szukam przepisu na pierś z kurczaka/indyka w owocach

1. Data: 2004-02-16 01:44:05

Temat: szukam przepisu na pierś z kurczaka/indyka w owocach
Od: "miskacy" <m...@s...jest.nie.dla.mnie.debica.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

witam
jak w topicu.... a owoce takie jaka brzoskwinia czy ananas z puszki ..
pzdr
miśkacy

1. Data: 2004-02-17 10:34:48

Od: "ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miskacy" <m...@s...jest.nie.dla.mnie.debica.eu.org> napisał
w wiadomości news:c0p79t$o09$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
> jak w topicu.... a owoce takie jaka brzoskwinia czy ananas z puszki ..
wystarczy odrobine poszukac np
http://k85.kuchniaonline.pl/index.php?rodzaj=4&nr72=
23
http://www.kuchnia.com.pl/
Ja korzystam z tych, ale jest ich na pewno cala masa
robert

1. Data: 2004-02-17 11:04:57

Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w topicu.... a owoce takie jaka brzoskwinia czy ananas z puszki ..

Ja uwielbiam piers kurczaka lub indyka w musie jablkowym. Mus podgrzewam w
garnku, a kiedy jest goracy wrzucam pokrojone i posolone kawalki mieska.
Gotuje tak dlugo, zeby mieso nie bylo surowe.
Podaje z zurawina lub borowkami i oczywiscie z kluseczkami slaskimi.
Pozdrawiam.
Basiek.
P.S. Mus jablkowy tez sprzedaja w puszkach albo sloikach :)

saletra spozywcza-gdzie (w-wa)
Makłowicz pokazywał
Wok z IKEI - czy da sie go uratowac?
Sandacz-pomóżcie