szukam frywolitkowej biżuterii

1. Data: 2005-03-21 12:52:31

Temat: szukam frywolitkowej biżuterii
Od: " Anka M" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam najserdeczniej,

na początek powiem, że byłam w archiwum i niewiele znalazłam....
otóż chciałam zrobić jakąś prostą biżuterię, naszyjnik lub zawieszkę. W
ramach twgo, że jeszcze się uczę i cały czas jestem nowicjuszką ( choć już
wierną fanką ) frywolitek, mam prośbę o jakieś średniotrudne wzory - nie
tylko gwiazdki ale może i coś pełniejszego ...

z góry bardzo Wam dziekuję
Anka M

1. Data: 2005-03-21 16:16:58

Temat: Re: szukam frywolitkowej biżuterii
Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.frywolitka.slupsk.pl/?id=naszyjniki

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=28404&o
b=0

kiedyś znalazłam tylko to. może będziesz umiała zrobić na podstawie zdjęcia,
albo ktoś podeśle schemat...ja niestety nie mam... :(

1. Data: 2005-03-21 20:39:20

Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu http://republika.pl/tes/000/frywolitki.htm jest naszyjnik z perłami.
Widziałam naszyjnik zrobiony tym wzorem, tyle że perły zastapione były
koralikami ( łezki długimi rurkami). Pięknie wyglądało połączenie czarnego
kordonka z różowymi koralikami i w wersji: obroża. Dziewczyna wyglądała
rewelacyjnie.
Magda

1. Data: 2005-03-22 18:15:33

Od: "romek451" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyj na stronę www.frywoliki.pl pozdrawiam

1. Data: 2005-03-22 18:41:20

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "romek451" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> zajrzyj na stronę www.frywoliki.pl pozdrawiam

Nic sie nie pokazuje :o(

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

1. Data: 2005-03-22 21:38:04

Od: "Małgosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
mam schemat na 2 krzyżyki (jeden spokojnie nadaje się jako zawieszka),
kolczyki oraz naszyjnik. Wzory nie są trudne. Zresztą - chętnie wspomogę rada,
jakby co.
Strona podana przez 'Romka' ma brak jednej litery: to www.frywolitka.pl (firma
z Leszna).
Jeśli nadal jesteś zainteresowana wzorami - daj znać, jak mogę je dostarczyć.
Pozdrawiam
Małgosia

1. Data: 2005-03-23 15:38:48

Od: " Anka M" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki ogromne za odzew :-)

zaczełam od tego naszyjnika z koralikami, wczoraj odwiedziłam empik i
zanabyłam 2 pudełeczka + 3 za 1gr :-D Będzie biały, kolejny dla wprawy
zrobię czarny lub zielony
a może w końcu nauczę się patrzec inaczej i zacznę sama wymyślać proste
wzorki ? ale jeszcze nie teraz....

buziaki Anka M

1. Data: 2005-03-23 20:56:07

Od: "Naila" <odpowiadajac_nadawcy@popraw_adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strona podana przez 'Romka' ma brak jednej litery: to www.frywolitka.pl (firma
> z Leszna).

Wchodzą: http://www.frywolitki.pl/

Jola z Białegostoku

1. Data: 2005-03-23 21:19:10

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wierną fanką ) frywolitek, mam prośbę o jakieś średniotrudne wzory - nie
> tylko gwiazdki ale może i coś pełniejszego ...

znalazlam jeszcze tutaj:
http://www.comnet.ca/~tatsall/patterns.htm#jewelry
http://www.geocities.com/kimmtats/index.htm
http://www.e.n.e.btinternet.co.uk/ (earrings, bracelets)

moze cos Ci się spodoba
Pozdrowionka serdeczne
Izolda(Wrocław)

1. Data: 2005-03-24 09:23:23

Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie napisałam, że naszyjnik z koralikami najlepiej zdrobić Aidą 20. Nie
pamiętam jak jest w opisie wzoru.
Pozwodzenia
Magda

klejenie do tkanin