szukam nalewek

11. Data: 2005-12-02 07:53:07

Temat: Re: szukam nalewek
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Tylko za ilość mocium panie [nie sciemniaj dobrze?], nawet nie zdołałem
> sie tym kustyczkiem rozsmakować?
> ;-)
> pozdr. Jerzy

A Ty bys pewnie chcial, zebym z antalkiem wpadl, jeszcze nalewal i dumki
spiewal?

Irek

12. Data: 2005-12-02 09:15:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Pisywał tu kiedyś Juras, to w jego okolicy można dopaść przepiekną
> tarninę, chcesz posadzić u siebie? Wystarczy jedna bo potem bedziesz tepić.

Posadziłam nawet kilka, ale one bardzo wolno rosną, nie wiem, czy dożyję
własnych śliweczek. Teraz to chciałam raczej nazbierać.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2005-12-02 09:17:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> O, to ja tez u siebie posadze.Na razie mam wizje,
> pigwowców....wszedzie;-)naleweczka pierwsza klasa, chociaz dla mnie
> tylko łyk do posmakowania sie ostał.Reszte mój maz zdegustowal do cna;-(

Zrób żywopłot z pigwowców. Świetnie się nadają, bo kolczaste i dobrze
znoszą przycinanie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2005-12-02 09:35:40

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwielbiam exsperymenty i raczej slodkie nalewki :)
podaje moj przepis na nalewke ziolowa wyprobowalo go juz kilka osob i nie
slyszalam jakiejs krytyki pozatym ze jest dla niektorych za mocna !
skladniki na 1/2l
1szklanka spirytusu 80%
1 szklanka cukru
1 peczek swiezej melisy
1 peczek swiezej miety
2 owoce anyzu rwiazdzistego
1 laska wanilii
1 lyzeczka kolendry
miete i melise przekladamy do sloika z anyzem wanilia i kolendra zalewamy
spirytusem. Szczelnie zamknac i pozostawic w ciemnym miejscu na na
conajmniej 4 dni od czasu do czasu wstrzasnac.Cukier rozpuscic w szklance
wody i gotowac 15min na malym ogniu. Przestudzic dodac do alkoholu naczynie
ponownie zamknac. Po tygodniu przecedzic i gotowe.
Smacznego

--
Marzena
www.robotki.police.pl

15. Data: 2005-12-02 10:29:15

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik schrieb:

> Mi nic nie wisi:P ale bardzo bym chciala na zime jakas naleweczke
> zrobic, z czego moge o tej porze?Bardzo prosze o jakis w miare prosty
> przepis

Das problem ist: pojecia nie mam co lubisz, co masz lub co mozesz miec.
Na ten przyklad: kilka lata temu kolezanka przyniosla mi 1l samogonu od
rodziciela i prosila cos z tym zrobic. Zalalem tym rozne suszone owoce,
doslodzilem cukrem kandyzowanym i teraz juz co roku z tym do mnie
przychodzi. Pytanie: dostaniesz gdzies morele bez siarki, rodzynki bez
oleju, itd. to niby drobiazg ale czesto bakalia sa "uszlachetniane"
czyms podobnym. Takie nalewki na suszonych owocach sa pyszne i w
stosunkowo krotkim czasie nadaja sie do spozycia.
Wiecej napisze w przyszlym tygodniu. Moj pierworodny wpieprzyl jakiemus
maminsynkowi i mamy mala hucpe. Mutti juz ze mna nie gada tylko
bombarduje telefonami szkole i moja Zone. Dzisja wychowawca mnie
uspokoil, chcial nawet cos dodac ale w pore sie opamietal, machnal reka
i pozegnal.

Irek

16. Data: 2005-12-02 13:20:31

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
> A Ty bys pewnie chcial, zebym z antalkiem wpadl, jeszcze nalewal i dumki
> spiewal?

Dobrze kombinujesz.
;-)
pozdr. Jerzy

17. Data: 2005-12-02 14:44:07

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Zrób żywopłot z pigwowców. Świetnie się nadają, bo kolczaste i dobrze
> znoszą przycinanie.

O, o super pomysł;-)A, one wysokie rosna?bo ja na razie mam taka
nieduza mizerote.Zywopłot, tak doskonały pomysł;P Dziekuje

18. Data: 2005-12-02 14:47:46

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w
wiadomosci news:dmp89u$6qm$00$1@news.t-online.com...
Pytanie: dostaniesz gdzies morele bez siarki, rodzynki bez
> oleju, itd.

Dostane bez problemu, w Klifie na kg sprzedaja, suszone owoce.

> Wiecej napisze w przyszlym tygodniu. Moj pierworodny wpieprzyl
> jakiemus maminsynkowi i mamy mala hucpe. Mutti juz ze mna nie gada
> tylko bombarduje telefonami szkole i moja Zone.

Eee, widocznie tam ten sobie zasluzyl;-)Swoja droga musial niezle
dziecie wkurzyc?Mojego Kacpra ostatnio panienka pobila;-)zagladal jej do
piórnika;P

19. Data: 2005-12-05 08:11:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> O, o super pomysł;-)A, one wysokie rosna?bo ja na razie mam taka
> nieduza mizerote.Zywopłot, tak doskonały pomysł;P Dziekuje

Nie, wysokie nie są, ale gęste i kolczste.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

danie z owocami morza
Dobry obiad
Tort urodzinowy