po takim
przesunieciu?

mozna nieco przesunac zeby aparatem, ale trzeba pamietac, ze wtedy za zabami
tworzy sie szpara. musi byc dodatkowo nalozenie albo licowki, albo
wypelnienia celem zamkniecia tych szpar./

iwon(k)a

4. Data: 2004-06-19 22:39:56

Od: "Marek S." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> aparat założysz na pół roku -ceny w zaleznosci od miasta i gabinetu
> ,najtanszy i najlepszy aparat metalowy kosztuje 1300 zł.

I ja sie przylacze do tematu: ja tez mam szpare miedzy zebami z tym ze jedna
z "jedynek" jest sztucznym zębem i co wtedy? Aparatu w taki wypadku zalozyc
nie mozna.:(

5. Data: 2004-06-20 07:47:24

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno cindy croford tez miala szpare i
> zakladała sobie gumki na te zeby tak długo az sie zeszły :))
To Cindy Croford ma swoje zeby??????:):)

6. Data: 2004-06-20 09:21:02

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mozna.:(
>
> z tym przypadkiem nie wiem jak to jest ,ale moze warto isc do ortodonty i
tam zapytac.
p.

7. Data: 2004-06-20 11:24:42

Od: "news" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> >
> aparat założysz na pół roku -ceny w zaleznosci od miasta i gabinetu
> ,najtanszy i najlepszy aparat metalowy kosztuje 1300 zł.
pol roku tylko?
1300zl aparat ale cale prowadzenie kosztuje chyba nieco wiecej.

8. Data: 2004-06-20 14:35:27

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jakie sa sposoby zklikwidowania szpary miedzy zebami u 25letniej osoby.
> Szpara szerokosci 1,5mm.
> Wiem ze aparat ale czy sa jakies inne sposoby?

Można też jakoś protetycznie (licówki, korony,
implanty), ale... nie polecam.

Pozdrawiam,
Artur

9. Data: 2004-06-20 15:32:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek S." <g...@t...pl> wrote in message
> I ja sie przylacze do tematu: ja tez mam szpare miedzy zebami z tym ze jedna
> z "jedynek" jest sztucznym zębem i co wtedy? Aparatu w taki wypadku zalozyc
> nie mozna.:(

wymienic korone w nowym polozeniu, przy rownoczesnej
zmianie ksztaltu zeba obok.

iwon(k)a

10. Data: 2004-06-20 15:38:13

Od: "day" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mialam szpare miedzy jedynkami, od paru m-cy nosze staly aparat
(koszt w Poznaniu 1300) i juz prawie szparki nie ma :) aparat
przesuwa tez leciutko reszte zebow, aby nie tworzyly sie szpary
m.in. miedzy jedynakmi a dwojkami. na wizyte chodzisz co 6 tygodni
i placisz 60zl.. nie jest zle :)

pozdr

fale ostre w EEG
Lista chorob
uczulenie na klamerkę od paska
Biostymina - czy mozna zastosowac doustnie?
Bioptron - leczenie swiatlem odlezyn