szukam jakiegos EXPERTA!! POMOCY!

1. Data: 2003-05-04 21:02:29

Temat: szukam jakiegos EXPERTA!! POMOCY!
Od: "patryk53" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hey
jestem nowy i potrzebuje pomocy , czy ktos mogl by mi powiedziec jakie
zapotrzebowania ma organizm dziennie tzn. co trzeba jesc alby sie prawidlowo
odrzywiac, bo naprzykald nie wiem czy jedzenie masla, cuklru jest
porzyteczne czy nie.

dzieki

2. Data: 2003-05-04 21:25:06

Temat: Re: szukam jakiegos EXPERTA!! POMOCY!
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patryk53" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
prawidlowo
> odrzywiac, bo naprzykald nie wiem czy jedzenie masla, cuklru jest

Człowieku wyraz pożyteczne pisze się przez "ż''

3. Data: 2003-05-05 05:18:58

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "patryk53" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> prawidlowo

> Człowieku wyraz pożyteczne pisze się przez "ż''

"Odżywiać" też.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

4. Data: 2003-05-05 05:41:44

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem expertem, ale możesz zajrzeć na faq o diecie na www.janwer.com

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

5. Data: 2003-05-05 05:50:42

Od: "BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Brzozowski <m...@e...pl> napisał(a):

> "Odżywiać" też.

Różne wyrazy się różnie pisze, ale chłopak nie o to się pytał ;) Btw.
zastanawiam się, skąd taka potrzeba puczania innych? Ale to NTG ;)
Jedzenie cukru nie jest pożyteczne, a masło w dawkach umiarkowanych, imo.
--
pa, Bjk.

6. Data: 2003-05-05 06:33:44

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Różne wyrazy się różnie pisze,
Zgoda, tylko czytanie tego sprawia później ból niemal fizyczny...

> zastanawiam się, skąd taka potrzeba puczania innych?
To nie pouczanie, a raczej prośba o litość ;)

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

7. Data: 2003-05-05 07:31:47

Od: "BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Brzozowski <m...@e...pl> napisał(a):

> Zgoda, tylko czytanie tego sprawia później ból niemal fizyczny...

Też tego nie lubię, jak i maniery: 'cze, skad klikash. Z Wrocka. Z*j*biscie.'
Tesh tego nie loobie ;) Ale nie warto kruszyć kopii, po prostu różne są
ludziska, jeden zna ortografię, inny nie, ale nie pouczam, jeśli nie jestem
proszona. Tzn. nie zwracam uwagi, by nie użyć niemiłego Ci słowa ;)

> To nie pouczanie, a raczej prośba o litość ;)

Wypijmy za błendy ;)
A propos i by nie było OT: jak wygląda czerwone wino wyrawne w świetle
dbałośći o linię? Uważam, ze pół szlaneczki do kolacji jest jak najbardziej
ok :)
--
pa, Bjk.

8. Data: 2003-05-05 07:38:53

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypijmy za błendy ;)

ok, i za nasze zdrowie

> A propos i by nie było OT: jak wygląda czerwone wino wyrawne w świetle
> dbałośći o linię? Uważam, ze pół szlaneczki do kolacji jest jak
najbardziej
> ok :)

jestem tego samego zdania; sam piję codziennie pół kielona - zresztą MM
poleca :)

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

9. Data: 2003-05-05 11:00:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jestem
> proszona. Tzn. nie zwracam uwagi, by nie użyć niemiłego Ci słowa ;)

Zn4czy się ni3 jesteś looz4k 4n1 n4w3t ni3 QL.
BTW Sk4d klik4sh?
n4r4!

10. Data: 2003-05-05 12:14:15

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński napisał:

> Zn4czy się ni3 jesteś looz4k 4n1 n4w3t ni3 QL.
> BTW Sk4d klik4sh?
> n4r4!

hejeczk4
klik4m z kroke, zarąbiste mi4steczko,laicikowo tu i spox
pozdro,3mk4,
Bjk

Dieta dr Atkinsa
stosowanie diety cambrige