szukam pomysłów na zakrycie szyby w drzwiach

1. Data: 2007-08-21 08:54:30

Temat: szukam pomysłów na zakrycie szyby w drzwiach
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Kiedyś na forum widziałam takie śliczne zasłonki na okna z płótna
wydaje mi się. Wtedy nie były mi potrzebne więc nie zapisałam sobie. A
teraz..potrzebuje czegoś żeby zasłonić szybę od drzwi żeby światło nie
świeciło na korytarz. Może któraś z Pań lub Panów ma jakieś pomysły??
Z góry bardzo dziękuję:)

2. Data: 2007-08-21 14:09:01

Temat: Re: szukam pomysłów na zakrycie szyby w drzwiach
Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może pomalować jakieś wzory na szybie?
wystarczą zwykłe plakatówki, w razie czego łatwo zmywa się wodą

z zasłonkami jest taki probem, że trzeba je jakoś przyczepić, przybić
czy coś takiego...

pozdrawiam
A.

3. Data: 2007-08-21 14:57:20

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> teraz..potrzebuje czegoś żeby zasłonić szybę od drzwi żeby światło nie
> świeciło na korytarz. Może któraś z Pań lub Panów ma jakieś pomysły??

a może po prostu przykleić jakiś ładny plakat na całe drzwi? albo
obkleić tapetą..
bo plakatówki obawiam się mogą prześwitywać...

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)
mój blog: http://robotkowaseremity.blogspot.com/
blog warszawianek: http://dziergadelka.blox.pl/
FAQ grupy: http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/
kołderki za jeden uśmiech: http://www.kolderki.org/kolderki/

4. Data: 2007-08-21 15:43:35

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> teraz..potrzebuje czegoś żeby zasłonić szybę od drzwi żeby światło nie
> świeciło na korytarz. Może któraś z Pań lub Panów ma jakieś pomysły??

Ja proponuję zamiast plakatów powiesić coś w rodzaju firaneczki-
zawieszki.Myślę o dzierganej szydełkowo pracy , ale ważny jest wzór, np
konie , tańcząca para.Musi być gęsty i moło przeżroczysty. Wtedy świetnie
wygląda po zapaleniu światła.Mogę Ci parę wzorów podesłać ,ale na priv, bo
tu nie umiem ( albo zrobić).
Pozdrawiam EWA

5. Data: 2007-08-21 16:05:03

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Moja koleżanka miała ten sam problem - rozwiązała go montując na drzwiach
roletę (taką jak okienna - można przecież kupić na wymiar i w takim kolorze, w
jakim się chce oraz z materiału, który raczej jest na tyle gruby, że nie
prześwituje). Samo zamontowanie nie wymagało większej filozofii, a fakt, że
można ją zsunąć i zasunąć też jest bardzo wygodny i praktyczny.

Pozdrawiam
Ewelina

6. Data: 2007-08-21 16:22:19

Od: regi211 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do pooglądania, wiele stron z fotkami, może coś Ci się spodoba.
Niektóre pomysły są proste
http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=26639&pos
tdays=0&postorder=asc&start=120

7. Data: 2007-08-22 06:46:13

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi chodziło własnie o te płócienne zasłonki:) Mam juz płótno..ono tak nie
prześwituje a kwiatuszki sobie wszyje na maszynie:) Dziękuję za pomoc:)
Pomalutku urządzamy sobie z mężem pokoje:) Z plakatówkami też dobry pomysł,
jednak trzeba byłoby gęsto zamalować szybę:) A do tego potrzebny już ktoś ze
zdolnościami plastycznymi..których ja niestety nie mam.Dziękuję bardzo za
pomoc i pozdrawiam:)

Pikory XXX szukam !!!
xxx- trwaja poszukiwania...
xxx ślimaczki