szukam normalnego człowieka

91. Data: 2016-04-26 00:08:09

Temat: Re: szukam normalnego człowieka
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 06:42:04 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
ps.com...

> masz niskie poczucie własnej wartości.
> a także wszędzie widzisz prowokacje.
> nie widzisz człowieka.
> Czy będę musiał zapłacić za tę diagnozę? Właściwie to nie zamawiałem jej

to nie jest diagnoza
to opinia
za to nie pobiera się opłat
ale zbiera inne opinie
zazwyczaj kontr

postrzegałem cię zawsze jak splątany motek czegoś

może na własny wzór i podobieństwo, pocieszę

92. Data: 2016-04-26 00:10:48

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 14:48:26 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
ps.com...
ps.com...

> To w ramach promocji...miłosierdzia (do zwierząt) w roku o tej samej nazwie ;)

nie znoszę promocji
bo zwykle to są oszustwa
com napisał
napisałem

wszyscy chcemy miłości
tzn. mają nas kochać
za naszą wspaniałość

a tacy zwykli jesteśmy

93. Data: 2016-04-26 00:14:15

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 10:37:25 UTC+2 użytkownik Fragi napisał:

> Real zawodzi? :)

nie znam się na nożnej piłce ;)
ale czy zawodzi?
zwodzi
coś cholera mnie zwodzi

zwody to normalna rzecz
w Realu

real jest taki gupi

pojawiasz się, jesteś, żresz, srasz, nie ma cię
nic to nie zmienia
NIC

ten cały kosmos
to jakiś kurwa absurd
co nam z tego?

ściskam serdecznie
po prostu
bo nic innego nie umiem

94. Data: 2016-04-26 01:44:45

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Apr 2016 15:14:15 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> nie znam się na nożnej piłce ;)
> ale czy zawodzi?
> zwodzi
> coś cholera mnie zwodzi
>
> zwody to normalna rzecz
> w Realu
>
> real jest taki gupi
>
> pojawiasz się, jesteś, żresz, srasz, nie ma cię
> nic to nie zmienia
> NIC
>
> ten cały kosmos
> to jakiś kurwa absurd
> co nam z tego?

Mózgownicą nie razbieriosz...

Doliny te nie są mi obce...

Ale... jak uda nam się wleźć nieco wyżej
to już coś możemy...
Komuś ten marny żywot umilić,
komuś poplumkać ku uciesze na gitarce,
wymruczeć balladę o szarej rzeczywistości,
posłuchać ptaków dumając o absurdzie kosmosu ;),
psiakowi napełnić michę, bo biedaczysko zdany na człowieka,
komuś dać całusa,
kogoś poratować w potrzebie
jedzeniem, groszem, słowem, uśmiechem,

a komuś innemu, po uszy w dolinie, zrobić miłą niespodziankę postem o
poszukiwaniu normalności

Co nam z tego?
Nie wiem.
Ale mam wiarę, że...

może kiedyś w innym realu
zaśpiewamy jednym głosem
i zatańczymy jakby nikt nie patrzył...
I wszystko będzie takie jasne.

> ściskam serdecznie
> po prostu
> bo nic innego nie umiem

I to jest właśnie ta normalność, której np. ja u innych szukam :)

Odściskuję i pozdrawiam ciepło!
M.

95. Data: 2016-04-26 01:52:23

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Apr 2016 17:07:32 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-04-25 10:37, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Real z Polski wychodzi.

Ktoś musi wyjść, by wejść mógł ktoś.

M.

96. Data: 2016-04-27 13:28:31

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-26 o 00:14, tren R pisze:

> nie znam się na nożnej piłce ;)
> ale czy zawodzi?
> zwodzi
> coś cholera mnie zwodzi
>
> zwody to normalna rzecz
> w Realu
>
> real jest taki gupi
>
> pojawiasz się, jesteś, żresz, srasz, nie ma cię
> nic to nie zmienia
> NIC

witaj w Klubie ;)

*****

From: "Janusz Harasimowicz" <h...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak zrozumiec... rozumienie? [Re: (PO)ROZUMIENIE]

Date: Tue, 25 Jul 2000 13:28:00 GMT

> [...]
> Najbliżej sensu "porozumienia" są chyba buddyści, ze swoim pojęciem
> "współczucia", chociaż według mnie źle tłumaczonym na j.polski.
> Powinno być raczej "współodczuwanie".

Tak - choć z drugiej strony... "słowa, słowa, słowa" (Szekspir).

