szukam aptek które

1. Data: 2006-05-01 20:07:05

Temat: szukam aptek które
Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprowadzają leki z USA. Może ktoś zna jakąś sprawdzoną i solidną?
z góry wielkie dzięki
Jola

2. Data: 2006-05-01 21:10:13

Temat: Re: szukam aptek które
Od: "Zulka" <i...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprowadzają leki z USA. Może ktoś zna jakąś sprawdzoną i solidną?
> z góry wielkie dzięki
> Jola

Apteka na Dworcu Centralnym w Wawie

3. Data: 2006-05-01 22:21:59

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola napisał(a):
> sprowadzają leki z USA. Może ktoś zna jakąś sprawdzoną i solidną?
> z góry wielkie dzięki

W Warszawie to apteka szwajcarska przy Alei Róż i jakaś apteka na dworcu
centralnym.

--
Kaja

4. Data: 2006-05-02 06:53:57

Od: "qwerty" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma już apteki szwajcarskiej. Chcieliśmy sprowadzić lek i procedura jest
tak długa, że po prostu lepiej poprosić kogoś aby przywiózł. Apteka, kt.
sprowadza leki znajduje się przy ul. Widok

5. Data: 2006-05-02 14:30:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

qwerty napisał(a):
> Nie ma już apteki szwajcarskiej. Chcieliśmy sprowadzić lek i procedura jest
> tak długa, że po prostu lepiej poprosić kogoś aby przywiózł. Apteka, kt.
> sprowadza leki znajduje się przy ul. Widok

Teraz zadzwoniłam i okazało sie, że faktycznie już tylko apteka na
dworcu centralnym i przy ul. Widok sprowadza.
Czeka się jakiś miesiąc.

--
Kaja

6. Data: 2006-05-02 20:57:52

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za odpowiedzi. Może ktos zna taka apteke w Małopolsce?
pozdrawiam
Jola

zawieszki serca - co poradzicie?
badanie wzroku