szukam korepetytora z Poznania

1. Data: 2004-02-12 17:36:00

Temat: szukam korepetytora z Poznania
Od: "marta" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam korepetytora z chemii,ktory pomoze mi w rozwiazywaniu testow z egzaminu
wstępnego na farmację.prosze o podanie kosztow korepetycji.

2. Data: 2004-02-12 20:29:17

Temat: Re: szukam korepetytora z Poznania
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> szukam korepetytora z chemii,ktory pomoze mi w rozwiazywaniu testow z egzaminu
> wstępnego na farmację.prosze o podanie kosztow korepetycji.

Rozumiem, że korepetytor może pomóc zarówno w Świnoujściu, jak i w
Ustrzykach Górnych? Czy może lepiej by było z jakiegoś konkretnego
miasta? ;]

* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2004-02-12 20:45:09

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że korepetytor może pomóc zarówno w Świnoujściu, jak i w
> Ustrzykach Górnych? Czy może lepiej by było z jakiegoś konkretnego
> miasta? ;]

Poznań?

pzdr
LN

4. Data: 2004-02-12 20:51:19

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Poznań?

Hmmmm... Może i faktycznie jestem jakiś nietentego, że nie przeczytałem
tytułu?

:)

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

5. Data: 2004-02-12 22:28:39

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmm... Może i faktycznie jestem jakiś nietentego, że nie przeczytałem
> tytułu?

Przecież nic takiego nie mówię ;-)
I tak nie masz jak się z nią pospotykać ;-)

Ja zresztą też nie ;( ech życie, geografia ;-(((

pzdr
LN

6. Data: 2004-02-13 12:07:48

Od: "marta" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że korepetytor może pomóc zarówno w Świnoujściu, jak i w
> Ustrzykach Górnych? Czy może lepiej by było z jakiegoś konkretnego
> [...]
potrzebuje kogos kto mi udzieli korepetycji w poznaniu.wydawalo mi sie ze z
tytulu to tez wynika. za niezrozumienie z gory przepraszam:)

[Sprzedam] Henna: Lawsonia Inermis.
eugenol
plyn Lugola
staż