szukam dobrego internisty z wwy

21. Data: 2002-12-28 22:08:52

Temat: Re: szukam dobrego internisty z wwy
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako WALDIM zamieszkała pod adresem
<w...@a...pl>
w artykule <news:auk8da$38v$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> a co bys chciala wyniesc z przychodni? moze parawan? moze paczke
> waty? bo papieru toaletowego i tak nie ma...

co mozna - odpisałam w poprezednim mailu.

> czemu oceniasz wszystkich wg siebie?

A Ty w Kaję się zaczynasz bawić? Gdzie napisałam, że coś wynosze albo
wynosiłabym?

> i tu widac, ze nie masz o niczym pojecia... to co piszesz to sa
> teoretyczne dane ktore czytasz w gazetach...

akurat tak się składa, że mam pojęcie i to duzo większe niż Ci się
wydaje. Chcesz podyskutowac, to podyskutuj a nie rzucaj oskarżeniami i
pomówieniami.
Dotychczas miałam Cię za rozsądnego, chyba niestety przyjzie czas
zrewidowac poglądy ;-(

> tak w rzeczywistosci jest zupelnie inaczej... kontakty z kasa chorych
> sa jak w filmach gangsterskich kontrakty na sprzedarz i kupno
> broni... tu koles popiera kolesia a obcych goni do konta...

Jak goni do _konta_ (zwłaszcza bankowego) to nieźle, gorzej byłoby jakby
gonił do kąta ;-p

Chyba się naogladałeś filmów gangsterskich za duzo a za mało byłeś na
negocjacjach z kasą chorych

> ktos kto otwiera nowy, prywatny zoz bez problemu wylozy 10-15... a
> czasami i wiecej % wartosci kontraktu w zamian za jego zalatwienie...

Jaaaasne. A wszystko to dostaje do kieszeni dyrektor kjasy, czy osoba
negocjujaca kontrakt? Dałeś te 10-15% za kontrakt, czy w gazetach
poczytałes???

> z publicznych zozach jest to niemozliwe... pomijajac juz fak, ze tona
> w starych dlugach...

i to jest własnie powodem, dlaczego z nich ludzie uciekaja.

Nie dlatego, że muszą spędzic cały dzień, żey się na 15 minut do lekarza
dostać, nieee, tylko dlatego, że inny lekarz zapłacił komuś w kasie i
teraz tam łapankę robią. Zastanów się- zjadłeś przez te święta za dużo
maku i Ci poszkodziło?

> co ma kasa? ano ma... kasa... czyli forsa... pochodzi od kasy
> chorych... kto ma kase (czytaj forse) ten rzadzi

Napisałam - takie same kontrakty mają, więc nie ma kasa do tego nic
--
Pozdrówka
Tatiana

22. Data: 2002-12-28 22:12:21

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Tramal zamieszkała pod adresem
<t...@i...pl>
w artykule <news:CAjP9.92959$qq5.1286537@news.chello.at> napisała w ten
deseń:

> Nie rozumiem tego. Pare pytan retorycznych Czy kasa chorych jest
> odpowiedzialna za to, ze lekarz spoznia sie pol godziny/godzine do
> pracy i wychodzi godzine wczesniej. Czy kasa chorych powoduje to, ze
> lekarze przyjmuja w godzinach pracy prywatnych pacjentow? Czy kasy
> chorych powoduja, ze lekarze przyjmujacy w szpitalach/przychodniach
> odsylaja chorych do kierowanych przez siebie prywatnych gabinetow....
> I mozna tak bez konca. Oczywiscie, lekarze tak postepujacy stanowia
> pewna czesc populacji lekarzy i nie mozna generalizowac.

Dziękuję - ja nie potrafiłam tego tak pięknie wyrazić a dokładnie o to
mi chodziło. I jakś po Twoim poście obrońcy lekarscy i zagorzali
przeciwnicy kasy umilkli... Czyżby zaczęli się zastanawiać poważnie?

> Ponadto dwa czy trzy maile rozpoczynajace ten watek nie dotyczyly
> problemow, ktore mozna przypisac kasie chorych, a postawie lekarzy.
> Proponuje je przeczytac i do nich sie odniesc. A dyskusja o tym, co
> mozna mozna wyniesc z przychodni to temat zastepczy.

otóż to - ale lekarze bronią się jak potrafią... Nie zawsze poprawnie...
Przypomina mi to anegdotkę - "a u was biją Murzynów" ;-)

> I jeszcze jedna uwaga -- niezaleznie od tego, czy lekarz otrzymuje
> grosze od kasy chorych czy tez znaczace pieniadze, to podstawy
> dobrego wychowania nie bola... Mozna odpowiedziec na Dzien dobry,
> mozna uzyc slowa prosze, mozna przeprosic za spoznienie. Naprawde...
> Ja tez mam zle dni i jestem bardzo zmeczony ale nie odgrywam sie na
> ekspedientce w sklepie.

z ust mi to wyjąłes. Jeszcze raz dzieki.

