szukam nasiona fasolnika chinskiego!!!

1. Data: 2004-01-11 13:29:28

Temat: szukam nasiona fasolnika chinskiego!!!
Od: "heliopsis" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam nasiona fasolnika chinskiego pomóżcie

2. Data: 2004-01-12 02:41:28

Temat: Re: szukam nasiona fasolnika chinskiego!!!
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"heliopsis" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> szukam nasiona fasolnika chinskiego pomóżcie

Tego niestety nie mam. Fasolnik przywiodl mi na mysl "Kudzu vine" czyli
Pueraria lobata (z tej samej rodziny co fasolnik).
Jesli ktos ma, niech da znac.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-01-12 22:02:48

Od: Leszek <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:
> [...]
>

> Tego niestety nie mam. Fasolnik przywiodl mi na mysl "Kudzu vine" czyli
> Pueraria lobata (z tej samej rodziny co fasolnik).

Cześć
no, mam fasolnik. nie wiem czy chiński ale fasolnik (takie coś długie na
40 - 60 cm i dobre po ugotowaniu). i co dalej.

Leszek

4. Data: 2004-01-15 11:21:34

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> no, mam fasolnik. nie wiem czy chiński ale fasolnik (takie coś długie na
> 40 - 60 cm i dobre po ugotowaniu). i co dalej.
>
> Leszek

Witaj Leszku!

Posłałam ci e-maila ale mozliwe ze nie sprawdzsa poczty wiec postanowiłam
tutaj odpowiedziec.
Interesowało by mnie jaks posiadasz ilośc i za ile bys mi odsprzedał.
Potrzebuje 0,5 kg

Iza

strona o różach
Stuuudnia!!