szukam xxx cieniowanych (monochromatycznych)

1. Data: 2006-02-07 10:12:23

Temat: szukam xxx cieniowanych (monochromatycznych)
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, szukam wzorków podobnych do tego
http://moniaczek.multiply.com/photos/photo/27/1.jpg. Najchętniej na czarnym
tle. mam już dzieciaczka na ręce i przytulanego do mamy. Babeczki może macie
coś jeszcze? Efekt jest kapitalny i dlatego zachorowałam na takie "cusie".

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

2. Data: 2006-02-07 11:44:26

Temat: Re: szukam xxx cieniowanych (monochromatycznych)
Od: "Beti" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj!!
ostatnio brzydula wkleila mi link do forum. proponuje sie zalogowac, jest
tam wiele pieknych rzeczy.byc moze znajdziesz cos dla siebie
http://www.haftowanko.fora.pl/index.php
pozdrawiam
beti

3. Data: 2006-02-08 07:39:08

Od: "MariolaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie, szukam wzorków podobnych do tego
> http://moniaczek.multiply.com/photos/photo/27/1.jpg. Najchętniej na
> czarnym

Poszło na priv

Pozdrawiam
MariolaK

4. Data: 2006-02-08 16:30:41

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mozna poprosic o instrukcje jak sie zalogowac
bebe ogromnie zobowiazana nie zmam jezyka
pozdrawiam EWA

5. Data: 2006-02-08 18:13:37

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na tą stronkę http://moniaczek.multiply.com/photos i później kolejno