> pozdrawiam wszystkich lekarzy i pacjentow

ja też, ja też

Tatiana

23. Data: 2002-12-28 22:13:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> Dziękuję - ja nie potrafiłam tego tak pięknie wyrazić a dokładnie o to
> mi chodziło. I jakś po Twoim poście obrońcy lekarscy i zagorzali
> przeciwnicy kasy umilkli... Czyżby zaczęli się zastanawiać poważnie?

Po prostu trudno tłumaczyć, że nie jest się wielbłądem.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

24. Data: 2002-12-28 22:13:30

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> operujących,że wprowadzili zakażenie podczas takiej błachej operacji jak
> wyrostek robaczkowy i uśmiercili człowieka.

a kto Ci powiedzial, ze operacja wyrostka jest blacha?
nie ma blachych operacji...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

25. Data: 2002-12-28 22:17:54

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoba znana wszem i wobec jako I.Tichy zamieszkała pod adresem
> <t...@w...pl>

> to było przenośnią częściowo - można zrobić wszystkim znajomym badania
> za darmo, można dzwonić do rodziny na drugi koniec Polski - za darmo
> itp. Można też spokojnie załatwić kilka spraw, wyskoczyć na zakupy, co
> tylko - to wszystko to okradanie pracodawcy - nieprawdaż?

bzdury
zrob komus badania za darmo - to zaplacisz z wlasnej kieszeni , laboratorium
ci nie zrobi za darmo,. a jesli chodzi o zmierzenia cisnienia , czy
osluchanie klp to takie badania moge ci z przyjemnoscia wykonac za jeden
usmiech.Jesli nie ma pacjentów to mozna wyskoczyc na zakupy , jak sa to
lekarz nie ma sie jak w ucho podrapac. A z dzwonieniem , u mnie w szpitalu
wyjscia przez zero juz dawno poblokowane i nie tylko do znajomego na drugim
koncu Polski nie zadzwonisz , ale i do szpitala

> co heh?
co co ?

> Dostają tyle samo kasy na pacjenta, skoro mają więcej pacjentów, to
> przeciez nie z łapanki - prawda? Pacjenci sami przyszli i wybrali. I nie
> koniecznie oszczędności sa na tym, że ktoś nie pośle kogoś na badania,
> wręcz przeciwnie, tylko w prywatnych NZOZach raczej jest większa
> organizacja pracy, ludzie zapisywani sa na konkretne godziny i o tej
> przyjmowania a nie musza siedzięć od rana w jednej wielkiej kolejce.

z tym sie zgodze , chodzi mi o to ze niekoniecznie w prywatnym jest lepiej
, bywa róznie, czesto na tych kolorach i bajerach i inne fotomontazach
cierpi pensja lekarza, przewaznie mlodego - po stazu , bo takowy nigdzie
indziej pracy nie dostanie, i wtedy nie wiem czy nie wolalbym sie leczyc u
lekarza z doswiadczneiem , czekajac godzine , w odrapanej przychodni. a
jesli chodzi o kolejki to nie ma znaczenia gdzie i w jakiej przychodni i
jaki system - numerkowy , godzinowy itepe,
akurat znam dobrze srodowisko repowskie i czesto o tym rozmawialem ze
znajomymi repami - kolejki generuja czesto sami chorzy ktorzy przychodza ze
2-3 -4 godziny przed umowionym czasem, sa to wbrew pozorom czeste sytuacje.

> To było założenie całego maila - mają kontrakt w tej samej wysokości i
> do której byś poszedł?
poszedłbym tam gdzie wiem ze leczy dobry lekarz w Warszawie na przykład
karmelicka, obozowa , leszno - wszystko poz- ty państwowe

pozdrawiam Tichy

26. Data: 2002-12-28 22:20:00

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> rzeczywiscie maja do d........tych chirurgów, referencyjny szpital
> praktycznie dla calej polski, specjalista krajowy ds chrurgii na jednym
> pietrze, specjalista wojewodzki na drugim o innych bossach polskiej
> chirurgii nie wspomne, zakres zabiegow niespotykany w Polsce,
> gratuluje wiedzy na temat
> bo kiedys babcia dziadka wujka ciotki stryja brata siostry od strony ojca
> byla chora i tez jej nie pomogli,
> mb

Tak sie zlozylo ze moj znam ten szpital bardzo dobrze.Mieszkam na Ochocie
wiec znajomi maja nieszczescie do niego trafiac.Mowi sie na ten szpital
"umieralnia".Jedyne co potrafia to wczepiac bypassy.Jezli chodzi o chirurgow
sama mialam z jednym do czynienia ,niech go cholera.
Moj ojciec tez tam lezal,moja kumpela,mase znajomych,wiec wiem co mowie.

