sztuczny snieg w spray'u

1. Data: 2005-12-08 14:39:52

Temat: sztuczny snieg w spray'u
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie
wpadlam na pomysl zeby dzieciakom okno tym cudem przyozdobic. tylko
kompletnie pomyslu nie mam jak - myslalam coby na gorze szyby osniezyc a
na dole moze jakis maly szablonik?

czy macie jakies ciekwe pomysly ?

pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2005-12-08 14:45:35

Temat: Re: sztuczny snieg w spray'u
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5.12 Wkn podała link do ciekawych szablonów świątecznych.
Pozwalam sobie przytoczyć go jeszcze raz:
http://fashion-era.com/Christmas/christmas_crafts_st
encils_designs.htm
Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-12-08 15:34:38

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wpadlam na pomysl zeby dzieciakom okno tym cudem przyozdobic. tylko
> kompletnie pomyslu nie mam jak - myslalam coby na gorze szyby osniezyc a

-fajne szabloniki są w supermarketach - kupowałam po 3 zł. Tylko nadają się
do jednorazowego użytku - pomoczone śniegiem niszczą się.
Sabina

4. Data: 2005-12-08 20:02:57

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga z Tychów" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> 5.12 Wkn podała link do ciekawych szablonów świątecznych.
> Pozwalam sobie przytoczyć go jeszcze raz:
> [...]

a wlasnie wydrukowalam te szablonyna bloku technicznym, wycinam biale srodki
i robimy kartki klejami brokatowymi, sa przesliczne

Pozdrawiam Ula Wrocław

5. Data: 2005-12-09 08:14:33

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedzi i linka do szablonow - te ostatnie widzialam.
a nie ma ktoras z Was jakis zdjec takiego "osniezonego" okna ???

pozdrawiam
Justyna

album ze wzorami xxx głównie dla dzieci
Wielka prosiba do Dziuni