szukam dobrego kardiologa specjalistę od nadciśnienia [wroc]

11. Data: 2005-10-04 13:00:42

Temat: Re: szukam dobrego kardiologa specjalistę od nadciśnienia [wroc]
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zdobyć się na równie wyszukane riposty, ale się wstrzymam.
Wszystkim dziękuję za okazaną pomoc. Zapytam jeszcze na pl.misc.budowanie.
Może tam, ktoś coś mądrego poradzi.

POzdr.
P.

12. Data: 2005-10-04 16:36:08

Od: "Izabela " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

P <p...@g...pl> napisał(a):

> Czy ktoś może polecić mi sprawdzonego kardiologa, który zajmie się
> nadciśnieniem mojej mamy?
>
> Pozdrawiam
> P.
> Ale prof . Januszewicz to jeden z najlepszych w Polsce " hypertensjologow"
Chociaz moze Braunwald Cię zadowoli?
A na powaznie , rozumiem ,ze jak sie nie podaje miasta to pewnie Warszawa?

13. Data: 2005-10-04 16:37:12

Od: "Izabela " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrmool <m...@i...pl> napisał(a):

> np. dr Arnold M. Katz, USA - a tak poważnie - to napisz gdzie mieszkasz to
> ktoś Ci pomnoże
>
> pzdr
> Przepraszam doczytałam.D

Zatkane ucho
wpływ jedzenia na wyniki krwi <do lekarzy>
jak mam pomoc ojcu (drogi oddechowe) ?
energizery
Astygmatyzm po przeszczepie rogógówki