> I chociaż sama czuję, że maja racje, jednak być może z powodu różnic
> kulturowych, ich filozofia wydaje mi się zbyt odległa, trudna
> i zbyt "technicystyczna"w swych metodach,
> być może właśnie dlatego, że "czuję"
> a nie do końca rozumiem.

Dlatego tak ważne jest, by jawnie zrozumieć (ha, cóż to znaczy? ;-)).
Proponuję Ci spróbować podejść do zagadnienia tak, jak ująłem to w
odpowiedzi dla Artura Zgadzaja.

> BEZ TEGO współodczuwania cale życie ludzkie
> jest wg mnie jedynie łańcuchem
> pokarmowo - reprodukcyjnym i wygląda mniej więcej tak:
>
> NARODZINY - Nauka Konsumpcji - Konsumpcja -
> -Prokreacja - Namiastki (Złudzenia) Sensu Życia -
> -Konsumpcja - Smutek/Strach - ŚMIERĆ

Jak... zwierzęta :-(((

> Czy ktoś z Was już doszedł poza ten punkt
> w swych rozważaniach,
> przeżył,
> i wie co myśli i czuje się dalej?

Nawet jeśli tak - nie licz, że da Ci łatwą/jednoznaczną/zrozumiałą
odpowiedź. Trzeba to przeżyć samemu.

/.../

P.S.
"Życie jest jak jazda na rowerze - jeśli się zatrzymasz, to się
przewrócisz" (Albert Einstein). Dokładnie tak samo jest z rozumieniem.
To "jazda na rowerze", a nie konkretny punkt, do którego się "dojeżdża"!
Wszystko, co tchnięte życiem, zmienia się nieustannie. Doskonałością
jest ruch, a nie jakaś konkretna poza, zastój./.../

***********************************

> ten cały kosmos
> to jakiś kurwa absurd
> co nam z tego?

NIC. Poza szukaniem sensu.

Ale to też jest fajne! :D
I nie zawsze się od razu ginie.

> ściskam serdecznie
> po prostu
> bo nic innego nie umiem

Nie, nie zamierzam TU wrócić, nie obawiaj się tRen ;)
Może ze dwa - trzy razy w roku tu zaglądam i stwierdzam...

Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki
ale pytania wciąż te same! (jeśli ma się odwagę pytać)

Pozdrawiam
E.(TM) :)

ps. przypomniał mi się jeszcze pewien wątek
(kiedyś to była ciekawa, otwarta Grupa! ;) Naprawdę. )

http://www.grupy.senior.pl/Do-czego-jestesmy-Mu-potr
zebni,t,212540,8.html

97. Data: 2016-04-27 14:57:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 00:10:49 UTC+2 użytkownik tren R napisał:
ps.com...

> nie znoszę promocji
> bo zwykle to są oszustwa
> com napisał
> napisałem
>
> wszyscy chcemy miłości
> tzn. mają nas kochać
> za naszą wspaniałość
>
> a tacy zwykli jesteśmy

Mów za siebie ;P
BTW -nie masz pojęcia o miłości...

98. Data: 2016-05-04 15:50:33

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 01:45:09 UTC+2 użytkownik Fragi napisał:
> Dnia Mon, 25 Apr 2016 15:14:15 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> Odściskuję i pozdrawiam ciepło!

Faktycznie, jakoś lepiej! :)

99. Data: 2016-05-04 15:59:27

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 kwietnia 2016 13:28:31 UTC+2 użytkownik e napisał:

Tak, to je dobre, to prawda:

> Nawet jeśli tak - nie licz, że da Ci łatwą/jednoznaczną/zrozumiałą
> odpowiedź. Trzeba to przeżyć samemu.

A to mi bliska koncepcja, dzięki:

> Wszystko, co tchnięte życiem, zmienia się nieustannie. Doskonałością
> jest ruch, a nie jakaś konkretna poza, zastój./.../

***

> Nie, nie zamierzam TU wrócić, nie obawiaj się tRen ;)
> Może ze dwa - trzy razy w roku tu zaglądam i stwierdzam...
>
> Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki
> ale pytania wciąż te same! (jeśli ma się odwagę pytać)

No to mamy tak samo. No i się nie obawiam :)

ściski

Pytanie do fanatyków
Świat kibicuje Polkom w walce z fanatyzmem religijnym
Bo prawdziwa religia to obłuda
Reagują na barbarzyństwo
Baranki Chrystusowe