szukam tej bluzeczi

1. Data: 2006-02-04 09:38:31

Temat: szukam tej bluzeczi
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem w szoku polaczenie drutow makramy szydelkowej i inie wiadomo czego
jeszcze moze ktos sie natknol na wzor? Wszystkie inne robotki odloze byle to
zrobic :)
http://glinki.com/?l=g0tt43
--
Marzena
www.robotki.police.pl

2. Data: 2006-02-04 10:00:39

Temat: Re: szukam tej bluzeczi
Od: " " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam schematu tej bluzeczki, ale widzę że wykorzystano tam

3. Data: 2006-02-04 10:03:12

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze moze ktos sie natknol na wzor? Wszystkie inne robotki odloze byle

Bluzeczka rzeczywiście piękna. Widać druty, widełki i szydełko. Niestety na
moje oko jest to model z rosyjskiego "Dupletu" a tam prezentowane są
autorskie modele i rzadko kiedy są do nich opisy. Jeśli są - to ogólnikowe i
raczej prezentujące podobne wzory a nie te same.
Ta czarna z tyłu też niczego sobie...

Joe

4. Data: 2006-02-05 17:46:41

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tam,oprocz ww technik jest jeszcze jedna,którą ja nie umiem nazwać,bo nie
spotkałam się z tym w polskich gazetkach.W języku rosyjskim nazwane są
poprostu sznurami.A wygląda to mniej więcej tak http://glinki.com/?l=e8y0rp
Nie wiem tylko w jaki sposób łączy się elementy.Podejrzewam,że w opisie
jest,ale tam takie małe literki/trochę znam rosyjski/ Ada

5. Data: 2006-02-05 21:54:18

Od: " Ela" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Nie wiem tylko w jaki sposób łączy się elementy.Podejrzewam,że w opisie
> jest,ale tam takie małe literki/trochę znam rosyjski/ Ada

No to właśnie jest makrama szydełkowa. Najpierw robi się sznureczek a
później odpowiednio wypełnia.
http://maranta.livenet.pl/forum/viewforum.php?f=34
Na tym forum jest kilka postów na temat tej techniki.
Pozdrawiam
Ela

6. Data: 2006-02-06 13:21:40

Temat: Re: szukam tej bluzeczi - z czego zrobic ?
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:

> [...]
> jeszcze moze ktos sie natknol na wzor? Wszystkie inne robotki odloze byle to

Z czego radziłybyście zrobic tę bluzkę?
Zajrzałam na forum Maranty i nauczyłam się robić makramę szydełkową. To
już druga technika, po frywolitkach, którą poznałam dzięki temu forum.
Muszę się jeszcze nauczyć robić na widełkach i mogę spokojnie pokusić
się o zrobienie podobnej bluzki.

Pozdrawiam
Bea

Druty wzory serwet