[szydełko] odjazdowe skarpetki

1. Data: 2004-09-28 20:11:24

Temat: [szydełko] odjazdowe skarpetki
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skarpetki czy podkolanówki.... jak zwał, tak zwał ;-)
ale czy Wy to widzicie????

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=52901&PhotoID=463651

pozdrawiam
Ania (Poznań)
z szydełkiem w ręku, zupełnie zakręcona na punkcie szydełkowych rękawiczek

1. Data: 2004-09-28 20:39:17

Temat: Odp: [szydełko] odjazdowe skarpetki
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skarpetki czy podkolanówki.... jak zwał, tak zwał ;-)
> ale czy Wy to widzicie????
Na nowo pokocham szydełko i porzucę krzyżyki:):):)
Pozdrav.Renata
PS. zaczęłam pisać jako Renata Bonisławska ale zmieniłam namiary z których
piszę:)

1. Data: 2004-09-28 20:47:06

Temat: Re: [szydełko] odjazdowe skarpetki
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie marzenie ściętej głowy, nigdy nie uda mi sie czegoś takiego
zrobić. Są SUPER!

Honorata O.

1. Data: 2004-09-29 07:23:18

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Honorata napisał:

> Dla mnie marzenie ściętej głowy, nigdy nie uda mi sie czegoś takiego
> zrobić. Są SUPER!

A ja jestem ciekawa reakcji otoczenia na taki stroj !
Czy mysle sie, czy u nas caly czas w tzw. spoleczenstwie wszelkie
robotkowe rzeczy (czyt. ciuchy) sa traktowane czestokroc 'z
przymrozeniem oka'. Co innego tzw. rekodzielo (o czym swiadczy chociazby
moda na strongi).
Sama dlubie na szydelku i owszem, czesto prace gotowe sa podziwiane, ale
zdecydowanie przez jedna i te sama grupe osob, rzeklabym o duszach
nieco bardziej artystycznych.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-09-29 07:44:38

Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sama dlubie na szydelku i owszem, czesto prace gotowe sa podziwiane, ale
> zdecydowanie przez jedna i te sama grupe osob, rzeklabym o duszach

Ja noszę swetry które sama robię, dziergam też dla córki która nie wyraża
sprzeciwu (bo mała jeszcze jest hi hi hi) i nikt się temu nie dziwi. Moja
mama też ma sweterek mojej roboty i bardzo chętnie go nosi i zbiera za niego
pochwały od nieznajomych osób.
Pozdrawiam
Honorata

1. Data: 2004-09-29 07:59:04

Od: "Aixa" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie mój znajomy powiedział, że to poniżające, że taka wykształocona jak
ja kobieta zajmuje sie robota w sam raz dla kogos po zawodówce /nikomu nie
ubliżając/. Myslałam, że sie popłaczę.....:(:(

Pozdrawiam
aixa

1. Data: 2004-09-29 08:00:09

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie mój znajomy powiedział, że to poniżające, że taka wykształocona jak
> ja kobieta zajmuje sie robota w sam raz dla kogos po zawodówce /nikomu nie
> ubliżając/. Myslałam, że sie popłaczę.....:(:(

Nie ublizajac nikomu ten twoj znajomy to GLUPEK.
Ja bym go chyba pobila za te slowa, a zmieniajc temat szkoda ze nie
widzialyscie jak moj osobisty mgr-inz z doktoratem kupowal czolenko do
frywolitek. Niezla to byla szopka.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-29 08:12:17

Od: " " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aixa <a...@N...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> ja kobieta zajmuje sie robota w sam raz dla kogos po zawodówce /nikomu nie
> ubliżając/. Myslałam, że sie popłaczę.....:(:(

Ja bardzo lubię robić, na drutach i na szydełku i nauczyłam już dwie koleżanki
"robótkowania", i o dziwo jak zaczynam temat robótek ręcznych wśród znajomych
(większość po studiach, niektóre pracują, niektóre zajmują się dziećmi) to
każda coś dłubie i chętnie sie chwali.
Choć zdarzyło mi się usłyszeć, że zmarnowałam swoje życie rezygnując z pracy
na rzecz wychowywania dzieci i zajmowania sie domem, a ja jestem szczęśliwa.
A teraz do roboty
pozdrawiam wzystkie robótkujące dziewczyny
Gosia

1. Data: 2004-09-29 08:13:43

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj maz , tez doktor, tyle ze fizyki, a chwali sie moimi robotkami na prawo
i lewo (choc jak na meza przystalo wolalby mnie mniej nizli wiecej z
gadzetami do wytwarzania robotek widywac :))))))) )
i na grupe czasami zaglada, cichcem, O!

pozdrawiam wszystkie istoty robotkujace, bez wzgledu na to kim sa i co robia

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-29 08:20:55

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aixa wrote:
> A mnie mój znajomy powiedział, że to poniżające, że taka wykształocona jak
> ja kobieta zajmuje sie robota w sam raz dla kogos po zawodówce /nikomu nie
> ubliżając/. Myslałam, że sie popłaczę.....:(:(

Powiedz znajomemu (dla mnie chyba by przestał być znajomym), że robótki
były cenione przez królów i ża kardynał Richelieu założył szkoły
kształcące koronczarki. Najwyraźniej on był trochę mądrzejszy ;).
A co do wykształcenia- moim zdaniem nie ma żadnego znaczenia, czy ktoś
jest profesorem, czy ma sześć klas podstawówki. Talentu nie da się
przeliczyć na papierki :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

JA WIEM JESZCZE WCZEŚNIE!!!
fajna stronka ze wzorkami xxx, szydełko druty
[OT Krakow] OBI
Jesteście SUPER
[druty] rekawiczki w jodelke