szukam programu dla przychodni lekarskich

1. Data: 2006-09-15 13:41:44

Temat: szukam programu dla przychodni lekarskich
Od: "box" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Byćmoże ktos z Was zetknal sie z podobnymi programami. Poszukuje dobrego
programu. Chodzi mi o program dla przychodni lekarskiej

dobrze by bylo gdyby osoby odpowiadajace na mojego posta znaly polecane
programy z autopsji:)

Bardzo prosze o odpowiedzi na grupe, lub na o...@o...pl

Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.

2. Data: 2006-09-15 15:10:45

Temat: Re: szukam programu dla przychodni lekarskich
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "box" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> programu. Chodzi mi o program dla przychodni lekarskiej
>
> dobrze by bylo gdyby osoby odpowiadajace na mojego posta znaly polecane

Dobry program dla prrzychodni lekarskich to sobie......trzeba napisać.
Polecam grupę dyskusyjną pl.comp.lang.c.
Najlepiej zlecić komuś to zrobi taki prograik jaki konkretnie będze
potrzebny, bo jak stosuje się programy
robione odgórnie to zawsze brakuje jakiejś funkcji.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-09-15 23:24:15

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "box" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

> Byćmoże ktos z Was zetknal sie z podobnymi programami. Poszukuje
> dobrego programu. Chodzi mi o program dla przychodni lekarskiej

Co znaczy "program dla przychodni"? Czy chodzi o coś, co umożliwi
prowadzenie historii choroby, archiwizację wyników badań, wystawianie
zwolnień, recept i faktur. Jeśli tak, to używam bezpłatnego programu
MPsystem z Medycyny Praktycznej. Działa ok. Może być obsługiwany przez
wielu lekarzy, z których każdy ma własną podbazę pacjentów. Ma swojego
administratora - może nim być któryś z lekarzy. Samodzielnie pobiera
aktualizację bazy leków do wystawianych recept. Samodzielnie tworzy
kopie zapasowe. Ma pare drobnych wad. Wydruki jeśli się nie rozplanuje
sensownie sprawy mogą zajmować sporo miejsca, bo np na jedną wizytę
poświęcić 1 lub 2 strony formatu A4 to chba sporo. Zapisuje eż wyniki
badań w rekordach wizyty, na której były zlecone (procedura jest taka:
odznaczamy badania, program może automatycznie wystawić skierowanie na
odznaczone badania, chory na następnej wizycie pokazuje wyniki, które
wpisujemy, ale jeśli poprzednia wizyta była juz wydrukowana, to wyniki
nie znajdą się na wydruk, bo nie będą w poprzednim, a w obecnym też
nie). Lepiej się sprawdza więc, jeśli archiwizację na papierze (a jest
konieczna, bo elektroniczna nie jest respektowana przez fundusz)
wykonuje się co jakiś czas, tj np raz na pół roku.
Fajnie jest z receptami. Nie ma szans na występienie błędu w stylu
pacjent wraca do gabinetu i prosi o dopisanie jeszcze czegoś, co
zazwyczaj zapomina się dopisać w historii choroby. Po prostu każdy lek,
dawkowanie i liczba opakowań, tabletek jest na stałe zapisana, a recepty
wydrukowanej nie mozna wykasować, podobnie jak nie można usunąć wizyty,
która się odbyła:-)))
Jak na moje potrzeby jest super (gdyby jeszcze poprawili to zapisywanie
wyników.

4. Data: 2006-09-20 20:18:46

Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

Mam takowy, gotowy do użytku, daj znać na maila .

Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek <--read backwards
http://www.communicator.pl , Skype : radoslaw.krzyzan
"box" <b...@c...pl> wrote in message news:eeeain$sjb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> programu. Chodzi mi o program dla przychodni lekarskiej
>
> dobrze by bylo gdyby osoby odpowiadajace na mojego posta znaly polecane

Mieczak zakazny
kanaliki łzowe - gdzie i z ile
Nie jestem az takim idiota zeby nie zauwazyc ze pieniadze jakie dentyscu chca za uslugi przekraczaja o wiele ich rzeczywista jej wartosc.
dyskopatia lędzwiowa /endoskopowo/
Zakład opiekuńczo-leczniczy ul. Bolęcin k/Płońska 09-110 Sochocin (woj.mazowieckie)