Magda

27. Data: 2002-12-28 22:20:59

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem tego. Pare pytan retorycznych Czy kasa chorych jest
> odpowiedzialna za to, ze lekarz spoznia sie pol godziny/godzine do pracy i
> wychodzi godzine wczesniej.

tak, jest za to odpowiedzialna
placi tak marne pieniadze ze kazdy z nas musi pracowac na 3 albo 4 etatach

> [...]
> ze lekarze przyjmujacy w szpitalach/przychodniach odsylaja chorych do
> kierowanych przez siebie prywatnych gabinetow....

tak samo... jak wyzej...

> [...]
> ktore mozna przypisac kasie chorych, a postawie lekarzy. Proponuje je
> przeczytac i do nich sie odniesc. A dyskusja o tym, co mozna mozna wyniesc

a wlasnie ta postawa wynika z postepowania kasy chorych
lekarzy traktuje sie gorzej niz inne grupy zawodowe
jak gornicy zastrajkowali to dostali podwyzki...
ale jak lekarze chcieli strajkowac to NIE.... NIE WOLNO!!!

> Po prostu nie mam ochoty grac w ruletke, czy w gabinecie napotkam doktora
> Judyma czy tez Al Capone. A w gabinecie prywatnym zawsze jest milo i
> sympatycznie.

i bardzo slusznie... i wlasnie na tym polega roznica...
placisz... wiec wymagasz i dostajesz....

> [...]
> przeprosic za spoznienie. Naprawde... Ja tez mam zle dni i jestem bardzo
> zmeczony ale nie odgrywam sie na ekspedientce w sklepie.

oczywiscie ze mozna.... ale to juz zupelnie inna para gumiakow

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

28. Data: 2002-12-28 23:48:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sama mialam z jednym do czynienia ,niech go cholera.
> Moj ojciec tez tam lezal,moja kumpela,mase znajomych,wiec wiem co mowie.

Też tam kiedyś leżałam i mi akurat uratowali życie...
Jedno co zapamiętałam złego, to jeden dzień bez wizyt, bo akurat jakiś ćpun
nie miał czym przyćpać przyszedł po zaopatrzenie do szpitala i zaatakował
pielęgniarkę (nożem?) i tego dnia już nikogo nie wpuszczali... :-(

29. Data: 2002-12-28 23:54:58

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Xena" <t...@l...com.pl> wystukał
(news:aul721$3mr$1@news.tpi.pl):

> Napisałam - takie same kontrakty mają, więc nie ma kasa do tego
> nic

Niezupelnie - wez np. nowy NZOZ na Pilczycach we Wroclawiu - jest umowa
z Kasa i za to masz standardowe warunki+przynosisz wszytskie badania,
wlacznie z obrazowymi ze soba. Warunki ponadstandardowe (np. Internet w
sali chorych) = doplata. W SPZOZ to wszystko masz robione na miejscu (z
problemami lub bez - kwestia kondycji finansowej). Doplaty nie mozesz
wniesc, np. do jedynki, bo mINISTERSTWO nie ustalilo chociazby koszyka
uslug i tak naprawde nie jest jasne, co sie nalezy, a za co trzeba
doplacic. W NZOZ masz jasnosc - nalezy sie tylko zabieg zakontraktowany
w Kasie, o ile miejsca nie zajma pacjenci z kasa (w kieszeni).
Pozdrawiam
Egghead

30. Data: 2002-12-29 00:38:51

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Egghead zamieszkała pod adresem
<E...@w...pl>
w artykule <news:Xns92F39554B1F1972@193.219.28.2> napisała w ten deseń:

> [...]
> tylko zabieg zakontraktowany w Kasie, o ile miejsca nie zajma
> pacjenci z kasa (w kieszeni). Pozdrawiam

A stawki w tych placówkach sa takie same? Chodzi mi o stawki w
kontrakcie z właściwa Kasą Chorych.
Większośc kas podaje swojhe stawki na stonach internetowych więc łatwo
można sprawdzić a ja nie wiem jakiej to dotyczy konkretnie usługi, więc
proponuję, żebys sprawdził TYy i o wynikach poinformował nas.
--
Pozdrówka
Tatiana

zęby i ciąża